افزایش فروش سایت فروشگاهی با ابزاری فوق العاده

اگر به تازگی سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کرده اید حتما به این واقعیت برخورد کرده اید که تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار در افزایش فروش سایت فروشگاهی شما بسیار موثر است!

اما چگونه می توان بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کرد؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از کلیدی ترین ابزارها برای افزایش فروش سایت فروشگاهی خود را بررسی کنیم!

بهترین ابزار برای افزایش فروش سایت فروشگاه تازه ایجاد شده

یکی از بهترین ابزارها برای 10 روش برای افزایش فروش در سایت فروشگاهی که به تازگی ایجاد شده است، با توجه به اینکه وب سایت شما هنوز برند نشده و کاربران زیادی ندارد، قرار دادن چت آنلاین برای جلب اعتماد و ایجاد احساس VIP در بازدیدکنندگان است و شما همچنین می توانید پس از ورود کاربر به وب سایت شما با ایجاد یک پیام خوش آمدگویی کاربران خود را شگفت زده کنید.

با چت آنلاین، شما قادر خواهید بود ارتباط شخصی با کاربران خود در فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید. این به شما این امکان را می دهد که احساس فعال یا باز بودن فروشگاه را به کاربران خود منتقل کنید.

به گفته Martech، 51 درصد از مصرف‌کنندگان بیشتر از وب‌سایتی با گزینه چت آنلاین خرید می‌کنند و بخش بزرگی از این افراد نیز احتمال بازگشت به وب‌سایت را بسیار بیشتر می‌کنند.

دلیل ایجاد چت آنلاین برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

اکثر وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین دارای بخش تماس با ما یا بخش پشتیبانی تیکت هستند، اما چیزی که فروشگاه اینترنتی شما را منحصر به فرد می کند پشتیبانی چت آنلاین است که مزایای زیادی دارد و برخی از مزایای چت آنلاین افزایش می یابد. ما سایت های فروشگاهی را می فروشیم:

کاهش هزینه

یکی از مهمترین وظایف در راه اندازی یک کسب و کار کاهش هزینه ها است. در گذشته فقط پشتیبانی تلفنی برای کسب و کارها وجود داشت که هزینه های بالایی داشت.

اما اکنون می توانید با استفاده از چت آنلاین، 30 درصد ارزان تر در خدمات پشتیبانی یا ارائه محصولات به مشتریان خود صرفه جویی کنید.

آیا هیچ سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

برای سفارش ساخت وب سایت و خدمات سئو می توانید در هر زمان از سراسر کشور با ما تماس بگیرید!

افزایش فروش

طبق مطالعات رفتار مشتری، کاربرانی که از چت آنلاین استفاده می کنند، 3 برابر بیشتر از کسانی که از چت آنلاین استفاده نمی کنند، خرید می کنند.

در واقع، داشتن چت آنلاین در فروشگاه آنلاین، نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد و فروش فروشگاه شما را 3 تا 5 درصد افزایش می دهد و 6000 درصد بازگشت سرمایه را به همراه دارد.

این مقاله نیز جالب است: تکنیک های فروش متقابل و بالا فروش برای افزایش فروش در سایت فروشگاه

چت آنلاین برای ایجاد فروش بسیار موثر است و از طرفی با استفاده از چت آنلاین می توانید بستر مناسبی را برای تیم فروش و پشتیبانی خود ایجاد کنید تا تاثیر مثبتی در افزایش فروش آنلاین شما داشته باشد تا بازدیدکنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کند.

ایجاد وفاداری و بهبود خدمات

در بسیاری از مواقع بسیاری از کاربران از تماس، پیامک، ایمیل یا… امتناع می کنند و ترجیح می دهند تماس نگیرند، اما با چت آنلاین می توان میزان رضایت مشتری را بهتر ارزیابی کرد و راحت تر ارتباط برقرار کرد.

با چت آنلاین می توانید به سوالات چندین مشتری به طور همزمان پاسخ دهید و در کمترین زمان ممکن به سوالات آنها در مورد محصولات خود پاسخ دهید.

همچنین با استفاده از چت آنلاین این اطمینان را در کاربران خود ایجاد می کنید که همیشه آماده پاسخگویی به مشکلات و شبهات آنها هستید و بدین ترتیب می توانید اعتماد کاربران خود را در خرید از سایت فروشگاهی خود افزایش دهید.

هنگامی که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید، قطعاً زمانی برای قرار دادن نیروهای پشتیبانی آنلاین اختصاصی ندارید، بنابراین چت وب سایت بیش از چند ساعت در هفته فعال نیست، پس آیا کافی است؟

پاسخ مثبت است، البته اگر چند ساعت آنلاین بودن در روز یا هفته را به درستی انتخاب کنید تا بتوانید از آنها به خوبی استفاده کنید، مثبت است. اما در زیر به چند راهکار برای استفاده بهینه از چت آنلاین سایت می پردازیم.

راهکارهایی برای استفاده بهینه از چت آنلاین

برای استفاده بهتر از سیستم چت آنلاین فروشگاه اینترنتی خود، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

از زمانی استفاده کنید که وب سایت شما پر از ترافیک است

همانطور که فروشگاه های فیزیکی در بعدازظهر یا شب شلوغ تر هستند، به عنوان مثال، فروشگاه های آنلاین نیز بیشترین ترافیک را دارند، شما می توانید اوج ترافیک وب سایت خود را با Google Analytics بررسی کنید تا متوجه شوید ترافیک سایت شما چه زمانی است.

سعی کنید اوج ترافیک را یک ساعت قبل و یک ساعت بعد در نظر بگیرید تا بهتر بتوانید بازخورد دریافت کنید.

ترجیجا، پیشنهاد می‌کنم تعداد چت‌های انجام شده و تعداد چت‌های انجام‌شده را بررسی کنید و چند تا از آن چت‌ها به مشتری تبدیل می‌شوند، تا بتوانید زمان بهینه برای چت آنلاین را بهتر تعیین کنید. می توانید از این گزارش ها در سایر فعالیت های بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی، بازاریابی تلفنی،

ه.

این باعث بهبود کیفیت چت شما می شود زیرا شما با تعداد محدودی از کاربران صحبت می کنید و نیازی نیست به هزاران پیام به طور همزمان پاسخ دهید. هرچه کیفیت پیام هایی که رد و بدل می کنید بهتر باشد، فروش شما بهتر خواهد بود.

همچنین می توانید با افزودن فرمی برای دریافت اطلاعات کاربر، حجم پیام ها را کاهش دهید، زیرا کاربرانی که در خرید خود جدی نیستند از پر کردن این فرم ها اجتناب می کنند.

قالب را ساده نگه دارید، به عنوان مثال فقط نام و شماره تماس را از کاربران خود دریافت کنید و زمانی که تعداد پیام ها کاهش یافت، می توانید از این اطلاعات برای بازاریابی استفاده کنید.

استفاده از بازخورد برای بهبود سایت فروشگاه

می توانید چند ساعت در هفته را صرف بررسی بازخورد کاربران برای بهبود فروشگاه آنلاین خود کنید، مواردی مانند ظاهر فروشگاه آنلاین خود، رابط کاربری سایت خود و غیره را ارزیابی کنید.

خدمات چت آنلاین
از بهترین سرویس های چت آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد: این ابزارها با زبان فارسی سازگاری کامل دارند و به راحتی می توانید از این ابزارها برای افزایش فروش سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

نتیجه

تا حد امکان برای فروشگاه اینترنتی خود چت راه اندازی کنید و بهتر است روش های سنتی پشتیبانی آنلاین را کنار بگذارید و از ابزارهای مدرن برای بهبود و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. این نه تنها فروش را افزایش می دهد، بلکه اعتماد به نفس زیادی به نوار شما می دهد.