You are currently viewing سورپرایز اپل: آیپد پرو با تراشه M4 ممکن است هفته آینده معرفی شود

سورپرایز اپل: آیپد پرو با تراشه M4 ممکن است هفته آینده معرفی شود


مارک گورمن از بلومبرگ در اقدامی غافلگیرکننده امروز در یک خبرنامه گزارش داد مشمول گزارش شده است که اپل ممکن است نسل جدید iPad Pro خود را که در این رویداد انتظار می رود معرفی کند آزاد شو قرار است هفته آینده رسما معرفی شود، از تراشه کاملا جدید M4 به جای M3 فعلی استفاده خواهد کرد. گفته می شود بزرگترین تغییر در تراشه M4، موتور پردازش عصبی است که آیپد پرو جدید را به اولین دستگاه مجهز به هوش مصنوعی اپل تبدیل می کند.

آیپد پرو با تراشه M4

مارک گورمن معتقد است که «احتمال زیادی» وجود دارد که مدل‌های آی‌پد پرو آینده به جای تراشه M3 که شش ماه پیش در مک‌بوک پرو و ​​آی‌مک استفاده می‌شد، از تراشه نسل بعدی M4 اپل استفاده کنند. او یکی از ویژگی‌های جدید تراشه M4 را یک موتور عصبی بهبود یافته عنوان می‌کند که عملکرد دستگاه را برای وظایف هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد و معتقد است که اپل آی‌پد پرو بعدی را به عنوان یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی به بازار عرضه خواهد کرد.

مدیر اجرایی بلومبرگ در ادامه می گوید که اپل پنسل جدید که انتظار می رود در این رویداد رونمایی شود، برای اولین بار شامل بازخورد لمسی می شود. اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد قلم ارائه نشده است، اما ممکن است Apple Pencil یک موتور لمسی کوچک داشته باشد که هنگام جابجایی بین ابزارهای طراحی و استفاده از آن کار کند. ژست فشار دادنبرای ایجاد ارتعاش

آیپد پرو با تراشه M4

این تحلیلگر به این نتیجه رسید که اپل اولین آیپد ایر 12.9 اینچی و کیبورد جادویی بازطراحی شده برای آیپد را در رویداد هفته آینده معرفی خواهد کرد.

رویداد اپل در 7 می در ساعت 7:00 صبح به وقت محلی با پخش ویدئو در Apple.com و YouTube آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد معرفی نسل جدید آیپد پرو با تراشه جدید M4 چیست؟