You are currently viewing لوازم یدکی ماشین ظرفشویی را از کجا به صورت عمده بخریم؟

لوازم یدکی ماشین ظرفشویی را از کجا به صورت عمده بخریم؟


مهم نیست که یک ماشین ظرفشویی چقدر با کیفیت و گران قیمت باشد، خرابی یا پایان عمر ناگهانی قطعات آن اجتناب ناپذیر است. در این راستا خرید قطعات و لوازم ماشین ظرفشویی یا به عبارتی لوازم ماشین ظرفشویی، نیاز اساسی همه استادکاران این لوازم خانگی می باشد. گاهی اوقات مردم به عنوان مصرف کننده نیاز به لوازم جانبی ماشین ظرفشویی دارند و به دنبال بهترین فروشگاه لوازم یدکی ماشین ظرفشویی می گردند. در هر صورت، یافتن قطعات یدکی اصلی ماشین ظرفشویی برای سرویس و نگهداری این دستگاه بسیار مهم است. در این مقاله به شما می گوییم که چگونه لوازم ماشین ظرفشویی را با قیمت مناسب و در عین حال خریداری کنید اصلیبه کجا مراجعه کنیم

تعویض قطعات یدکی ماشین ظرفشویی

یکی از بهترین راه ها برای خرید لوازم جانبی ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب، مراجعه به بورس قطعات ماشین ظرفشویی است. بورس لوازم ماشین ظرفشویی تهران قطب فروش انواع قطعات ماشین ظرفشویی از تمامی برندها می باشد که به راحتی می توانید انواع قطعات را از بازارهای بزرگ پیدا کنید.

در بازار بزرگ لوازم ماشین ظرفشویی تهران که در واقع مرکز اصلی فروش قطعات ماشین ظرفشویی می باشد، می توانید کلیه قطعات مورد نیاز برای سرویس و نگهداری این دستگاه را با قیمت های مناسب خرید البته اگر به تهران دسترسی ندارید راه های دیگری برای خرید قطعات ماشین ظرفشویی در شهرستان ها وجود دارد.

فروشگاه قطعات ماشین ظرفشویی

تقریباً در تمام شهرهای کشور مغازه هایی برای فروش قطعات ماشین ظرفشویی وجود دارد. مصرف کنندگانی که به یک یا دو لوازم جانبی ماشین ظرفشویی نیاز دارند و نمی توانند برای خرید این اقلام به تهران مراجعه کنند، مراجعه به این فروشگاه ها کمک کننده خواهد بود.

با توجه به اینکه ماشین های ظرفشویی توسط برندهای مختلفی تولید می شوند و هر روز از فناوری های جدید در آنها استفاده می شود، ممکن است نتوانید قطعات یدکی ماشین ظرفشویی خود را در فروشگاه های کوچک لوازم ماشین ظرفشویی شهر پیدا کنید. در این شرایط حتما باید به فروشگاه های بزرگ توزیع کننده قطعات ماشین ظرفشویی مراجعه کنید. به این ترتیب قطعات مورد نیاز خود را پیدا کرده و قیمت کمتری نسبت به فروشگاه ها پرداخت می کنید.

البته راه دیگری نیز برای خرید لوازم یدکی ماشین ظرفشویی با قیمت پایین وجود دارد که در قسمت بعدی به توضیح آن پرداخته ایم.

قطعات ماشین ظرفشویی (برای مدل های قدیمی)

فروشگاه های ماشین ظرفشویی معمولاً لوازم جانبی و قطعات تعویض ماشین ظرفشویی را علاوه بر قطعات جدید و بازسازی شده می فروشند. قطعات کالایی، کارکرده و در عین حال مستحکم و با کیفیت هستند. این قطعات با قیمت کمتری نسبت به قطعات نو به فروش می رسند. البته مزیت خرید لوازم یدکی ماشین ظرفشویی تنها به صرفه جویی در هزینه ختم نمی شود، در صورتی که مدل ماشین ظرفشویی شما قدیمی است و قطعات آن در بازار موجود نیست، بهتر است به دنبال قطعات و لوازم یدکی موجود باشید. یکی دیگر از راه های خرید قطعات تعویض ماشین ظرفشویی مراجعه به نمایندگی هاست.

بازرگانی قطعات ماشین ظرفشویی

به عنوان یک مصرف کننده یا متخصص در تعمیر ماشین ظرفشویی، اگر به دنبال برند خاصی از قطعات تعویض ماشین ظرفشویی هستید، باید به یک فروشنده قطعات ماشین ظرفشویی مراجعه کنید. نمایندگی ها علاوه بر فروش ماشین ظرفشویی، مراکز توزیع قطعات ماشین ظرفشویی نیز هستند و به این ترتیب می توانید به راحتی لوازم یدکی لازم برای ماشین ظرفشویی را پیدا کنید.

در حال حاضر معروف ترین برندهای ماشین ظرفشویی خارجی در ایران بوش، دوو، هاردستون، بکو، مایتک، ال جی، هیتاپچی، میجک، موریس، سامسونگ و … می باشند. به غیر از این برندهای خارجی، شرکت های پاکشوما و اسنووا ماشین ظرفشویی باکیفیت و قیمت مناسب را نیز عرضه می کنند.

لیست قطعات ماشین ظرفشویی

به طور کلی انواع ماشین ظرفشویی در هر برند از قطعات یکسانی تشکیل شده است که البته جنس و کیفیت قطعات بسته به برند سازنده متفاوت است. در ظاهر آنها نیز تفاوت هایی وجود دارد. اگر خودتان با قطعات ماشین ظرفشویی آشنایی ندارید، قبل از مراجعه به مراکز فروش لوازم یدکی ماشین ظرفشویی، بهتر است از یک تکنسین مجرب بخواهید تا دستگاه را بررسی کند و راهنمایی لازم را بدهد که کدام قطعه آسیب دیده است و چه قطعات یا لوازمی را باید بدهید.

شما می توانید قطعات و لوازم جانبی ماشین ظرفشویی مورد نیاز خود را از مراکز فروش لوازم یدکی ماشین ظرفشویی خریداری کنید. در لیست زیر نام برخی از این قطعات را ذکر کرده ایم.

• فیلتر ماشین ظرفشویی

• نوار لاستیکی دور درب ماشین ظرفشویی

• موتور چرخشی ماشین ظرفشویی

• سنسور ماشین ظرفشویی

• سبد و گیره ماشین ظرفشویی

• المنت ماشین ظرفشویی

• چرخ سبد ظرفشویی

• لاستیک زیر درب ماشین ظرفشویی

• نوار ظرفشویی

• پروانه موتور ماشین ظرفشویی

• چرخ سبد ماشین ظرفشویی

• پروانه تقسیم کننده آب در ماشین ظرفشویی

• ورودی ماشین ظرفشویی

• بخاری و ترموستات

• جریان الکتریسیته

• شیر برقی

• میکروسوئیچ روی درب ماشین ظرفشویی

• سوئیچ میکرو شناور

• پنل الکترونیکی برای ماشین ظرفشویی

• کیت تنظیم

• دستگیره ماشین ظرفشویی

• و…

قیمت لوازم جانبی ماشین ظرفشویی

اگر اهل کار هستید و به تعداد زیادی قطعات و لوازم ماشین ظرفشویی نیاز دارید، بهتر است به یک مرکز بزرگ فروش قطعات ماشین ظرفشویی مراجعه کنید. معمولاً هزینه تجهیزات ماشین ظرفشویی در این مراکز ارزانتر است.

قیمت لوازم و قطعات یدکی ماشین ظرفشویی بسته به برند ماشین و ظرفیت آن محاسبه می شود. شما می توانید انواع قطعات یدکی این دستگاه را با قیمت مناسب از طریق بهترین تولید کننده ماشین ظرفشویی در تهران خریداری کنید.

شما می توانید با مراجعه به مراکز تولید و پخش قطعات ماشین ظرفشویی کلیه قطعات مورد نیاز را با قیمت بسیار پایین و بدون واسطه خریداری نمایید. خرید لوازم یدکی ماشین ظرفشویی از مرکز فروش قطعات ماشین ظرفشویی تهران به عنوان تولید کننده و توزیع کننده پیشرو این قطعات، علاوه بر مقرون به صرفه بودن، امکان دسترسی به لیست کامل لوازم یدکی ماشین ظرفشویی را نیز برای شما فراهم می کند.

فروش اینترنتی قطعات ماشین ظرفشویی

یکی از بهترین راه ها برای خرید قطعات و لوازم جانبی ماشین ظرفشویی، خرید اینترنتی است. در سایت فروش قطعات ماشین ظرفشویی می توانید قیمت روز انواع قطعات و لوازم ماشین ظرفشویی را مشاهده نمایید.

ارسال به شهرستانها

یکی از مزیت های خرید اینترنتی لوازم یدکی و لوازم ماشین ظرفشویی امکان ارسال به شهرستان ها می باشد. در این صورت صنعتگرانی که به مراکز توزیع بزرگ قطعات ماشین ظرفشویی دسترسی ندارند می توانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند.

راه های خرید ماشین ظرفشویی با قیمت مناسب

در این مقاله روش های خرید لوازم و لوازم یدکی ماشین ظرفشویی را با قیمت پایین برای شما شرح داده ایم. با مراجعه به بهترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان ماشین ظرفشویی که در زیر معرفی کرده ایم، می توانید به انواع قطعات یدکی این لوازم خانگی از برندهای مختلف دسترسی داشته باشید.