You are currently viewing طراحی سایت با Phone Zvezda در وردپرس

طراحی سایت با Phone Zvezda در وردپرس


شاید برای کسانی از شما که این مقاله را می خوانید، جالب و تقریبا شگفت انگیز باشد که چگونه می توانیم با گوشی یک وب سایت طراحی کنیم. لازم به ذکر است که هر روز که می گذرد همه چیز در جهان گسترده تر و راحت تر می شود و تکنولوژی در زمینه گوشی های هوشمند روز به روز پیشرفته تر شده است و این شرایط را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از سایت مورد نظر خود محتوا طراحی و تولید کنید. گوشی یا تبلت..

اکثر افرادی که در ابتدا به طراحی وب سایت موبایل فکر می کنند، فقط می توانند محتوا را به صورت متنی تولید کنند، در حالی که طراحی وب سایت موبایل دارای ویژگی های زیادی مانند فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای، ضبط صدا، ویرایش و افزودن متن است. طراحی قالب وب سایت، دسترسی به اینترنت و … وجود دارد که حتی ساده ترین گوشی ها نیز می توانند این قابلیت را در اختیار شما قرار دهند.

یکی از فاکتورهای اصلی در طراحی وب سایت با تلفن همراه، طراحی آنها به گونه ای است که برای انواع گوشی ها (نسخه اندروید یا iOS) و تنها با ایجاد ریسپانسیو یا واکنش گرا در قسمت های فنی طراحی بر روی آن قابل نمایش باشد. وب سایت با تلفن می تواند سایت منحصر به فرد شما را به همه نشان دهد. در آینده با تیم وردپرس استار همراه باشید تا مرحله به مرحله طراحی سایت گوشی را بررسی کنید.

چه افرادی برای طراحی سایت موبایل مناسب هستند؟

طراحی وب سایت با گوشی مناسب افرادی است که به تازگی کسب و کاری راه انداخته اند و در مقابل هزینه های بالای طراحی سایت می خواهند خودشان وبسایت طراحی کنند. طراحی سایت موبایل شامل سایت خبری و ورزشی، سایت فروشگاهی، سایت مجله هنرمند و سلامت، سایت آموزشی، سایت سوپرمارکت آنلاین، سایت پوشاک و کفش، محصولات خانگی و لبنیات، سایت های شرکتی که فقط برای ثبت نمونه کار مناسب می باشد.

برنامه های طراحی وب سایت برای گوشی ها چیست؟

سوال بسیاری از افراد این است که آیا ساختن وب سایت با گوشی خوب است؟ آیا طراحی سایت با گوشی امکان پذیر است؟ اپلیکیشن های طراحی سایت با گوشی های ایرانی بهتر است یا خارجی؟ در پاسخ به سوال این دسته از افراد باید گفت که نمی توان از طراحی وب سایت با گوشی خود انتظار یک سایت برنامه ریزی شده حرفه ای داشت.

بلکه تعداد زیادی اپلیکیشن رایگان و پولی مختلف وجود دارند که می توانند به شما در طراحی یک وب سایت موبایل کمک کنند و از امنیت بالایی برخوردار باشند، اول از همه برای طراحی وب سایت موبایل به هاست و دامنه نیاز دارید و همچنین اپلیکیشن های ایرانی که یک وب سایت ایجاد می کنند. با یک تلفن همراه آنها یک تماس تلفنی برقرار می کنند و هزینه ای ماهانه برای این خدمات از شما دریافت می کنند. در زیر تعدادی از اپلیکیشن های طراحی سایت با گوشی را ارائه خواهیم داد.

پشت

بایا یکی از اپلیکیشن های طراحی سایت موبایلی مناسب برای گوشی های اندرویدی است که به راحتی می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. با اپلیکیشن بایا قالبی را برای طراحی سایت با گوشی خود انتخاب می کنید و تمامی مشخصاتی که این اپلیکیشن از شما می خواهد را وارد کرده و وبسایت مورد نظر خود را طراحی می کنید.این اپلیکیشن ایرانی برای طراحی سایت با گوشی شما برای کوچک و خانگی مناسب است. یا سایتی که محصولی مانند لباس می فروشد گزینه بسیار مناسبی است.

Wix

یکی از اپلیکیشن های خارجی است که بیش از 800 قالب طراحی سایت موبایل دارد و برای طراحی سایت هایی که تصاویر متحرک و فعالیت های انیمیشنی دارند مناسب است.

شبکه های

البته طراحی سایت فروشگاهی با هر محصول و خدماتی می تواند هزینه ها و مشکلات خود را داشته باشد و اگر قصد طراحی وب سایت موبایلی را دارید می توانید از طریق این اپلیکیشن برای خود سایت فروشگاهی طراحی کنید.

یولا

به کمک اپلیکیشن یولا می توانید با انتخاب قالب سایت، طرح های متنوعی را از بین قالب های موجود انتخاب کنید و با طراحی سایت با گوشی خود، کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید.

هرز

این برنامه چیزی فراتر از طراحی یک وب سایت با گوشی شماست زیرا تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک وب سایت از گوشی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با ارائه قابلیت ریسپانسیو این امکان را به شما می دهد که حتی بدون داشتن دانش طراحی سایت را به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن ساخت. این سایت ساز برای تجارت الکترونیک و سایت های تجاری مناسب است.

میلک شیک

اگر زمان برای شما ضروری است و می خواهید در چند دقیقه یک وب سایت ایجاد کنید، این برنامه ممکن است برای شما مناسب باشد.

این اپلیکیشن علاوه بر طراحی وب سایت می تواند به شما آمار بدهد و از طریق آن می توانید تمام اطلاعاتی که در مورد عملکرد سایت خود می خواهید از جمله تعداد ورود و بازدیدکنندگان سایت، تعداد لایک های کاربران و تعداد خرید در روز . یا ماه رو بگیر

Shopify SnapPages Sauropol

هر یک از این سایت های خارجی می توانند به شما در ایجاد یک وب سایت با تلفن کمک کنند. البته نباید بگوییم که این سایت ها رایگان نیستند و برای استفاده از آن ها باید ماهیانه هزینه پرداخت کنید.

مزیت طراحی وب سایت موبایل

بدون شک افرادی که به دنبال طراحی سایت موبایل هستند، هدف اصلی آنها طراحی سایت بدون برنامه نویسی و تخصص آن است; در نتیجه طراحی سایت موبایل برای این افراد مناسب است.

البته طراحی سایت موبایل از سایت های مختلف طراحی سایت و اپلیکیشن بدون محدودیت نیست و با وجود این محدودیت ها مانند لینک سازی، مدیریت محتوا، بهینه سازی برای موتورهای جستجو که از ملزومات هر نوع سایتی است، باز هم می توانید با گوشی سایت طراحی کنید.

یکی از مزایای بارز طراحی سایت موبایل، سهولت بارگذاری تصاویر و هرگونه محصول، خدمات و محتوایی در سایت مورد نظر شما با سرعت بسیار بالا می باشد. از نظر قیمت، ساخت وب سایت تلفنی برای افرادی مناسب است که نمی خواهند زیاد هزینه کنند و یا به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند.