You are currently viewing وردپرس یا برنامه نویسی Star of WordPress

وردپرس یا برنامه نویسی Star of WordPress


افرادی که صاحب یک کسب و کار هستند یا به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند، تمایل دارند؛ در حال انتقال محیط فیزیکی و سنتی خود به یک تجارت آنلاین هستند و اولین سوالی که پس از مشورت با تیم ستاره وردپرس می پرسند این است:
از نظر فنی سایت وردپرس بهتر است یا برنامه نویسی؟
هزینه های طراحی وب سایت یا برنامه نویسی وردپرس چقدر است؟
آیا ایجاد محتوای وردپرس یا برنامه نویسی سخت است؟
امنیت یا برنامه نویسی سایت وردپرس چیست؟

وردپرس یا برنامه نویسی

انتخاب طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی واقعا سخت است و انتخاب وردپرس یا برنامه نویسی به نوع کسب و کار و فعالیت سایت شما بستگی دارد. در آینده با تیم وردپرس استار همراه باشید تا بتوانید در زمینه طراحی یا برنامه نویسی سایت وردپرسی انتخاب بهتری داشته باشید.

آشنایی با وردپرس

وردپرس یکی از روش های طراحی وب سایت و یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که وردپرس توانسته است افراد زیادی را در بین سایر سیستم های مدیریت محتوا به سمت آن سوق دهد. اگر نگاهی به تاریخچه وردپرس بیندازیم در اولین نسخه ای که منتشر شد و تنها کارکرد وردپرس وبلاگ نویسی بود با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی وردپرس توانسته است انواع فروشگاه ها را طراحی کند. ، وب سایت های آموزشی، شرکتی و غیره علاوه بر سیستم مدیریت محتوای قوی

اگر نمی دانید کدام وردپرس یا برنامه نویسی برای طراحی کسب و کار شما مناسب است، باید گفت که حتی اگر دانش فنی و اطلاعاتی در زمینه طراحی سایت یا برنامه نویسی وردپرس ندارید، می توانید با نصب یک سایت وردپرسی ایجاد کنید. افزونه های وردپرس و فیلم های آموزشی

اگر بخواهیم طراحی یا برنامه نویسی سایت وردپرسی را از نظر فنی بررسی کنیم، عامل اصلی در طراحی سایت سئو و بهینه سازی موتور جستجوی گوگل است و از آنجایی که الگوریتم های گوگل با افزونه های وردپرس سازگاری دارند، می توانند در رتبه بندی در هنگام جستجو موثر باشند. نتایج. بودن

رابط کاربری آسان

یکی از مواردی که می تواند به یک کسب و کار در انتخاب طراحی سایت وردپرسی یا برنامه نویسی کمک کند، طراحی سایت به گونه ای است که استفاده از آن برای کسب و کار آسان باشد. سایت های وردپرس دارای کنترل پنل بسیار آسان و ساده ای شبیه به برنامه ورد هستند که در آن به راحتی می توانید محتوا ایجاد کنید، محصولات را اضافه و دسته بندی کنید و … اما طراحی سایت با برنامه نویسی می تواند کار سختی باشد.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت با وردپرس در مقایسه با سایت هایی که برنامه ریزی شده اند مقرون به صرفه است. تفاوت در هزینه های طراحی یا برنامه نویسی سایت وردپرسی در قالب سایت، افزونه ها و … است. به صورت رایگان و آماده در دسترس هستند و تنها هزینه طراحی وب سایت با وردپرس، هزینه خرید هاست و دامنه و هزینه طراحی می باشد. قطعا اگر سایت شما به زبان های مختلف برنامه نویسی شده باشد هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

بنابراین، اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا به دنبال یک سایت مقرون به صرفه هستید، بین طراحی سایت وردپرسی یا برنامه نویسی، ما به تیم وردپرس استار ایجاد یک سایت وردپرسی را توصیه می کنیم.

به روز رسانی مداوم

یکی از مهمترین اقداماتی که هر وب سایتی که با وردپرس یا برنامه نویسی طراحی شده است باید به روز شود. برخی از افزونه های وردپرس به صورت رایگان در دسترس هستند و برخی از افزونه ها نیاز به به روز رسانی دارند. به روز رسانی مداوم سایت های وردپرس امنیت سایت شما را بهبود می بخشد امنیت وردپرس مهم ترین عامل در طراحی وب سایت است.

از آنجایی که استفاده از سایت های وردپرسی آسان است و کدهای آنها باز است، سودجویان می توانند اطلاعات سایت را هک کنند یا به آن دسترسی پیدا کنند، بنابراین اگر تصمیم به طراحی سایت با وردپرس دارید، از بروز رسانی سایت غافل نشوید.

معایب طراحی سایت وردپرسی

البته علاوه بر مزایایی که وردپرس به ارمغان می آورد، مواردی نیز وجود دارد که می توان آنها را جزئی از معایب وردپرس دانست. قالب هایی که طراحان برای طراحی سایت وردپرسی استفاده می کنند اکثرا قالب های آماده هستند و اگر بین طراحی سایت وردپرسی یا برنامه نویسی انتخاب می کنید، طراحی سایت وردپرسی ممکن است آن چیزی نباشد که مشتریان می خواهند.اما بسته به نوع کسب و کار و هدف در در سایت، مشتری می تواند قالبی را انتخاب کند که برای کسب و کار و هدف او مناسب باشد.

دانش برنامه نویسی

طراحی سایت برنامه نویسی شده با سایت های وردپرسی بسیار متفاوت است سایت هایی که با برنامه نویسی پیاده سازی می شوند تمامی مراحل طراحی سایت باید توسط فردی که دانش و تجربه ای در این زمینه دارد برنامه ریزی شود.

یکی از نکاتی که در انتخاب طراحی یا برنامه نویسی سایت وردپرسی باید به آن توجه داشته باشید این است که تیم یا شخصی که می خواهید وب سایت را طراحی کنید باید دانش کافی از زبان های برنامه نویسی مختلف و همچنین طراحی بصری و گرافیکی داشته باشد. بهینه سازی رنگ ها، پویایی سایت و غیره

زبان های برنامه نویسی عبارتند از:

C++ (C++)
جاوا
سی شارپ (C#)
پایتون
ویژوال بیسیک
پرل
مالش در
CSS
HTML
PHP
جاوا اسکریپت

مزایای طراحی وب سایت برنامه نویسی

1. از نظر مقایسه ظاهر سایت با وردپرس یا برنامه نویسی، طراحی سایت برنامه نویسی امکان طراحی قالب سایت مطابق با سلیقه مشتریان را فراهم می کند و بر خلاف سایت های وردپرسی از قالب های آماده طراحی سایت استفاده نمی کنند. .

2. یکی از مزیت هایی که باعث می شود افراد برای طراحی وب سایت با برنامه نویسی انتخاب کنند این است که هر آنچه که شما بر اساس فعالیت و نوع کسب و کار خود در ذهن دارید، طراح می تواند به صورت انحصاری بدون هیچ محدودیتی کد بنویسد تا امکانات جدیدی به سایت اضافه کند. و بدون استفاده از قالب های آماده سایتی برای شما طراحی کند.

3.سرعت سایت های برنامه ریزی شده در مقایسه با سایت های وردپرسی بسیار سریع است زیرا سرور میزبان به طور خاص برای سایت شما طراحی شده است.

4.امکان هک سایت های برنامه ریزی شده صفر است زیرا به دلیل انحصاری بودن سایت از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

5.اگر تا به حال خواستید ویژگی های جدیدی را حتی پس از طراحی به سایت اضافه کنید، می توانید با هزینه بسیار کم امکانات جدیدی را به سایت اضافه کنید.

معایب طراحی سایت برنامه نویسی

با وجود ویژگی های سایت های برنامه نویسی شده، تنها عاملی که می تواند افراد را هنگام طراحی سایت وردپرس یا برنامه نویسی گیج کند این است که سئو و بهینه سازی سایت های برنامه ریزی شده دشوارتر از وردپرس است. برای انجام سئو و بهینه سازی در این نوع سایت ها لازم است برخلاف وردپرس که مجهز به سیستم مدیریت محتوا است، قسمت های مدیریت محتوا را به صورت جداگانه طراحی کنید.