You are currently viewing بهترین سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی رایگان

بهترین سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی رایگان


آدرس هایی طولانی نه تنها ظاهر جالبی ندارند، بلکه می تواند اشتراک گذاری آنها را به صورت آنلاین یا حتی در یک آگهی یا پوستر بسیار سخت و پیچیده کند. در سالهای اخیر سایت هایی با هدف کوتاه کننده لینک ارائه شده اند که به شما این امکان را می دهند تا به سادگی و تنها با یک کلیک، آدرس های طولانی را به آدرس های کوتاه تبدیل کنید. خوشبختانه در حال حاضر ابزارهای کوتاه کننده آدرس مختلفی در اینترنت وجود دارند که این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهند. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین سایت های کوتاه کننده لینک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

منظور از کوتاه کننده لینک چیست؟

به عبارت ساده، کوتاه کننده لینک یک ابزار آنلاین است که یک آدرس طولانی و سنگین را می گیرد و یک آدرس کوتاه شده ارائه می دهد که شخص را دقیقاً به همان صفحه وب می فرستد. برخی از کوتاه ‌کننده‌های آدرس با ویژگی ‌هایی مانند: تجزیه و تحلیل کلیک، پشتیبانی از پارامترهای UTM و هدف ‌گیری مجدد می ‌توانند به ردیابی و دستکاری آن لینک ها کمک کنند. کوتاه کننده های لینک به شما کمک می‌کنند تا آدرس های کوتاه تری ایجاد که اشتراک گذاری آنها ساده شود.

ممکن است فکر کنید که کوتاه کردن آدرس یک مرحله اضافی است و آنچنان مهم نیست، در صورتی که انجام دادن اینکار می تواند برای بسیاری از وب سایت ها بسیار مهم باشد. در واقع؛ کوتاه ‌کننده‌ های آدرس بسیار مفید هستند زیرا می ‌توانند لینک را از نظر بصری جذاب ‌تر کنید و از انها به سادگی در هر جایی که می خواهید استفاده نمائید. استفاده از کوتاه کننده آدرس همچنین می تواند به کاربران کمک کند تا احساس راحتی بیشتری در کلیک کردن داشته باشند. گاهی اوقات لینک ها می توانند اسپم باشند، اما با کوتاه کننده ها، کاربران شما با برند شما آشنا می شوند. با لینک های کوتاه شده، حتی ممکن است کلیک های بیشتری دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت SEMrush و moz؛ ماز بهتر است یا سمراش؟ 

برخی از مزیت های استفاده از کوتاه کننده های لینک

  • تجزیه و تحلیل و ردیابی کلیک ها: اگر لینکی به پست وبلاگ شخص دیگری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، اطلاعات زیادی در مورد اینکه چند نفر و چه کسانی روی آن کلیک می کنند، به دست نخواهید آورد. با این حال، اگر از کوتاه‌کننده های لینک استفاده کنید، علاوه بر اینکه یک آدرس کوتاه و منحصربفرد خواهید داشت، بلکه می توانید مشاهده کنید که چه تعداد روی لینک شما کلیک شده است، از کجا می‌ آیند و مردم بیشتر از چه دستگاه‌هایی استفاده می ‌کنند. سرویس‌های رایگان معمولاً دارای ردیابی کلیک اولیه هستند، بنابراین اگر می خواهید به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید، باید از سرویس های پولی استفاده کنید.
  • سفارشی سازی آدرس ها: بهترین کوتاه کننده های لینک همگی به شما این امکان را می دهند که آدرس های کوتاه شده خود را به سادگی سفارشی کنید. این بدان معنی است که می توانید آدرس های خود را مرتبط تر کنید یا از لینک های مختلف در چندین آگهی یا پست های رسانه های اجتماعی برای مقایسه نرخ کلیک استفاده نمائید. بسیاری از برنامه‌ های اولیه یا رایگان برای یک تولیدکننده لینک کوتاه تنها به شما امکان می ‌دهند تا آخرین قسمتآدرس خودرا تغییر دهید، در صورتی که با استفاده از برنامه های حرفه ای می توانید یک سفارشی سازی کامل داشته باشید.
  • ارزش نسبت به قیمت: هم اکنون بسیاری از ابزارهای خارجی و ایرانی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای لینک های سایت خود را کوتاه کنید. حتماً نیازی نیست از ابزارهای پولی استفاده نمائید.

بهترین سایت کوتاه کننده لینک

تا اینجای مطلب شما را با کوتاه کننده لینک و همچنین مزیت های استفاده از آن آشنا کردیم. حال در ادامه مطلب قصد داریم شما را با بهترین سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی آشنا کنیم. همراه ما باشید.

1- سایت Bitly؛ بهترین سایت کوتاه کننده لینک

Bitly یک کوتاه کننده لینک با خدمات کامل است که دارای رابط کاربری ساده ای می باشد و تمام ویژگی هایی را دارد که می توانید در یک سرویس مدیریت لینک درخواست کنید. علاوه بر ایجاد سریع لینک های کوتاه، دارای داشبورد جامعی است که می توانید نحوه عملکرد لینک های خود و سایر کمپین های خود را پیگیری کنید. همچنین می ‌توانید کدهای QR را برای همه لینک کوتاه خود ایجاد کنید و حتی اخیراً یک ویژگی لینک در بیو به آن اضافه شده است، بنابراین می‌ توانید تمام لینک های خود را در یک مکان مدیریت نمائید.

هر چند که این ابزار طرح رایگان نیز ارائه می دهد، اما بسیار محدود است و شما تنها می توانید 10 لینک را در طی ماه کوتاه کنید که این برای سایت های بزرگ ممکن است راضی کننده نباشد. این ابزار یک کوتاه کننده لینک عالی برای مشاغل آنلاین بزرگ است که لینک های زیادی را به اشتراک می گذارند و می خواهند آنها را علامت گذاری و ردیابی کنند. همچنین برای کسب ‌وکارهای کوچکی که قصد دارند آدرس های اینترنتی کوتاه تولید کنند و آمار آن‌ها را برای تعداد کم کمپین دنبال کنند، انتخاب خوبی است.

نسخه پولی Bitly گزینه‌ های اضافی مانند هدف‌ گیری مجدد لینک، تاریخچه لینک و پشتیبانی مشتری را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد تا لینک های تکی را ردیابی و تجزیه و تحلیل های مرتبط را در داشبورد خود دریافت کنید. حتی عملکرد کمپین بازاریابی شما را برای یک مکان خاص اندازه گیری می کند. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • اتصال دامنه سفارشی
  • داشبورد تجزیه و تحلیل
  • ایجاد آدرس سفارشی
  • ادغام با محبوب ترین ابزارها
  • تولید کننده کد QR
  • هدف گذاری مجدد لینک
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

2- سایت Rebrandly

ابزار Rebrandly جزء بهترین کوتاه کننده لینک محسوب می شود که مانند سایر برنامه های موجود در لیست، ارزش زیادی را در قیمت های مختلف ارائه می دهد، بنابراین نیازهای شما می تواند بدون نیاز به تغییر خدمات افزایش یابد. با کمک این ابزار شما می توانید طی ماه 250 لینک با یک دامنه سفارشی را ردیابی کنید. این برنامه وب سریع و مینیمالیستی است و شامل ابزارهایی برای ردیابی محبوبیت هر لینک، اطلاعاتی درباره افرادی که روی لینک ها کلیک می ‌کنند و تولید کد QR خودکار نیز دارد.

در واقع؛ Rebrandly فناوری پیشرفته کوتاه کردن لینک را همراه با چندین ویژگی ارائه می دهد که شما می توانید از این ابزار دیجیتالی برای ایجاد لینک های سفارشی با نام تجاری خود استفاده کنید. شما می توانید از این کوتاه کننده برای ایجاد و اشتراک گذاری لینک های کوتاه در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده نمائید. همچنین به شما این امکان را می ‌دهد تا فضاهای کاری و هم تیمی‌ های جداگانه ایجاد کنید، که ممکن است آن را به بهترین کوتاه ‌کننده لینک برای تیم‌ها تبدیل کند. علاوه بر آن امکان ویرایش لینک های از قبل ایجاد شده را فراهم می کند، که چیزی نیست که توسط هر ابزار کوتاه کننده ارائه شود. برخی از ویژگ های این ابزار عبارت است از:

  • ایجاد لینک های انبوه
  • پارامترهای UTM
  • دسترسی به API
  • افزودن ایموجی ها روی لینک های کوتاه
  • سازگار با GDPR
  • گزارش خصوصی
  • گزارش های سفارشی
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

3- سایت TinyURL

کوتاه کننده لینک رایگان TinyURL از سال 2002 وارد بازار کار شده و خیلی سریع توانست محبویت بسیار زیادی در میان کاربران کسب کند. یک ابزار مفید برای زمانی است که عجله دارید و می خواهید خیلی سریع لینک های طولانی خود را کوتاه کنید که در هیچ شرایطی منقضی نشود. اگرچه برای استفاده از این سایت نیازی به ساخت حساب کاربری ندارید، اما اگر در آن ثبت ‌نام کنید، می‌ توانید تاریخچه همه لینک های کوتاه شده خود را مشاهده کنید. همچنین می ‌توانید در صورت تمایل به ویژگی‌هایی مانند: ردیابی و تجزیه و تحلیل، دامنه‌های مارک دار و امکان ویرایش هر لینک پس از ایجاد آن، در یک طرح پولی مشترک شوید. یکی از ویژگی های خوب کوتاه کننده لینک رایگان بودن آن است که به شما امکان می دهد بخشی از لینک ها را که بعد از بک اسلش می آید سفارشی کنید.

با استفاده از TinyURL.com به ابزاری کاملا رایگان دسترسی خواهید داشت که می تواند کار شما را بسیار ساده کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی در صفحه ای هستید که می خواهید به یک لینک کوچکتر تبدیل شود، روی دکمه کلیک کنید. سپس می توانید آن را در جایی که باید برود کپی و جایگذاری نمائید. لینک هایی را که با استفاده از این ابزار کوتاه می کنید، هرگز منقضی نمی شوند، بنابراین لازم نیست نگران شکستن لینک های خود باشید. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • تغییر مسیر سریع
  • گزینه ای برای سفارشی کردنلینک هایکوتاه شده
  • تاریخ انقضا درلینکهای کوتاه شده وجود ندارد
  • رابط کاربری بسیار ساده
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

4- سایت Blink از بهترین کوتاه کننده لینک

Blink یکی دیگر از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک خارجی است که تمامی مشاغل از جمله مشاغل بزرگ و کوچک می توانند نه تنها برای تبدیل لینک های طولانی به آدرس‌های کوتاه استفاده کنند، بلکه می توانند به راحتی ترافیک حاصل از لینک ها را ردیابی نمایند. در داشبورد آن می توانید یک نمای کلی از لینک های خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید در زمان روز کلیک‌ها را بررسی کنید. برچسب‌ هایی که می ‌توانید به لینک‌های کوتاه‌ شده خود اضافه کنید، به شما امکان می ‌دهند ترافیک لینک مربوط به کمپین‌های خاص را مشاهده نمائید.

این پلتفرم همچنین طیف وسیعی از گزینه های ادغام اضافی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با استفاده از API باز خود با ابزارهای دیگر ارتباط برقرار کنید. همچنین طیف وسیعی از ویژگی ‌های امنیتی و حریم خصوصی از جمله: امنیت در سطح سازمانی برای برآورده کردن نیازهای انطباق صنایع بسیار تحت نظارت و همچنین مجوزهای کاربر انعطاف ‌پذیر را در اختیار شما قرار می ‌دهد. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • برای برند سازی و ردیابی بهتر لینک را کوتاه و سفارشی کنید
  • به صورت پویا کلیک ها را بر اساس تاریخ، زمان، زبان، دستگاه و مکان هدایت کنید
  • عملکرد لینک را با استفاده از گزارش هایابزارتجزیه و تحلیل کنید
  • پشتیبانی از دامنه های کوتاه سفارشی
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: آموزش رفع خطای This site is experiencing technical difficulties در وردپرس 

5- سایت URL Shortener by Zapier

در این ابزار می ‌توانید یک گردش کار خودکار در Zapier ایجاد کنید که هر بار که پستی را آپلود می ‌کنید، محصولی ایجاد می ‌کنید یا کار دیگری را در سایر برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می ‌کنید، فعال می ‌شود. سپس زاپیر می تواند لینک کوتاه شده را در یک برگه گوگل ذخیره یا آن را به صورت مستقیم به برنامه دیگری ارسال کند.

6- سایت Short.io

سایت Short.io جزء بهترین سایت کوتاه کننده لینک رایگان محسوب می شود که به شما این امکان را می ‌دهد تا بازدیدکنندگان را در مکان ‌های مختلف یا با استفاده از دستگاه‌های مختلف هدف قرار داده و آنها را به لینک دیگری ارسال کنید. اگر قصد دارید کاربران iOS و کاربران اندروید لینک دانلود برنامه مناسب را مشاهده کنند، می تواند برای شما مفید باشد. هنگامی که لینکی را اضافه می کنید، روی آیکون اپل، اندروید یا کره زمین کلیک و انتخاب کنید که چگونه کلیک کنندگان خود را هدف قرار دهید و چه لینکی را می خواهید به آنها ارائه دهید.

در غیر این صورت Short.io یک کوتاه کننده لینک عالی است، اگرچه برخلاف اکثر گزینه ها، شما باید از دامنه سفارشی خود استفاده کنید. با این حال، حتی در طرح رایگان، پنج مورد از آنها را دریافت می کنید که هیچ برنامه دیگری در این لیست با آنها برابری نمی کند. می ‌توانید برای هر لینک کوتاهی که کار نمی ‌کند، یک دامنه پیش‌ فرض تنظیم و در بخش‌های آمار و جریان کلیک‌ها، زمان، مکان و نحوه کلیک روی لینک های شما را عمیقاً بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های چت وردپرس جهت و پشتیبانی آنلاین

7- سایت Tiny.cc

Tiny.cc یک پلتفرم مدرن و قدرتمند است که علاوه بر اینکه قابلیت کوتاه کننده لینک به صورت رایگان ارائه می دهد،  بسته های پولی بسیار متنوعی نیز دارد که آن را به یک رقیب جدی برای عنوان “بهترین کوتاه کننده URL حرفه ای” تبدیل می کند. این ابزار خود به عنوان یک پلت فرم مدیریت لینک چند وجهی عمل می کند. این به شما این امکان را می دهد که نه تنها لینک ها را کوتاه کنید، بلکه آنها را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید، ویرایش کنید، سازماندهی کنید، شخصی سازی کنید، ردیابی و حتی کسب درآمد کنید. وظیفه آن این است که لینک های شما را کوتاه، معنادار و مفید کند. بهترین گزینه در این ابزار این است که برای استفاده از آن نیازی به ساخت حساب کاربری ندارید.

ثبت حساب فقط در صورت نیاز به ویرایش و مدیریت لینک ها ضروری است. طرح رایگان آنها به شما امکان می دهد لینک های کوتاه شده را با نام تجاری یا دامنه خود شخصی سازی کنید، آنها را بر اساس برچسب ها سازماندهی کنید، لینک های وابسته را پنهان کنید، تغییر مسیرهای سفارشی تنظیم کنید، تاریخچه ویرایش را پیگیری کنید، لینک های ها را فیلتر کنید و غیره. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ردیابی کمپین های کد QR
  • ردیابی بنر تبلیغاتی برای بازاریابی اینترنتی
  • پشتیبانی از آدرسهای تجاری با حجم بالا
  • لینک ها را با استفاده از نام تجاری یا دامنه سفارشی شما کوتاه می کند.
  • ایجاد لینک های قابل اشتراک گذاری و کاربرپسند
  • لینک ها را مدیریت می کند
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

8- سایت Sniply

اگر قصد دارید با استفاده از سیستم مدیریت محتوا نرخ تبدیل .ب سایت خود را افزایش دهید، ابزار Sniply می تواند یک ابزار مناسب برای شما باشد. می توانید از این ابزار که در لیست بهترین سایت های کوتاه کننده لینک قرار دارد، برای ایجاد لینک های کوتاه و مارک دار مقالات، پست های وبلاگ و صفحات وب استفاده کنید. اشتراک گذاری این لینک ها در شبکه های اجتماعی نیز بسیار ساده انجام می شود. هنگامی که کاربران روی “Snips” کلیک می کنند، به محتوای دلخواه شما منتقل داده می شوند. همچنین صفحه وب Snip را که ایجاد کرده‌اید همراه با دکمه جذاب به شما نمایش می ‌دهد. همچنین می توانید هر چند بار که می خواهید از دکمه استفاده مجدد کنید یا برای کمپین های مختلف دکمه جدید ایجاد نمائید. علاوه بر آن؛ معیارهای مربوط به کلیک ها، تبدیل ها و کمپین ها را می توان در داشبورد تجزیه و تحلیل مشاهده کرد. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • کوتاه کننده آدرس سفارشی
  • قابل جایگذاری در مقالات و صفحاتی که به اشتراک می گذارید
  • مانیتور داشبورد برای ردیابی تعامل کاربر
  • ادغام کامل با سایر ابزارهای بازاریابی و تحلیلی
  • به دامنه سفارشی شما متصل می شود
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: روش های بهینه سازی و افزایش سئو و رتبه ی سایت وردپرس

9- سایت Cuttly

همانند برخی از ابزارهای دیگر، ابزار Cuttly جزء بهترین سایت کوتاه کننده ی لینک محسوب می شود که ویژگی های مختلفی را برای مدیریت و تجزیه و تحلیل لینک های کوتاه در اختیار شما قرار می دهد. این یک کوتاه کننده لینک پیشرفته با تجزیه و تحلیل است که به شما امکان می دهد کلیک روی آدرس های کوتاه شده را نظارت و میزان تأثیرگذاری آنها را اندازه گیری کنید. همچنین می ‌توانید کدهای QR تولید نمائید که می توانند برای کسب و کار شما مفید باشند. به طور کلی، ویژگی های زیادی دارد که به شما کمک می کند تا تمامی لینک های خود را به روشی بصری مدیریت کنید. این یک ابزار عالی برای مبتدیان و متخصصان است. چه یک شرکت کوچک یا بزرگ، یک وبلاگ نویس یا یک بازاریاب باشید، از این کوتاه کننده لینک قطعاً راضی خواهید بود. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • تجزیه و تحلیل لینک های گسترده که به شما کمک می کند تا لینک های کوتاه را ردیابی و اثربخشی آنها را اندازه گیری کنید.
  • می توانید کدهای QR تولید نمائید.
  • دارای ویژگی‌ های پیشرفته‌ای مانند هدف‌گیری مجدد، تغییر مسیرهای تلفن همراه و… می باشد.
  • دارای ویژگی امنیتی پیشرفته مانند تأیید دو مرحله ای برای دسترسی به حساب خود
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

10- سایت Ow.ly

سایت Ow.ly یک سایت کوتاه سازی لینک است که به شما این امکان را می دهد تا لینک های خود را برای استفاده در شبکه های اجتماعی یا مکان های دیگر کوتاه کنید. می توانید می توانید تجزیه و تحلیل لینک های های کوتاه شده خود را از طریق پنل آن به سادگی مشاهده و مدیریت کاملی روی آنها داشته باشید. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • معیارهای عملکرد لینک
  • هدف گذاری مجدد لینک
  • ساخت لینک های کوتاه قابل پیگیری
  • نظارت بر رتبه
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

11- سایت T2M

یکی دیگر از رقبای منحصر به فرد در لیست بهترین سایت های کوتاه کننده لینک ابزارT2M می باشد. این ابزار دو داشبورد مجزا را برای راحتی کار شما عزیزان ارائه می دهد. یکی برای تجزیه و تحلیل مکان و دیگری برای دستگاه یا پلتفرم است. حتی یک کد QR  به همراه لینک کوتاه تولید می کند. این ابزار همچنین دارای نمونه های اختصاصی است، به این معنی که پاسخ سرور به یک کاربر اختصاص داده می شود. این باعث می شود که کاربر خیلی سریع به لینکی که شما مشخص کرده اید، هدایت داده شود. علاوه بر آن شما می توانید لینک های های کوتاه و مارک دار ایجاد که کلیک های بیشتری دریافت می کند. اگر می خواهید قابلیت های بیشتری در اختیار داشت هباشید، باید از طرح پولی آن استفاده کنید. طرح پولی به شما امکان می دهد لینک های های پیشرفته تری مانند آدرس محافظت شده با رمز عبور ایجاد کنید. این یک انتخاب عالی برای مشاغل آنلاین است که آدرس های کوتاه و انعطاف پذیر می خواهند. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • بدون هرزنامه
  • لینک های کوتاه شخصی سازی شده
  • امکان تجزیه و تحلیل لینک ها
  • نقشه برداری دامنه با یک کلیک
  • ایجادلینک به صورتانبوه
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: برندینگ یا برندسازی چیست + بررسی اهمیت Branding 

12- سایت ClickMeter

ClickMeter کمتر یک کوتاه کننده لینک و بیشتر یک بهینه ساز نرخ کلیک است. ویژگی های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا با تعداد زیادی کلیک یک لینک ایجاد کنید. این ابزار همچنین برای تبلیغ ‌کنندگان و آژانس‌ هایی است که از گوگل ادورز یا سایر شبکه‌های تبلیغاتی استفاده می‌ کنند، مفید می باشد. علاوه بر هدف گذاری مبتنی بر مکان، می توانید به راحتی با سیستم های مدیریت محتوای محبوب مانند وردپرس و شاپفای ادغام شود. برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • پشتیبانی چند زبانه
  • هدف گذاری جغرافیایی
  • امکان رمزگذاری لینک
  • ایجاد لینک انبوه
  • پشتیبانی گوگل آنالیتیکس
  • هدف گذاری مبتنی بر دستگاه
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

13- سایت Goo.gl

Goo.gl که جزء بهترین سایت کوتاه کننده لینک خارجی است می تواند برای دریافت سریع لینک کوتاه شده استفاده شود. با داشتن اکانت گوگل می توانید به اپلیکیشن رفته و لینکی را که می خواهید کوتاه کنید را کپی و پیست نمائید. این ابزار همچنین خدمات ردیابی و تجزیه و تحلیل را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که لینک را برای کوتاه کردن ارسال کردید، اطلاعات در پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود. این یک روش منظم برای دیدن تمامی لینک های کوتاه شده در یک مکان در یک لیست است. این می تواند برای پیگیری لینک هایی که کوتاه کرده اید، بسیار مفید باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش بهترین روش های بهینه سازی URL سایت | سئو آدرس صفحات سایت

14- سایت Is.gd

تنها با نشانه گذاری لینک، می توانید به سرعت Is.gd را برای کوتاه کردن لینک های خود دریافت کنید. همچنین قابلیت ایجاد یک کد QR را دارد که می تواند به کارت ویزیت یا تبلیغات شما اضافه شود تا کاربران بتوانند از این طریق به لینک های شما نیز دسترسی پیدا کنند. این می تواند به خواننده شما کمک کند تا سریعتر به جایی که باید برود برسد. با پیش نمایش صفحه خود با ویژگی پیش نمایش، می توانید به صورت خودکار آمار لینک های خود را بررسی نمائید.

15- سایت Buff.ly

این یک ابزار محبوب مدیریت رسانه های اجتماعی است که می توان آنها را برای ارسال در زمان بعدی برنامه ریزی کرد. اگر زمان‌های خاصی دارید که قصد دارید پست‌ هایتان در حساب‌ های رسانه‌ های اجتماعی شما نمایش داده شوند، این ابزار می ‌تواند برای شما مفید باشد. در واقع این ابزار عالی برای افرادی است که به دنبال کوتاه کردن لینک های رسانه های اجتماعی خود هستند. یک حساب کاربری رایگان در اختیار شما قرار گرفته می شود که می توانید در حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و گوگل پلاس، برنامه ریزی کرده و لینک ارسال کنید.

16- سایت AdF.ly

AdF.ly یک سرویس منحصر به فرد است زیرا نه تنها به کوتاه کردن لینک ها کمک می کند، بلکه به کاربرانامکان درآمدزایی را نیز می دهد. وقتی بازدیدکنندگان منحصر به فرد روی لینک های کوتاه شده شما در وبلاگ یا سایت رسانه های اجتماعی شما کلیک کنند، می توانید درآمد کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری ثبت نام کرده و شروع به کار کنید. بهترین بخش این است که استفاده از آن رایگان است. همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد لینک های خود دریافت کنید.

17- سایت Bit.do

سایت Bit.do جزء بهترین سایت کوتاه کننده لینک بشمار می رود که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و می توانید با ثبت نام یا فقط با رفتن به صفحه اصلی آن و کپی و پیست کردن لینک طولانی که می خواهید کوتاه شود از آن استفاده کنید. اگر برای یک حساب ثبت نام کنید، همچنین می توانید به داده هایی در مورد نحوه عملکرد لینک ها و اینکه چه کسی از کجا از آنها استفاده می کند، دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، شما می توانید دامنه شخصی خود را داشته باشید که به کسب و کار شما مرتبط است.

18- سایت Polr

Polr یک کوتاه کننده لینک است که به دلیل ویژگی خود میزبانی شناخته شده است که امکان برندسازی بهتر و در نتیجه اعتماد بهتر مشتری را فراهم می کند. همچنین یک سرویس عالی برای استفاده برای کوتاه کردن لینک ها است، زیرا دارای یک صفحه نمایشی است که بسیاری از کوتاه کننده های دیگر ندارند. این به شما این امکان را می دهد که قبل از هرکاری آن را امتحان کنید. مزایای دیگر استفاده از Polr این است که می توانید داده های تحلیلی در مورد نحوه عملکرد لینک های خود کسب نمائید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی

19- سایت zaya.io

سایت zaya.io یکی از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی است که شما می توانید با استفاده از دامنه اختصاصی خود اقدام به کوتاه سازی آدرس های طولانی خود کنید. شما می توانید تا یک هفته از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از آن باید هزینه پرداخت نمائید.

20- سایت b2n.ir

این یکی دیگر از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی می باشد که علاوه بر کوتاه سازی لینک، به شما این امکان را می دهد تا یک QR کد نیز تولید کنید و از آن در هرجایی استفاده نمائید.

سوالات متداول

مهمترین کاربرد سایت کوتاه سازی لینک چیست؟

یکی از مهم ترین مزیت های کوتاه سازی لینک این است که آدرس های طولانی و زشت شما را به آدرس های کوتاه و جذاب تر تبدیل می کند که این نه تنها برای بهبود تعامل کاربران مفید است، بلکه راحت تر می توانید از انها برای تبلیغات، درج در پوستر تبلیغاتی و… استفاده کنید.

جمع بندی

سایت های کوتاه کننده لینک به شما این امکان را می دهند تا به صورت رایگان و هیچ گونه کار اضافی، انواع آدرس های اینترنتی طولانی را کوتاه و به آدرس های جذاب تر تبدیل کنید. ما در این مطلب شما را با 20 مورد از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک آشنا کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منابع: zapier – themeisle