You are currently viewing طراحی وب سایت ستاره وردپرس چند زبانه

طراحی وب سایت ستاره وردپرس چند زبانه


نقش طراحی وب سایت چند زبانه در توسعه کسب و کار

طراحی وب سایت چند زبانه به عنوان یکی از بهترین راه های رشد کسب و کار در بازار جهانی و بین المللی شناخته می شود. در حال حاضر تعداد زیادی سایت برای خرید، شرکتی، پزشکی و غیره وجود دارد. آنها سایت های چندزبانه ای را طراحی می کنند که شامل دو تا سه زبان زنده در جهان است تا زمینه فعالیت خود را برای برقراری ارتباط و تعامل با کاربران خارجی توسعه دهند.

افرادی که می خواهند یک سایت چند زبانه طراحی کنند فکر می کنند با ترجمه مطالب سایت به زبان های مختلف می توانند سایت را به یک سایت چند زبانه تبدیل کنند، در حالی که طراحی سایت چند زبانه تنها به ترجمه مطالب سایت ختم نمی شود؛ بلکه می توانند سایتی چند زبانه داشته باشند.

بلکه برای اینکه بتوانید از طریق طراحی سایت با کاربران خارجی ارتباط برقرار کنید، باید استراتژی هایی در زمینه توسعه کسب و کار در سطح بین المللی با طراحی سایت چندزبانه تدوین کنید تا مانند وب سایت های ایرانی در نتایج حاصل از آن قرار بگیرید. صفحه جستجوی کاربران بین المللی در ادامه این مقاله، به هر چیزی که منجر به رشد یک تجارت طراحی وب سایت چند زبانه می شود، خواهیم پرداخت.

ویژگی های طراحی یک وب سایت چند زبانه

همانطور که در بالا ذکر شد، طراحی سایت با قابلیت های چند زبانه فقط با کدنویسی شروع نمی شود، بلکه با رعایت اصول و قوانین خاصی که شامل مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت هایی است که باید توسط طراح سایت پیاده سازی شود، شروع می شود.

رابط کاربری سیستم مدیریت محتوا

یکی از انتخاب های مهم در هنگام طراحی یک وب سایت چند زبانه، انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب است. برای طراحی این نوع سایت ها استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی که قابلیت پشتیبانی و تطبیق با دو یا چند زبان را داشته باشند ضروری است.

به عنوان مثال، اگر سیستم های مدیریت محتوای وردپرس یا جوملا را انتخاب می کنید، باید در نظر داشته باشید که سیستم های مدیریت محتوای جوملا قابلیت ارسال محتوا به چند زبان را دارند، اما در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، قرار دادن محتوا تنها با نصب افزونه ها امکان پذیر است. ; در نهایت با در نظر گرفتن اینکه نوع فعالیت سایت شما چند زبانه است می توانید سیستم محتوای مورد نظر را انتخاب کنید.

گزینه ای برای تغییر زبان

هنگام طراحی یک وب سایت چند زبانه، خود را به جای کاربر قرار دهید و بهترین قسمتی را که مستقیماً در دید شماست برای گزینه تغییر زبان کاربر انتخاب کنید. از قرار دادن گزینه تغییر زبان در پایین یا در قسمت های دور از سایت که در مقابل کاربر نیست خودداری کنید. ، زیرا کاربران خارجی هنگام ورود به سایت به دنبال گزینه ای برای تغییر زبان هستند، بنابراین زبان باید یکی از اولین گزینه هایی باشد که کاربر هنگام ورود به سایت مشاهده می کند.

سایت های چند زبانه باید به گونه ای طراحی شوند که گزینه تغییر زبان ساده و آسان باشد و سعی شود از بین پرچم های کشور برای تغییر زبان انتخاب نشود زیرا ممکن است کاربران با پرچم کشور آشنا نباشند و بهترین راه برای قرار دادن زبان های مختلف در سایت برای نوشتن نام کشورها است.

نحوه قرار دادن مدل نوشتاری زبان

نحوه قرار دادن قالب نوشتاری باید متناسب با زبان هر کشور باشد. به عنوان مثال، سبک نوشتاری زبان فارسی چینی مستقیم است. زمانی که می‌خواهید زبان‌هایی غیر از فارسی را در طراحی یک وب‌سایت چند زبانه بگنجانید، باید قابلیت تراز کردن زبان را در سمت چپ یا راست سایت ایجاد کنید.

با ایجاد قابلیت تایپ فیس در سایت کاربر، با انتخاب زبان تمامی قسمت های سایت اعم از محتوا، عکس، نوار منوی سایت و … با توجه به فونت آن زبان، تراز چپ یا یک زبان نمایش داده می شود. در سمت راست هر چه در قسمت گزینه های زبان به نکات فنی و جزئی توجه بیشتری داشته باشید، تضمینی برای جذب کاربران بین المللی و حضور در نتایج جستجو برای سایت شما بیشتر خواهد شد.

فونت نوشتن محتوا

وقتی مطالبی را به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی، چینی و غیره ارسال می کنید. زبان ها، توصیه می شود فونت مربوط به آن کشور را برای هر زبان تعریف کنید تا کلمات به بهترین شکل ظاهر شوند. به عنوان مثال از فونت ایران سنس در محتوای فارسی استفاده می شود و در محتوای عربی از فونت های نوشتاری مناسب زبان عربی استفاده می شود.

سئو و بهینه سازی چند زبانه

یکی از عوامل اصلی در توسعه کسب و کار طراحی وب سایت سئو و بهینه سازی سایت است. با در نظر گرفتن مراحل سخت و پیچیده سئو و بهینه سازی سایت های چند زبانه، لازم است قبل از طراحی سایت، استراتژی های دقیقی برای قسمت های مختلف سایت انجام شود.

طراحی سایت های چند زبانه با سایت های دیگر متفاوت است و اگر سایتی بدون استراتژی طراحی کنید با وجود تلاش های مستمر در سئو نتیجه خوبی نخواهید گرفت و تلاش شما بی نتیجه خواهد بود. در سئو و بهینه سازی سایت های چند زبانه، دو عامل اصلی باید در نظر گرفته شود:

سئوی محلی: سئوی محلی سایت های چند زبانه بر اساس موقعیت جغرافیایی انجام می شود.
سئوی چند زبانه: سئوی چند زبانه همان سئوی خارجی است که در آن محتوا سئو و بر اساس زبان های موجود در سایت بهینه شده است.

تغییر مسیر کاربر

متاسفانه در هنگام طراحی بسیاری از سایت های چند زبانه مشاهده می شود که اگر کاربر از صفحات داخلی سایت بازدید کند و اقدام به تغییر زبان کند، سایت به صورت خودکار او را به صفحه اصلی سایت باز می گرداند. در نتیجه کاربران گیج می شوند و اطلاعاتی را که می خواهند از سایت شما از دست می دهند. بنابراین سعی کنید در طراحی سایت چند زبانه به این لحظه توجه ویژه ای داشته باشید تا کاربر پس از تغییر زبان در صفحه مورد نظر باقی بماند.

راه های ارتباطی

هنگام طراحی وب سایت چند زبانه به خاطر داشته باشید که در قسمت درباره ما و تماس با ما خدماتی را که کسب و کار شما برای کشورهای مختلف ارائه کرده است ذکر کنید، به عنوان مثال به زبان عربی، خدمات و امکانات سایت را به زبان عربی و همچنین در در قسمت لینک با ما، فراموش نکنید که کد کشور ایران و شهر خود را برای کاربران بین المللی قرار دهید تا بتوانند به راحتی با شما در ارتباط و تعامل باشند.

مزایای طراحی وب سایت چند زبانه

بهبود روابط تجاری

طراحی سایت چند زبانه مناسب برای کسانی که فعالیت تجاری دارند و به بازارهای جهانی کشورهای خاورمیانه متصل هستند.

اما این بدان معنا نیست که زبان های دیگر نمی توانند کاربران شما باشند. به عنوان مثال وقتی وارد یک سایت فروشگاه انگلیسی می شوید و می بینید که زبان فارسی در کنار سایر زبان ها قرار دارد، بدون شک دوباره به آن سایت مراجعه می کنید و این اقدام باعث بهبود روابط تجاری و جهانی می شود.

جذب کاربران بین المللی

اگر شما از جمله افرادی هستید که می خواهید خدمات و محصولات خود را به کشورهای دیگر ارائه دهید، طراحی وب سایت چند زبانه باعث می شود کاربران از هر نقطه دنیا از سایت شما بازدید کنند و از طریق خدمات یا محصولات خود مشتریان و کاربران بین المللی را برای جذب خود جذب کنید. در کنار شما.

برتری نسبت به رقبا

سایت هایی که به چندین زبان طراحی شده اند نشان می دهند که شما یک کسب و کار جهانی را اداره می کنید، بنابراین مشتریان و مصرف کنندگان با توجه به اینکه شما در سطح جهانی فعالیت می کنید، کسب و کار شما را انتخاب می کنند.

روزانه هفتاد هزار سایت طراحی می شود، اما درصد کمی از آنها بر اساس یک زبان طراحی می شود، اما با طراحی سایت چند زبانه، کسب و کار شما برتری بیشتری نسبت به سایت های رقبا خواهد داشت و کاربران بین المللی را به خود جذب می کند.

ایجاد رضایت مشتری

به طور متوسط ​​حدود 80 درصد از کاربران بیشتر وقت خود را صرف جستجوی سایت هایی می کنند که به چندین زبان طراحی شده اند، اگر اصول و قوانین سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو را به درستی رعایت کنید، کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت.

داشتن یک سایت چند زبانه می تواند رضایت کاربران را به همراه داشته باشد، یعنی با قرار دادن محتوا و محصولات به زبان های مختلف در سایت، کاربران از اینکه به آنها اهمیت می دهید احساس رضایت و قدردانی می کنند. بنابراین، این احساس رضایت می تواند به موفقیت شما در بازار جهانی تبدیل شود.

افزایش فروش و سود بیشتر

بزرگترین نقطه فروش و سود در بازار جهانی از طریق طراحی وب سایت چند زبانه است. در واقع سایت های چند زبانه برای بازاریابی و فروش مقرون به صرفه بوده و از نظر مدیریتی بی نظیر خواهند بود.

یکی از مزایایی که طراحی سایت چندزبانه برای توسعه کسب و کار به ارمغان می آورد این است که بدون اینکه دیگران محصولات شما را خریداری کنند و آنها را در خارج از ایران به عنوان یک برند ثبت کنند، می توانید وب سایت های چند زبانه داشته باشید.محصولات یا خدمات خود را بدون واسطه با برند خودتان به دنیا عرضه کنید .