You are currently viewing چقدر طول می کشد تا طراحی سایت را یاد بگیرید ❤️ + نقشه راه 2023

چقدر طول می کشد تا طراحی سایت را یاد بگیرید ❤️ + نقشه راه 2023


یادگیری طراحی سایت چقدر طول می کشد؟? اگر شما هم می خواهید وارد دنیای طراحی سایت شوید، قطعا دوست دارید پاسخ روشنی برای این سوال داشته باشید، اما در این مسیر عواملی وجود دارند که بر مدت زمان آموزش طراحی تاثیر می گذارند، بنابراین در این مقاله از وب سافت 3 به بررسی این موضوع می پردازیم. عوامل تاثیرگذار تحصیل در زمینه طراحی سایت و در مورد روش های مختلف آن بحث خواهیم کرد…

یادگیری طراحی سایت چقدر طول می کشد؟

مدل یادگیری طراحی سایت برای همه متفاوت است و نسخه واحدی وجود ندارد.بعضی از افراد با لذت و آسودگی طراحی سایت را در کمتر از 4 ماه یاد می گیرند و متخصص می شوند. چگونه ادامه دهند و در نهایت به تخصص مورد نظر شما نمی رسند. که در نتیجه یادگیری طراحی وب می تواند بسیار لذت بخش و ساده و همچنین دشوار و طاقت فرسا باشد. یادگیری طراحی سایت چقدر طول می کشد؟ بگذار ما داشته باشیم…

چرا می خواهید طراحی وب را یاد بگیرید؟

اولین عامل موثر در مدت زمان آموزش طراحی سایت این از خود می پرسد که چرا در وهله اول می خواهید یاد بگیرید؟ هدف شما چیست؟ فقط به خاطر اینکه شنیدی؟ درآمد طراحی سایت بالاست و بازار کار خوبی دارد. آیا شما آن را انتخاب کردید؟ آیا هدف شما از یادگیری طراحی وب فقط برای کسب درآمد است؟ آیا می خواهید مهارت های طراحی وب سایت را یاد بگیرید تا ایده خود را زنده کنید؟ یا عمدتاً به طراحی وب سایت علاقه مند هستید و فکر می کنید که طراحی وب سایت بخشی از زندگی روزمره شما خواهد شد؟ توجه داشته باشید که پاسخ به این سوالات تا حد زیادی می تواند کیفیت و مدت زمان آموزش طراحی وب سایت شما را تعیین کند. (یادگیری طراحی سایت چقدر طول می کشد؟)

به عنوان مثال، اگر تنها انگیزه شما برای تحصیل در زمینه طراحی سایت اگر صرفاً به دنبال کسب درآمد و پول باشد، احتمالاً هنگامی که متوجه شدید مشاغل دیگری وجود دارند که درآمد بهتری نسبت به طراحی وب سایت دارند، انگیزه خود را از دست خواهید داد و یادگیری را متوقف خواهید کرد، یا اگر شروع به یادگیری طراحی وب سایت فقط برای ایجاد یک وب سایت با شما کنید. احتمالاً از اولین چالش هایی که در حین یادگیری با آن مواجه می شوید خسته شده و یادگیری را متوقف می کند، بنابراین داشتن دلایل قوی و قوی برای یادگیری طراحی وب بسیار مهم است تا از سختی ها و چالش های آن دست نکشید.

حتما این پست را ببینید: چگونه طراحی سایت را یاد بگیریم

چقدر در روز برای مطالعه وقت می گذارید؟

عامل بعدی که مدت زمان آموزش طراحی سایت تاثیر مستقیمی روی زمانی که روزانه صرف مطالعه می کنید دارد! به عنوان مثال، اگر روزی 5 ساعت را صرف آموزش و یادگیری طراحی وب سایت کنید، خیلی سریعتر از فردی که فقط 1.5 ساعت در روز را صرف یادگیری طراحی وب سایت می کند، به نتیجه خواهید رسید!

البته فکر نکنید که هر چه زمان بیشتری را صرف مطالعه کنید، سریعتر به نتیجه خواهید رسید! شما نباید در این دام بیفتید که اگر روزی 10 ساعت را صرف یادگیری طراحی سایت کنم، سریعتر به هدفم برسم! برخی افراد، به خصوص در ابتدای کار، به دلیل انگیزه ای که دارند، زمان زیادی را در روز صرف یادگیری طراحی وب سایت می کنند، که باعث می شود خیلی زود حوصله شان سر برود و به طور کامل از یادگیری طراحی سایت دست بردارند، پس چه بهتر که تعادل را حفظ کنید. انرژی و انگیزه خود را در راه یادگیری طراحی وب از دست ندهید.

حتما این پست را بررسی کنید: چه سیستمی برای طراحی وب سایت مورد نیاز است؟

تاثیر زمان های طلایی و زمان های اضافی در تمرین

اوقات طلایی اوقاتی از روز هستند که انرژی کافی برای کار ذهنی دارید. این بدان معناست که شما خواب کافی داشته اید، گرسنه نیستید، از نگرانی و مشغله های ذهنی رها شده اید و انرژی ذهنی و جسمی لازم برای شروع یادگیری طراحی وب سایت را دارید!

به عنوان مثال، اگر اول صبح (یا زمانی که تازه از خواب بیدار می شوید) انرژی خود را صرف یادگیری طراحی وب سایت کنید، نتیجه بسیار بهتری نسبت به کسی خواهید داشت که بعد از انجام فعالیت های مختلف کارهای روزانه می خواهد اواخر شب مطالعه کند. و با جسم و روحی خسته شروع به طراحی سایت کنید! این سوال برای کیفیت یادگیری شما بسیار مهم است و عاملی است که تعیین می کند یادگیری طراحی وب سایت برای شما ساده و لذت بخش است یا سخت و طاقت فرسا…

نقشه راه و مسیر یادگیری

یکی از مهم ترین عواملی که تعیین می کند چقدر طول می کشد تا طراحی سایت را یاد بگیرید، نقشه راه شما است! با توجه به اینکه روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد، بسیار مهم است که بدانید چه روشی را می خواهید یاد بگیرید! در زیر چند روش طراحی وب سایت را شرح می دهیم:

طراحی سایت با PHP:

طراحی وب سایت با PHP یکی از روش هایی است که در چند سال گذشته بسیار محبوب بوده است، اما اخیراً با وجود سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، استفاده از PHP خام بسیار کمتر از گذشته شده است. بازار محدودتر، حتی اگر خود وردپرس به زبان PHP نوشته شده باشد. ساخته شده است و یادگیری آن برای استفاده در وردپرس بدون مشکل نیست، اما امروزه افراد کمی از PHP فقط برای طراحی وب سایت استفاده می کنند، بنابراین اگر می خواهید یک طراح وب سایت حرفه ای شوید، لازم نیست یادگیری PHP را از ابتدا شروع کنید. در گذشته، زیرا راه های بهتری وجود دارد که شما را راحت تر و سریع تر وارد بازار کار طراحی وب سایت می کند. لازم به ذکر است که یادگیری 100% PHP برای طراحی سایت 6 تا 8 ماه زمان می برد.

حتما این پست را بررسی کنید: یادگیری PHP چقدر طول می کشد؟

طراحی سایت با پایتون:

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی که به شما امکان طراحی وب سایت را می دهد پایتون است که کاربردهای زیادی در دنیای برنامه نویسی دارد. پایتون مانند PHP فقط برای اتصال باطن و پایگاه داده در پروژه های طراحی وب سایت استفاده می شود. همچنین استفاده از زبان های فرانت اند مانند HTML و CSS الزامی است. اما نکته مهم در اینجا این است که از پایتون معمولا برای پیاده سازی پروژه های خاصی در وب استفاده می شود، مانند سیستم های ثبت نام، برنامه های کاربردی وب و پروژه هایی که کار آنها بر اساس فرم هایی برای ثبت اطلاعات است. بنابراین برنامه نویسان پایتون بازار محدود و ویژه ای در طراحی سایت دارند و ممکن است برای افرادی که می خواهند زود وارد بازار کار طراحی سایت شوند و پروژه های کلی در بازار طراحی سایت انجام دهند مناسب نباشد. همچنین برای یادگیری پایتون حداقل به 8 ماه زمان نیاز دارید و در نهایت شاید 10 درصد از بازار طراحی سایت را در اختیار داشته باشید.

طراحی سایت با وردپرس:

وردپرس بهترین روش طراحی وب سایت در حال حاضر در جهان است! چرا که طبق آمار حدود 47 درصد از کل وب سایت های دنیا وردپرس هستند و این آمار شگفت انگیز هر روز در حال افزایش است! بنابراین اگر می خواهید وارد عرصه طراحی سایت شوید، بدون شک آموزش طراحی سایت وردپرسی گزینه اصلی شما خواهد بود. اما طراحی وب سایت وردپرس دارای سطوح و الگوهای مختلفی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت…

طراحی وب سایت وردپرس بدون کد نویسی – چقدر طول می کشد؟

طراحی سایت بدون کد نویسی این ساده ترین و سریع ترین راه برای طراحی یک وب سایت است که هر کسی می تواند یاد بگیرد! به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.اگر فقط مهارت های اولیه کامپیوتر را بدانید می توانید بدون برنامه نویسی شروع به یادگیری طراحی سایت کنید. کمتر از 2 ماه این مهارت را بیاموزید! اکثر افرادی که امروزه در بازار طراحی وب سایت کار می کنند در همین سطح هستند.

آیا می توانم هر نوع سایتی را بدون کدنویسی طراحی کنم؟

در روش بدون کد نویسی ابزارها و المان های آماده و از پیش تعریف شده در اختیار شما قرار می گیرد که با آن می توانید صفحات وب سایت را طراحی کنید ما می توانیم هر نوع وب سایتی را طراحی کنیم! شاید پروژه هایی که چالش کمتری دارند بدون کدنویسی قابل پیاده سازی باشند، اما در بسیاری از موارد معمولا مواردی در پروژه وجود دارد که فراتر از ابزارهای آماده است و نیاز به کدنویسی دارد!

روش طراحی وب سایت بدون کد در ابتدا کاملاً خوب است، اما اگر می خواهید طراحی سایت را به عنوان شغل خود انتخاب کنید، روش بدون کدنویسی کافی نیست و باید مهارت های کدنویسی را یاد بگیرید. (منتظر مقاله در مورد مدت زمان یادگیری طراحی وب سایت باشید)

وردپرس با کدنویسی = ترکیبی برنده در طراحی سایت

منظور وردپرس از کدنویسی چیست؟ یعنی شما توانایی ویرایش و سفارشی سازی قالب ها و ابزارهای آماده و همچنین طراحی قالب دلخواه در وردپرس با کدنویسی را دارید! در این صورت محدودیت های ابزارهای خارج از چارچوب وردپرس را از بین می برید و می توانید هر نوع پروژه طراحی سایت را با وردپرس شروع کنید! اما کد نویسی وردپرس شامل چه چیزی می شود؟ در زیر به مواردی می پردازیم که برای کدنویسی وردپرس باید یاد بگیرید و زمان تخمین زده شده برای یادگیری آن…

مرحله اول – طراحی وب سایت بدون کدنویسی (یک ماه و نیم)

قبل از معرفی تم های کدنویسی در وردپرس، باید مهارت طراحی وب سایت بدون کدنویسی و استفاده از ابزارها و قالب های آماده وردپرس را کسب کنید، همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید این مهارت را در ابتدای فرآیند طراحی وب سایت و با هزینه کمتری فرا بگیرید. 2 ماه حدود یک ماه و نیم) به این روش مسلط شوید.

مرحله دوم – کدنویسی HTML و CSS (دو ماه)

در مرحله دوم موضوع کدنویسی با آموزش HTML CSS بیا شروع کنیم. این قسمت بسیار مهم است و باید به طور کامل یاد گرفته شود زیرا تمام عناصر خارجی صفحه وب توسط کدهای html css ایجاد می شوند، بنابراین اگر می خواهید تغییراتی در ظاهر صفحات سایت ایجاد کنید باید html و css را ویرایش کنید. کدها همچنین با توجه به اینکه جاوا اسکریپت به نوعی مکمل HTML CSS در طراحی وب است، در این مرحله می توانید مباحث کاربردی جاوا اسکریپت در HTML CSS را نیز یاد بگیرید.

مرحله سوم – آموزش PHP برای وردپرس (ده روز)

یادگیری زبان برنامه نویسی PHP نیز بخشی از نقشه راه است زیرا وردپرس با PHP ساخته شده است و کدها و توابع وردپرس با زبان PHP هستند اما نکته مهم این است که شما نیاز به آموزش کامل PHP ندارید بلکه به یک سری موضوعات خاص نیاز دارید. به عنوان مقدماتی شما باید یاد بگیرید که قالب های کدنویسی وردپرس را راحت تر وارد کنید.

مرحله چهارم – کدنویسی و طراحی قالب وردپرس

با در نظر گرفتن دانشی که تاکنون کسب کرده اید، اکنون می توانید به راحتی دستورالعمل های طراحی قالب وردپرس را یاد بگیرید، کدها و ویژگی های وردپرس را درک کنید و مهارت هایی را برای طراحی یک قالب وردپرس سفارشی به دست آورید.

توجه: رعایت ترتیب مراحل بالا برای کیفیت یادگیری شما بسیار مهم است، به عنوان مثال نمی توانید قبل از html css به سراغ PHP بروید یا قبل از PHP کدها و توابع وردپرس را یاد بگیرید، زیرا در این صورت موضوعات برای شما کاملا مبهم و گیج کننده خواهند بود. بنابراین اگر با توجه به این نقشه راه طراحی سایت عمل کنید و با فرض اینکه از صفر شروع می کنید، می توانید تمام این مراحل را بین 4 تا نهایتا 5 ماه طی کنید و به عنوان یک طراح وب سایت حرفه ای وارد بازار کار شوید و از مهارت های خود لذت ببرید…

معرفی دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس با کد نویسی

دوره حرفه ای آموزش طراحی قالب وردپرس در Websoft 3، این کاملترین دوره طراحی شده برای توسعه متخصصان برای بازار کار طراحی وب سایت است. در این دوره تمامی مراحل و موضوعاتی که در نقشه راه بالا ذکر کردیم به صورت کامل آموزش داده شده است. بدون طراحی کدنویسی و تم های کدنویسی و طراحی قالب. وردپرس که شامل آموزش برنامه نویسی HTML، CSS و PHP است. این دوره از صفر می باشد و هیچ پیش نیازی وجود ندارد، با گذراندن این دوره در مدت حدود 4 ماه تبدیل به یک طراح وب سایت حرفه ای می شوید که می توانید از چند طریق از مهارت های خود کسب درآمد کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره روی لینک زیر کلیک کنید: