You are currently viewing طراحی سایت با وردپرس استار

طراحی سایت با وردپرس استار


افرادی هستند که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند و بالعکس افرادی نیز هستند که تصمیم به ساخت وب سایت برای گسترش کسب و کار خود دارند و می توان گفت از 100 درصد کسب و کارهای کشور حدود 60 درصد آنها درگیر طراحی وب سایت هستند. تنها عاملی که می تواند صاحبان مشاغل را از انجام این کار باز دارد، هزینه بالای طراحی وب سایت است.

در صورتی که طراحی وب سایت با وردپرس هزینه زیادی نخواهد داشت و یکی از مقرون به صرفه ترین روش های طراحی وب سایت می باشد. طراحی سایت با وردپرس می باشد همچنین طراحی سایت با وردپرس این فرصت را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند تا به راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی انواع خدمات و محصولات را به کاربران ارائه دهند. برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت وردپرسی هم اکنون با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از پلتفرم های طراحی وب و مدیریت محتوا است. وردپرس به کاربران اجازه می دهد هر کد، افزونه و محتوایی را که می خواهند اضافه کنند. هر کسی که حتی کمی دانش طراحی وب و برنامه نویسی داشته باشد می تواند با وردپرس یک وب سایت ایجاد کند. تاریخچه وردپرس مربوط به زمانی است که اولین نسخه وردپرس در سال 2004 منتشر شد و در سال 2005 وردپرس از حالت شخصی به حالت وب منتقل شد و به طور کلی این شرایط برای طراحان و برنامه نویسان فراهم شد تا بتوانند مطالب آموزشی و خبری ایجاد کنند. سایت ها، ورزش ها و … بر اساس آنها طراحی شود.

نقش سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت وردپرس:

سیستم مدیریت محتوا (CMS) محیطی برای ایجاد محتوا و سایر قسمت های مدیریت سایت است که وجود آن در سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو بی تاثیر نیست.

زبان اصلی وردپرس پی اچ پی است و طراحی سایت با وردپرس نیازی به زبان برنامه نویسی ندارد بلکه تنها با نصب وردپرس بر روی سرویس هاست می توانید وارد سایت خود شوید و هر مطلبی اعم از متن، تصویر و ویدئو را اضافه کنید. .

محتوا یکی از موثرترین عوامل برای ایجاد ترافیک در سیستم مدیریت سایت برای هر محصول یا خدماتی است که می خواهید از طریق طراحی سایت وردپرسی به فروش تبدیل کنید. شاید جالب باشد بدانید که وردپرس در ابتدا تنها به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی معرفی شد و بعداً با وردپرس ویژگی های جدیدی مانند طراحی وب سایت وردپرس را نشان داد.

در بسیاری از مواقع ممکن است به دلایلی نتوانید مطالبی را در سایت منتشر کنید، در طراحی سایت وردپرس این قابلیت ارائه شده است تا محتوایی را که نمی خواهید در سایت قرار دهید در حالت پیش نویس قرار دهید، بنابراین که در حال حاضر می توانید آن را به دلخواه خود منتشر کنید در فرآیند طراحی سایت وردپرسی، یک عامل بسیار مهم تولید و انتشار محتوای جدید به سایت است که باعث افزایش بازدید سایت و بهبود سئوی آن می شود.

متن باز:

یکی از مزیت های طراحی وب سایت با وردپرس، قابلیت متن باز در طراحی سایت است، هرکسی می تواند پس از بررسی های لازم، وب سایت را ویرایش کرده و تغییراتی برای عملکرد بهتر وب سایت ایجاد کند.

انواع نسخه های رایگان افزونه های وردپرس:

یکی از مهم ترین مزیت هایی که طراحی سایت با وردپرس را بسیار محبوب کرده است، تنوع گسترده نسخه های رایگان افزونه های وردپرس است. شما می توانید از انواع مختلف افزونه ها به صورت رایگان متناسب با سایت خود استفاده کنید. البته ناگفته نماند که علاوه بر این تنوع بسیار زیاد از نسخه رایگان افزونه، نسخه هایی نیز وجود دارد که در صورت نیاز باید هزینه پرداخت کنید.

ساخت وب سایت با وردپرس در کمترین زمان:

سایت هایی که با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف طراحی می شوند زمان زیادی را می گیرند اما طراحی سایت وردپرسی برخلاف این سایت ها در کمترین زمان ممکن طراحی می شود.

وردپرس برای موتورهای جستجو مناسب است:

اکثر افرادی که یک سایت را طراحی می کنند علاقه مند هستند که کاربران زیادی از سایت خود بازدید کنند، افزایش تعداد بازدید از یک سایت نیاز به سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو دارد. یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس این است که وردپرس بیشترین درصد ورودی کاربران را از طریق وردپرس دریافت می کند. راهی برای سئو و سئو افزونه ها در وردپرس وجود دارد که سئو سایت را بهبود می بخشد و صاحبان سایت به نتایج دلخواه می رسند. وردپرس بسیار است. سازگار با موتورهای جستجوی گوگل و به همین دلیل طراحی سایت با وردپرس بسیار محبوب است.

سایت آسان برای استفاده:

استفاده از سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند بسیار آسان است، زیرا در قسمت مدیریت محتوا تنها چیزی که می توان محتوا ایجاد کرد، افزودن بخش جدید، آپلود تصاویر و فیلم ها و … است و همین سهولت استفاده افراد را به آن علاقه مند می کند. طراحی سایت با وردپرس در زمینه فروشگاهی، خدماتی، سایت های شرکتی و… طراحی می شود

قابل نمایش در هر صفحه ای:

قابلیت نمایش بر روی هر نوع صفحه نمایش یکی از مزایای اصلی طراحی وب سایت وردپرسی است. افرادی که دارای سایت های آموزشی هستند طراحی سایت وردپرسی برای آنها بسیار مناسب است زیرا در صورت واکنش گرا بودن یا واکنش گرا بودن سایت به راحتی برای کاربران لپ تاپ، موبایل و کامپیوتر نمایش داده می شود.

امنیت بالای سایت:

یکی از عوامل اصلی در طراحی وب سایت امنیت آن است. متاسفانه بسیاری از افراد طراحی سایت وردپرسی را ناامن می دانند و فکر می کنند افرادی که به دنبال سود هستند می توانند به راحتی به اطلاعات سایت دسترسی پیدا کنند، برخلاف تصور این افراد، طراحی سایت وردپرسی بسیار امن است. و می توانید با طراحی سایت با وردپرس یک چارچوب امن برای اطلاعات و محتوایی که در سایت قرار می دهید فراهم کنید و از تمام خطرات احتمالی سایت جلوگیری کنید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس در مقایسه با سایر روش های طراحی سایت بسیار کم و مقرون به صرفه است. زیرا طراحی وب سایت با وردپرس همانطور که در قسمت های بالا مطالعه کردید نیازی به کدنویسی و زبان های مختلف در طراحی سایت ندارد و در نتیجه طراحی وب سایت با وردپرس هزینه زیادی در بر نخواهد داشت و تنها هزینه ای که باید در نظر بگیرید شامل هزینه قالب سایت، افزونه وردپرس، دامنه، سئو و بهینه سازی موتور جستجو.