You are currently viewing افزونه های چت آنلاین وردپرس –

افزونه های چت آنلاین وردپرس –


چت آنلاین یکی از بهترین گزینه ها برای کمک به مشتریان برای ارتباط با کسب و کار شما است. امروزه مشتریان به دنبال راه‌های جدیدی برای برقراری ارتباط با کسب‌وکارها هستند و تماس تلفنی آنطور که قبلاً بود نیست. چت آنلاین به عنوان یک روش جایگزین و محبوب به مشتریان کمک می کند تا بدون نگرانی و حتی زمانی که مشغول کارهای دیگر هستند، سوالات خود را از کسب و کار بپرسند. بنابراین، اگر یک کسب و کار قدرت چت آنلاین را نادیده بگیرد، می تواند مزایای زیادی را از دست بدهد. اگر سایت شما وردپرس است، به راحتی می توانید افزونه های چت آنلاین را روی آن نصب کنید. در زیر بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس را معرفی می کنیم.

افزونه ترد

اولین افزونه ای که به عنوان یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس ارائه می کنیم، افزونه کریسپ است. این افزونه بسیار محبوب است و تقریباً بازاریابان دیجیتال آن را افزونه ای شناخته شده و قابل اعتماد می دانند. بهتر است بدانید که افزونه کریسپ در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می شود. نسخه رایگان این افزونه ویژگی های زیادی دارد و می تواند به موفقیت شما کمک کند.

اما مزایای نسخه پولی قابل مقایسه با نسخه رایگان نیست و مشاغلی که می خواهند در کار خود برجسته باشند می توانند از نسخه پولی استفاده کنند. اگر یک حساب کاربری در سایت کریسپ ایجاد کنید و سپس کد را در قالب وردپرس خود قرار دهید، افزونه کریسپ بدون نصب در سایت شما فعال می شود. یکی از ویژگی های مهم این افزونه نمایش موقعیت مکانی کاربر، پشتیبانی موبایل، نسخه تحت وب می باشد.

افزونه چت زنده Tidio

یکی دیگر از بهترین افزونه های چت آنلاین برای وردپرس، افزونه Tidio Live Chat است. این افزونه پس از پلاگین کریسپ بسیار محبوب است و بسیاری از بازاریابان دیجیتال به فکر نصب آن بر روی سایت خود هستند. یکی از مهم ترین مواردی که افزونه Tidio Live Chat را به یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس تبدیل می کند اندازه کوچک آن است. در نتیجه این افزونه هیچ تاثیری در سرعت سایت نخواهد داشت. از دیگر ویژگی های افزونه Tidio Live Chat می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری زیبا و جذاب
  • پاسخ آماده
  • راه اندازی سریع
  • نصب آسان
  • تجزیه و تحلیل آماری سایت
  • امتیاز کاربر

این افزونه در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می شود.

افزونه چت زنده

افزونه livechat یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس است. امروزه سایت های بزرگی مانند مک دونالد، پی پال و ادوبی از این افزونه برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. امکانات بسیار بالای افزونه چت زنده آن را به یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس تبدیل کرده است. بهتر است بدانید که افزونه چت زنده معمولا برای مشاغل کوچک مناسب نیست. به همین دلیل، اگر کسب و کار شما بزرگ است، می توانید از این افزونه استفاده کنید. تنظیمات پیشرفته افزونه چت زنده آن را به گزینه ای مناسب برای همه کاربران تبدیل کرده است. این افزونه در دو نسخه پولی و رایگان نیز منتشر شده است.

افزونه Tawk.To Live Chat

یکی دیگر از بهترین افزونه های چت زنده برای وردپرس، افزونه Tawk.To Live Chat است. بهتر است هم اکنون در مخزن وردپرس جستجو کنید، به زودی خواهید دید که این افزونه بیش از 200 هزار بار نصب شده است که نشان می دهد این افزونه بسیار ایده آل است و می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های افزونه Tawk.To Live Chat ظاهر بسیار جذاب و رابط کاربری آن بسیار خاص است. این افزونه رایگان است و هیچگونه تبلیغاتی ندارد. پیام آماده یکی از مزایای افزونه گفتگوی زنده Tawk.To است. شما می توانید این افزونه را با توجه به مدل کسب و کار خود سفارشی کنید.

افزونه WP-Live Chat

افزونه WP-Live Chat مانند دیگر افزونه هایی که تاکنون معرفی کرده ایم، یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس است. افزونه WP-Live Chat از زبان فارسی پشتیبانی می کند و در نتیجه کاربران ایرانی با این افزونه احساس خوبی خواهند داشت.

کاربران می توانند با استفاده از این افزونه فیلم، عکس و فایل ارسال کنند. در این افزونه از 6 تم مختلف استفاده شده است و همین امر باعث شده تا بازاریابان دیجیتال به بهترین نحو از این افزونه استفاده کنند. زیرا هر موضوع مربوط به یک مدل تجاری است که می تواند به بهبود ظاهر سایت کمک کند.

افزونه Zendesk چت

افزونه Zendesk Chat یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس است که در این لیست باید به آن اشاره کنیم. این افزونه برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته و امروزه به یک افزونه شناخته شده تبدیل شده است. افزونه Zendesk Chat در دو نسخه رایگان و پولی موجود است. نسخه رایگان آن می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند، اما اگر از نسخه پولی آن استفاده کنید، این افزونه را به یک افزونه اختصاصی در سایت خود تبدیل خواهید کرد. از ویژگی های مهم افزونه Zendesk Chat می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیام آماده
  • اپلیکیشن موبایل
  • نصب آسان
  • راه اندازی آسان
  • امتیاز چت کاربر
  • ترجمه پیام ها

افزونه اینترکام

در ادامه معرفی بهترین افزونه های وردپرس برای چت آنلاین باید به افزونه Intercom اشاره کنیم. این افزونه بسیار محبوب است و در بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و شرکت های بزرگ استفاده می شود. بهتر است بدانید با توجه به زیاد بودن کارکرد افزونه اینترکام، قیمت نسخه پولی آن بالاست. اگر کسب و کار شما کوچک است هرگز این افزونه را نصب نکنید زیرا برای شما مناسب نخواهد بود و هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. از جمله ویژگی های بسیار مهم افزونه Intercom می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظاهر جذاب
  • اپلیکیشن موبایل
  • پیام آماده
  • امتیاز چت برای هر کاربر

افزونه روی Chat کلیک کنید

یکی دیگر از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس، افزونه Click To Chat است. این افزونه بسیار محبوب است و امروزه در بسیاری از سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از کارشناسان آن را بهترین افزونه می دانند و دلیل آن این است که کاربران می توانند با استفاده از پیام رسان واتس اپ با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های افزونه Click To Chat عدم نیاز به تنظیمات خاصی است. به راحتی می توانید این افزونه را در سایت خود نصب کرده و سپس آن را فعال کنید. استفاده از این افزونه برای کسانی که کسب و کار کوچکی هستند توصیه می شود. حجم بسیار کم افزونه Click To Chat تاثیری در سرعت سایت نداشته است و ممکن است این موضوع بر سئوی سایت تاثیر بگذارد.

مزایای چت آنلاین

هر برندی به واسطه خدماتی که ارائه می دهد می تواند در بین مشتریان خود محبوبیت پیدا کند. هرچه این خدمات گسترده تر باشد، رشد بیشتری در برند مشاهده می شود. با توجه به اینکه رقابت در زمینه بازاریابی آنلاین بسیار زیاد است، افراد باید از هر روشی هوشمندانه استفاده کنند. در ادامه به معرفی مزایای چت آنلاین می پردازیم.

افزایش فروش

یکی از مهمترین مزایای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس افزایش فروش است. ممکن است تعجب کنید که چت آنلاین چگونه به افزایش فروش کمک می کند. بهتر است با ذکر مثالی این سوال روشن شود. تصور کنید که شما به عنوان یک مشتری می خواهید مکمل پروتئین آب پنیر بخرید. شما در محل کار هستید و می خواهید در حین انجام کار خود سؤالاتی بپرسید. برای این کار وارد سایت فروش مکمل های ورزشی می شوید و چت آنلاین را راه اندازی می کنید.

در این شرایط، اپراتور به شما پاسخ خواهد داد و شما در حین انجام کار خود پاسخ سوالات خود را خواهید گرفت. اکنون می توانید تصمیم بگیرید که آیا این مکمل برای شما مناسب است یا خیر! اگر تصمیم گرفتید که این مکمل دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید، قطعا آن را خریداری خواهید کرد. در واقع این سایت با نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس توانست به سرعت نیازهای مشتریان را برآورده کند و نرخ فروش را افزایش دهد.

افزایش وفاداری مشتری

نکته دیگری که باید به عنوان مزیت بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس در نظر بگیرید، افزایش وفاداری مشتریان است. برای مثال تصور کنید مشتری شما لوازم آرایشی را از سایت شما خریداری کرده است، اما از کیفیت آن راضی نیست یا اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از یکی از این محصولات می خواهد. برای این منظور وارد سایت شما می شود و به سرعت سوالات خود را از طریق چت آنلاین مطرح می کند. پاسخگویی باعث ایجاد حس امنیت و اطمینان در مشتری می شود و این باعث افزایش وفاداری مشتریان شما می شود.

استفاده از اطلاعات برای کمپین های تبلیغاتی

از جمله مواردی که باعث شده نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس یکی از موارد مهم برای کسانی که سایت فروشگاهی دارند در نظر گرفته شود، هدف گذاری کمپین های تبلیغاتی است. بهتر است بدانید اگر بهترین محصولات و خدمات را داشته باشید اما کمپین های تبلیغاتی شما به خوبی برنامه ریزی نشده باشد، هرگز نمی توانید به موفقیت برسید. استفاده از چت آنلاین یکی از روش های کمک به موفقیت برند شما در بین مشتریان بالقوه با هدف قرار دادن تبلیغات شما و افزایش قابل توجه سود و درآمد شما است.

هنگامی که بهترین افزونه‌های چت آنلاین وردپرس را نصب می‌کنید، کاربر باید اطلاعاتی مانند شماره تلفن یا آدرس ایمیل را برای شروع چت وارد کند. این اطلاعات چه کاربردی دارد؟! می توانید از شماره تلفن برای بازاریابی پیامکی استفاده کنید یا با استفاده از ایمیل هایی که دارید کمپین های بازاریابی ایمیلی را اجرا کنید. همچنین، گاهی اوقات می توانید این مشتریان را با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن آنها وارد کانال خود کنید و بیشتر از قبل برند خود را به آنها نشان دهید. با در نظر گرفتن همه این موارد، نصب یک چت آنلاین یک راه مطمئن است.

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری

یکی دیگر از مزایایی که با نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس به دست می آورید، کاهش هزینه های نگهداری است. شاید تعجب کنید که چت آنلاین چگونه هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. بهتر است بدانید زمانی که چت آنلاین در سایت شما فعال است، دیگر تیم پشتیبانی نیازی به پاسخگویی مداوم به تلفن ها ندارد. این امر فشار روی تیم پشتیبانی را کاهش می دهد و آنها می توانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند. در نتیجه رضایت مشتری افزایش می یابد و برند شما به یک برند شناخته شده تبدیل می شود.

بهبود تجربه کاربری

اگر بخواهیم به مزایای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس بپردازیم، باید به موضوع بهبود تجربه کاربری اشاره کنیم. همانطور که می دانید بهبود رابط کاربری یکی از مواردی است که به موفقیت وب سایت ها کمک می کند. زمانی که کاربر وارد سایت می شود و چت آنلاین را می بیند (حتی اگر از آن استفاده نمی کند) متوجه می شود که این برند نیاز مشتریان خود را افزایش داده و سعی کرده بهترین ها را به آنها ارائه دهد. این مشکل می تواند برند شما را به یک برند همیشگی برای مشتریان تبدیل کند.

بهره گیری از مزیت رقابتی

در پایان به مزایای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس باید بگوییم که با نصب چت آنلاین می توانید مزیت رقابتی کسب کنید. اگرچه امروزه مزایای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس برای همه شناخته شده است، اما هنوز برندهای زیادی هستند که از آن استفاده نمی کنند یا نصب چت آنلاین را یک کار بیهوده می دانند. شما می توانید با این کار به نتایج بسیار مثبتی برسید و برند خود را از سایر برندهایی که در بازار هستند و در حوزه کاری شما فعالیت می کنند متمایز کنید.

آخرین کلمه

تا اینجای کار سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس در اختیار شما قرار دهیم. داشتن چت آنلاین در سایت ها بسیار ضروری است و کسب و کار اینترنتی شما را در معرض پیشرفت قرار می دهد. این چت به کاربران اجازه می دهد تا ارتباط موثری با سایت شما برقرار کنند و این می تواند به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری کمک کند. برای نصب بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس باید به موارد زیادی از جمله اندازه و کوچک بودن کسب و کار خود توجه کنید تا بتوانید از بهترین گزینه در سایت استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با افزونه های وردپرس، می توانید مقاله اصلی افزونه های وردپرس را مطالعه کنید.