You are currently viewing کنسول دستی MSI Claw به لطف دو به‌روزرسانی بزرگ، عملکرد بازی را تا 44 درصد بهبود بخشیده است.

کنسول دستی MSI Claw به لطف دو به‌روزرسانی بزرگ، عملکرد بازی را تا 44 درصد بهبود بخشیده است.


کنسول دستی MSI Claw اخیراً به روز رسانی بایوس و آخرین نسخه درایور پردازنده گرافیکی اینتل را دریافت کرده است که تأثیر بسزایی در عملکرد دستگاه داشته است.

به روز رسانی های ذکر شده عملکرد MSI Claw را تا 44 درصد بهبود می بخشد.

کنسول دستی MSI با قیمت بالایی توسط برندهایی مانند Asus، Lenovo و مهمتر از همه، به بازار عرضه شد.بخاراو رقابت شدیدی را تجربه کرد. کنسول های رقبا قیمت مناسب تری داشتند و هنگام اجرای بازی ها عملکرد بهتری داشتند. اما MSI بیکار نمی نشیند و سعی می کند به روز رسانی بایوس را ارائه دهد کاهش قیمتمحصول خود را رقابتی تر کنید. اینتل همچنین با به روز رسانی درایور پردازنده و Arc iGPU Claw به این برند تایوانی کمک کرد تا عملکرد دستگاه را بهبود بخشد.

به گزارش wccftech، نسخه جدید بایوس (BIOS Ver. E1T41IMS.106) نام دارد و وظیفه آن رفع تعدادی باگ و بهبود عملکرد دستگاه در طول بازی کن خب MSI نیز انجام این آپدیت را برای کاربران آسان کرده است و بر خلاف گذشته نیازی به اتصال USB به دستگاه نیست. کاربران می توانند دنبال کنند مدیریت شرکت در این زمینه، به راحتی به روز رسانی کنید.

اینتل میخ MSI را تیز می کند!

درایورهای جدید اینتل، همراه با نسخه جدید بایوس، Claw را به یک ارتقای هیجان انگیز تبدیل کردند. عناوین بازی هایی که مهندسان MSI برای نشان دادن تغییرات استفاده کردند عبارتند از F1 2023، Helldivers 2، Diablo 4، Hogwarts Legacy و Forza Horizon 5. درصد بهبود عملکرد دستگاه را هنگام اجرای این بازی ها در تصویر زیر مشاهده می کنید.

پیشرفت دستگاه پس از به روز رسانی

MSI Claw، یکی از معدود کنسول های دستی مجهز به پردازنده اینتل و این مشکل به خوبی توضیح می دهد که چرا تیم آبی تا این حد به او توجه می کند. و از آنجایی که سری جدید پردازنده های اینتل که با پیشوند Core Ultra عرضه می شوند، به تازگی وارد بازار شده اند، مدتی طول می کشد تا عملکرد Claw به حد مطلوب خود برسد.