You are currently viewing بازنشستگان تامین اجتماعی وام فیش حقوقی + شرایط دریافت می کنند

بازنشستگان تامین اجتماعی وام فیش حقوقی + شرایط دریافت می کنند


وام برای بازنشستگان یکی از مطالبات مستمری بگیران پرداخت در قالب وام ضروری، وام خرید جهیزیه و سایر موارد تضمین و بازپرداخت وام مستمری بگیران است. وام مستمری بگیر وضعیت ثابتی نیست و تحت تاثیر شرایط و مولفه های مختلفی است. وام بازنشستگان همواره یکی از موضوعات مورد بحث مجلس بوده است.

در این خبر نگاهی انداختیم به ثبت وام فوری 200 میلیونی بانک رفاه بدون ضامن، شرایط ضامن و اقساط.

حقوق بگیران تامین اجتماعی که فیش واریزی آنها به این مجموعه مرتبط است، واجد شرایط درخواست خدمات رفاه کالا این مجموعه هستند.

این وام 200 میلیون تومانی برای افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه می شود. افرادی که حقوق دریافت می کنند و فیش واریزی آنها متعلق به بانک رفاه است می توانند برای دریافت وام 200 میلیونی از این مجموعه با سود اقدام کنند. از 18 درصد افراد علاوه بر داشتن فیش حقوقی باید دارای اعتبار کار باشند تا بتوانند برای این اعتبار اقدام کنند.

سپرده مورد نیاز برای اخذ این وام اعلام می شود و متقاضیان این تسهیلات نباید فاقد هرگونه بدهی معوق و چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانکی باشند. افراد باید حداکثر ظرف مدت 10 ماه این وام را بازپرداخت کنند.

با این گزینه افراد می توانند هر کالایی را از مغازه های طرف قرارداد خریداری کنند. به طور کلی این فروشگاه ها فروشگاه های زنجیره ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند.

مردم می توانند برای دریافت لیست فروشگاه های طرف قرارداد این مجموعه به سایت اصلی این بانک مراجعه کنند. مراکز اعتباری ین به صورت کارت اعتباری ارائه می شود و در صورتی که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد، کل مبلغ در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

افرادی که کل مبلغ وام مذکور را دریافت می کنند باید با احتساب نرخ سود 18 درصدی و مدت بازپرداخت 10 ماهه، ماهانه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان پرداخت کنند. کل سود این تسهیلات به 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان می رسد و مبلغ کل وام و سود آن 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان است.

این روزها خدمات بانکداری الکترونیک از جمله موضوعاتی است که بیش از هر چیز توجه مردم را به سمت بانک ها جلب می کند. در واقع کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی توسط بانک ها به معیاری برای مردم تبدیل شده است تا بانک مورد نظر خود را برای افتتاح حساب انتخاب کنند.

در این میان اپلیکیشن های اندروید همراه بانک یکی از راه های مهم ارائه خدمات بانکی به مشتریان محسوب می شود. بانک مسکن با اپلیکیشن موبایل بانک مسکن تلاش کرده خدمات زیادی را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه کند و برنامه ای را منتشر کرده است که برای تمامی مشتریان این بانک مهم تلقی می شود.

با افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن، می توانید به صورت 24 ساعته به خدمات موبایل بانک مسکن دسترسی داشته باشید و بسیاری از کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به اطلاعات سپرده و کارت یکی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

همچنین می توانید درخواست ارسال صورتحساب به ایمیل خود را نیز بدهید که از دیگر ویژگی های جذاب اپلیکیشن موبایل بانک مسکن است.

انتقال وجه یکی از آن عملیات سخت و طاقت فرسا است که مشتریان هر بانکی در طول روز به آن نیاز دارند. با استفاده از اپلیکیشن موبایل بانک مسکن می توانید به راحتی از کارت خود پول انتقال داده و به حساب دیگران واریز کنید.

در واقع انتقال وجه به روش های مختلف از جمله روش رایج و رایج کارت به کارت یکی از مزایای برنامه همراه بانک مشاکان برای مشتریان است. به راحتی می توانید رسید حواله را برای فرد مورد نظر ارسال کنید.

راحتی از دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بی شک نکته مهمی برای مشتریان بانک مسکن است. شما می توانید از طریق این اپلیکیشن اطلاعات اقساط را دریافت کرده و در صورت نیاز اقساط ملک خود را پرداخت کنید. علاوه بر این، خدمات تأیید صحت در این برنامه گنجانده شده است که می توانید از آنها برای انجام کارهایی مانند تأیید بررسی استفاده کنید.

پرداخت قبض یکی دیگر از عملیات پرداختی است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. با استفاده از موبایل بانک مسکن به راحتی می توانید قبوض آب و برق خود را استعلام کرده و پرداخت کنید. همچنین برای برخی دیگر از خدمات پرداخت مانند خرید شارژ و بسته اینترنت که از پرمشقت‌ترین عملیات‌ها به شمار می‌روند، می‌توانید نیازهای خود را به اپلیکیشن موبایل بانک مسکن بسپارید.

درخواست هایی مانند مسدود کردن کارت یا گزارش مفقود شدن کارت نیز از طریق این برنامه امکان پذیر است. در نهایت باید گفت که ویژگی جالب نرخ ارز نیز در این برنامه گنجانده شده است.

همراه بانک مسکن یک برنامه کاربردی و قابل اعتماد برای مشتریان بانک مسکن است که نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می کنیم.

منبع: فردانیوز