You are currently viewing 10 نوع کوپن که فروشگاه آنلاین شما باید ارائه دهد

10 نوع کوپن که فروشگاه آنلاین شما باید ارائه دهد


آیا فروشگاه اینترنتی شما کوپن ارائه می دهد؟ اگر نه، زمان شروع است. 88 درصد خریداران در سال 2020 از کوپن ها استفاده کردند، بنابراین ارائه آنها می تواند به شما کمک کند آنچه را که مشتریان خود انتظار دارند ارائه دهید، ترافیک بیشتری را به فروشگاه خود هدایت کنید و فروش بیشتری داشته باشید. در اینجا 10 ایده برنامه کوپن برای فروشگاه های آنلاین آورده شده است.

1- کوپن تخفیف درصدی

کوپن‌های درصد تخفیف روشی است که اکثر فروشگاه‌ها لیست ایمیل‌های خود را ایجاد می‌کنند، زیرا اکثر ما در به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود در ازای 15٪ یا 20٪ تخفیف برای اولین خریدمان از یک فروشگاه جدید مشکل داریم. ما نداریم اما شما همچنین می توانید از کوپن های درصد تخفیف برای افزایش فروش در کمپین بازاریابی تعطیلات خود استفاده کنید، مشتریان را وادار به بازگشت به چرخ دستی های رها شده و تکمیل خرید خود کنید، یا آنها را پس از مدت ها به فروشگاه خود بازگردانید. این نوع کوپن برای فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب است.

2 – کوپن ارسال رایگان

اگر در حال حاضر حمل و نقل رایگان در فروشگاه خود ارائه نمی کنید، حتماً آن را در نظر بگیرید، زیرا سبدها اغلب بر اساس هزینه حمل و نقل پر می شوند یا رها می شوند. اگر این کار را نکردید، یک کوپن ارسال رایگان در نظر بگیرید. حتی اگر یک روش ارسال رایگان ارائه دهید، یک کوپن برای ارسال رایگان سریعتر (مانند دو روزه یا یک شبه) یک پیشنهاد بسیار جذاب برای مشتری است.

3- هدیه رایگان با خرید

بسیاری از ما عاشق یک سورپرایز مثبت هستیم، مانند یک کالای رایگان با سفارشی که خریداری کرده ایم. فروشگاه های آنلاین آرایشی این را می دانند، به همین دلیل است که اکثر آنها نمونه های رایگان را با برخی سفارشات ارسال می کنند. به عنوان مثال، Sephora در این تبلیغ، مجموعه بزرگی از نمونه های همراه با سفارش را نشان می دهد.

بنابراین اگر اقلام کوچک و سبک وزن یا نمونه‌هایی از محصولات جدید دارید که می‌توانید در سفارشات خود بگنجانید، با خرید یک کوپن هدیه رایگان ایجاد کنید و آن را با لیست ایمیل و فالوورهای شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

4- کدهای تبلیغاتی بر اساس وضعیت وفاداری

همه دوست دارند هنگام خرید امتیاز کسب کنند، به خصوص زمانی که این امتیازها به آنها امکان انتخاب تخفیف را می دهد. شرکت های کارت اعتباری سال هاست که این کار را انجام می دهند و فروشگاه های اینترنتی با کوپن های مخصوص این کار را انجام می دهند. در اینجا یک مثال از ThredUp آورده شده است:

به عنوان مثال، خرده‌فروش آنلاین لباس ThredUp به مشتریان امکان می‌دهد امتیاز وفاداری را برای کدهای کوپن دریافت کنند تا از ارسال رایگان، تخفیف‌ها، هزینه‌های بارگیری مجدد و موارد دیگر برخوردار شوند. دادن حق انتخاب به مشتریان باعث می شود از امتیازات وفاداری خود برای خرید بیشتر از فروشگاه شما استفاده کنند.

5- کوپن BOGO (یک کوپن بخرید)

کوپن های BOGO (یکی بخرید، دوتا بگیرید) برای انواع خاصی از محصولات و زمان های خاصی از سال عالی هستند. به عنوان مثال، بازگشت به مدرسه زمان خوبی برای ارائه کوپن های BOGO برای چیزهایی مانند لوازم مدرسه است که بیشتر بچه ها به آن نیاز دارند، مانند دفترچه یادداشت و لوازم التحریر.

یکی دیگر از سناریوهای خوب برای کوپن های BOGO، هر تعطیلاتی است که می خواهید در آن کمپین بازاریابی اجرا کنید. به عنوان مثال برای این نوع تعطیلات می توان به روز ولنتاین (شکلات، عناصر تزئینی)، روز زن یا مرد (هدیه)، اعیاد مهمانی مانند یلدا و نوروز اشاره کرد.

6- کوپن اتوماتیک

کدهای کوپن عالی هستند، اما یک مشکل دارند، زمانی که مشتری شما فراموش می کند کد را هنگام پرداخت وارد کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است فروشگاه شما پس از تایید سفارش برای اعمال تخفیف نیاز به تماس با مشتری داشته باشد. یا مشتری می تواند سفارش را لغو کند و از نو شروع کند که این یک دردسر دیگر است.

اما با یک سیستم کوپن خودکار، مشتری شما می داند که بدون نیاز به کپی و چسباندن کد، قطعاً از تخفیف برخوردار خواهد شد. آنها فقط آنچه را که می خواهند می خرند و برنامه پرداخت شما کد تبلیغاتی را برای آنها اعمال می کند.

7- با خرید گیفت کارت دریافت کنید

آیا می خواهید فروش یک محصول یا خدمات جدید را افزایش دهید؟ با هر سفارش یک کارت هدیه به مشتری بدهید. به عنوان مثال، یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی که از مشتریان می خواهد مشترک شوند، ممکن است کوپنی را برای آنها ارسال کند تا بتوانند با اولین اشتراک خود کارت هدیه دریافت کنند. کوپن‌های کارت هدیه نه تنها می‌توانند افراد بیشتری را وادار کنند تا خدمات یا محصول جدید شما را امتحان کنند، بلکه آنها را به فروشگاه آنلاین شما بازگردانند زیرا به آنها کارت هدیه می‌دهید که آنها فقط می‌توانند در فروشگاه برای هزینه‌های شما از آن استفاده کنند.

8- کد تخفیف دوستان و خانواده

اکثر خریداران آنلاین عاشق کدهای کوپن هستند و خوشحال می شوند که آنها را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. برخی از فروشگاه های آنلاین با پیشنهادات “تخفیف دوستان و خانواده” که مشتریان را تشویق می کند تا کد خود را به صورت رسمی به اشتراک بگذارند. فروشگاه حتی می‌تواند به هر کسی که آن را به اشتراک می‌گذارد بر اساس میزان هزینه‌ای که با استفاده از کد می‌کند، امتیاز وفاداری بدهد. به عبارت دیگر، این یک راه عالی برای ترغیب مردم به خرج کردن پول به عنوان یک تیم است!

کوهل به این دلیل شناخته شده است. می توانید ببینید که چگونه پیشنهاد خود را برای کار در فروشگاه با بارکد و آنلاین با کد و پین طراحی می کنند. و اشتراک گذاری از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل را بسیار آسان می کنند.

فروشگاه آنلاین شما می‌تواند از همین رویکرد، بدون بارکد، برای دستیابی به مشتریان جدید، ایجاد فهرست ایمیل و فالوور در شبکه‌های اجتماعی و افزایش فروش استفاده کند.

9 – تخفیف های “خوش شانس”.

تخفیف های شانسی معادل مجازی یک کوپن تخفیف است که به شما نشان می دهد چقدر کمتر می توانید پرداخت کنید. اما این پیشنهادات شانس دیجیتالی پیچ و تابی اضافه می کنند که می تواند تبدیل ها را افزایش دهد. چگونه بیایید ببینیم که امپراطوری بیسکویت Tiff’s Treats چقدر آن را خوشمزه می کند.

ابتدا، مشتری باید انتخاب کند که کوکی ها را در همان روزی که ایمیل تخفیف شاد را دریافت می کند، سفارش دهد. پس از تایید و رفتن به صفحه پرداخت، می توانند یک کد کوپن شانس اضافه کنند تا ببینند چقدر کمتر می توانند پرداخت کنند. این کوپن ها می توانند وفاداری مشتریان شما را در فروشگاه های آنلاین افزایش دهند.

10 – کوپن موبایل

خوب، “کوپن موبایل» واقعاً همان نوع کوپن تخفیف وفاداری یا کوپن هدیه رایگان نیست. اما ما آن را درج می کنیم، بنابراین به یاد داشته باشید که ایمیل تنها کانال کوپن نیست. در واقع، اگر موبایل را نادیده بگیرید، ممکن است فروش زیادی را از دست بدهید. Juniper Research پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2022، بازخرید کوپن‌های دیجیتال به ارزش 91 میلیارد دلار خواهد بود و 80 درصد از این بازخریدها روی تلفن‌ها خواهد بود.

بنابراین اگر کدهای کوپن فروشگاه خود را از طریق ربات‌های چت تجارت الکترونیک، پیامک یا اعلان‌های فشاری به اشتراک نمی‌گذارید، امسال این کار را شروع کنید. و از انواع مختلف کوپن هایی که در اینجا توضیح داده ایم استفاده کنید تا مشتریان خود را خوشحال کنید، فروش را افزایش دهید و تجارت آنلاین خود را توسعه دهید.

منبع: hostgator