You are currently viewing بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران


یکی از لازمه های کسب و کار امروزی در دنیای دیجیتال جهت فروش بیشتر و رقابتی، داشتن یک وب سایت است تا از طریق وب سایت کالا ، خدمات و محصولات خود را معرفی و عرضه نمایید. با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین شرکت طراحی سایت تهران را به شما جهت شروع و گسترش کسب و کارتان معرفی نماییم.

 

طراحی سایت در تهران

تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران بازار پر رقابتی و پویایی در طراحی وب سایت دارد و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت که دارای تجربه، تخصص، نمونه‌کارهای واقعی، قیمت‌ طراحی سایت مناسب و خدمات پس از فروش همچون پشتیبانی باشد اهمیت فراوانی دارد.

انتخاب شرکت خدماتIT که بتواند نیازها و اهداف شما را به درستی درک کند و با بهترین روش‌ها و فناوری‌ها، یک وب سایت حرفه‌ای و جذاب بسازد، بسیار اهمیت دارد. یکی از پشنهاد‌‌های ما برای راه اندازی وب سایت در تهران، شرکت طراحی سایت معتبر می‌باشد. یکی از اعتبارهای شرکت وب نگاران قیمت مناسب خدمات طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی ، آموزشی و دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون قیمت سئو به همراه پشتیبانی می باشد.

 

تیم حرفه‌ای و با تجربه وب نگاران با استفاده از آخرین فناوری‌ها و بهترین و بروزترین روش‌های طراحی، سایت‌هایی با قالب اختصاصی و منحصر به فرد، کارآمد و ریسپانسیو را ارائه می‌دهد. همچنین، خدمات پس از فروش این شرکت، از جمله به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی فنی، بسیار حرفه‌ای و قابل اعتماد ‌‌می‌باشد.

با مشاهده‌ی نمونه‌ کارها و دریافت مشاوره با تیم فنی شرکت، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت طراحی سایت وب نگاران گزینه‌ی مناسبی برای پروژه‌‌‌های شما خواهد بود.

بهترین شرکت طراحی سایت با وردپرس

یکی از روش‌‌های سریع راه اندازی سایت استفاده از طراحی سایت با وردپرس ‌‌می‌باشد، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که امکانات گسترده‌ای برای سفارشی‌سازی وب‌سایت را فراهم می‌کند که امروزه به دلیل داشتن ویژگی‌‌هایی مانند امنیت مناسب، قالب‌‌های زیبا، طراحی UI/UX مناسب و بسیار ویژگی دیگر محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک و نوپا هستید و به دنبال جذب کاربران اینترنتی بر روی سایت خود می باشید پیشنهاد ما ساختن سایت با وردپرس ‌‌می‌باشد. از مهمترین ویژگی‌‌های این مدل طراحی برای کارفرما‌‌ها اقتصادی بودن آن نسبت به روش‌‌های دیگر ‌‌می‌باشد. مناسب ترین قیمت طراحی سایت با وردپرس ‌‌می‌باشد.

 

طراحی سایت کد نویسی

برای کسب و کارها و پروژه‌‌هایی که نیاز به سفارشی‌سازی بیشتری به دلیل بزرگتر و گسترده تر بودن آن دارند بهتر است از طراحی سایت با کدنویسی استفاده شود. این روش را اندازی سایت هزینه بر تر از وردپرس ‌‌می‌باشد اما برای بیزینس‌‌های بزرگ با امکانات زیاد مناسب تر است.

این روش نیز به شما امکان می‌دهد تا یک وب ‌سایت منحصر به فرد و با امکانات دلخواه خود را ایجاد کنید. طراحی UI/UX و ریسپانسیو کردن این مدل طراحی مقداری زمانبر تر ‌‌می‌باشد و ممکن است کار با آن در ادامه سخت تر باشد. اما نگران نباشید شرکت وب نگاران دارای خدمات پس از فروش ‌‌می‌باشد و آموزش کامل کار با سایت کدنویسی را به شما ارائه می دهد.

ویژگی‌‌های سایت خوب

اولین قدم برای موفقیت در دنیای دیجیتال و فروش از طریق سایت داشتن یک سایت با ویژگی‌‌های مناسب کسب و کار شما ‌‌می‌باشد. یک طراح وب سایت حرفه ای باید نیاز‌‌های هر نوع کسب و کار را بشناسد و با توجه به آن بهترین امکانات را داخل سایت قرار دهد. در ادامه با مهمترین ویژگی‌‌های یک سایت خوب بیشتر آشنا می شویم.

ریسپانسیو بودن

یکی از مهمترین فاکتور‌‌ها برای راه انهدازی سایت ریسپانسیو بودن ‌‌می‌باشد، این بدان معنا است که وب‌سایت باید به طور خودکار با اندازه‌‌های مختلف صفحه نمایش مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر سازگاری داشته باشد تا تجربه کاربری بهینه‌تری را برای بازدید کنندگان سایت ارائه دهد

یک سایت خوب باید با انواع دستگاه‌‌ها و اندازه‌های صفحه مختلف، بخصوص صفحه نمایش تلفن هوشمند سازگاری داشته باشد تا کاربران به راحتی بتوانند از هر دستگاهی به آن دسترسی پیدا کنند.

یک سایت ریسپاسیو نباید اسکرول افقی بخورد و همچنین آیکون‌‌های استفاده شده در سایت و منو‌‌ها باید به درستی به بازدیدکنندگان سایت نمایش داده شود.

 

سرعت بارگذاری

زمانی که کاربر روی سایت شما کلیک می کند نباید سرعت لود آن کند باشد و دیر سایت باز شود. این باعث می شود تا صبر کاربر تمام شده و اصلا وارد وبسایت شما نشود.

اینکه حجم عکس‌‌ها و آیکون‌‌های صفحه‌‌های مختلف سایت را بهینه سازی کنید و بهترین زمان بارگذاری صفحه را داشته باشید کار یک طراح سایت حرفه ای و با سابقه ‌‌می‌باشد.

سرعت سایت تاثیر مستقیم بر روی تجربه کاربری می‌گذارد و یکی از فاکتورهای گوگل برای نمایش سایت در صفحه سرپ ‌‌می‌باشد.

طراحی UI/UX اختصاصی

برای داشتن سایت منحصر به فرد باید رابط کاربری و UI/UX اختصاصی داشته باشید. سایت شما باید به گونه‌ای باشد که کاربران بتوانند همه چیز را به راحتی در آن پیدا کنند.

UI به معنای رابط کاربری (User Interface) و UX به معنای تجربه کاربری User) Experience ( ‌‌می‌باشد. در اجرای رابط و تجربه کاربری باید قدم به قدم پیش روید:

  • تحلیل و نیازسنجی

  • طراحی اولیه (Wireframing)

  • طراحی UI (User Interface)

  • تست و بهینه‌سازی

  • تجربه کاربری (User Experience)

  • تطبیق با دستگاه‌های مختلف (Responsive Design)

  • استفاده از الگوهای طراحی (Design Patterns)

با اجرای دقیق این قدم‌‌ها ‌‌می‌توانید یک طراحی UI و UX اختصاصی و عالی داشته باشید.

ناوبری آسان

ناوبری سایت باید ساده، منطقی و قابل فهم باشد تا کاربران به راحتی بتوانند در سایت حرکت کنند و به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود بگردند. اگر سایت شما ناوبری مناسبی نداشته باشد کاربر در آن گیج می شود و سایت شما را بدون این که خریدی انجام دهد و یا هدف شما پیش رود ترک می کند.

کار یک طراحی سایت حرفه ای این است که رفتار کاربر را در سایت شما شناسایی کند و آن‌‌ها را به سمت هدف و مقصود نهایی شما هدایت کند.

امنیت

یک سایت خوب باید از لحاظ امنیتی توانایی محافظت از اطلاعات حساس کاربران را داشته باشد و از حملات سایبری و نفوذهای ناخواسته جلوگیری کند.

شاید فکر کنید که سایت وردپرسی به اندازه سایت طراحی شده با کدنویسی امنیت ندارد اما سخت در اشتباه هستید. یک سایت طراحی شده با وردپرس با داشتن افزونه‌‌های قدرتمند درست به اندازه یک سایت کدنویسی امنیت دارد و نیازی به نگرانی درمورد تراکنش‌‌ها و اطلاعات کاربران داخل سایت وجود ندارد.

سئو فرندلی

این عبارت به این معناست که یک سایت باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که بتوان تکنیک‌‌های seo سایت را روی آن پیاده سازی کرد و بهترین نتیجه را از آن دریافت کرد.

یکی از خوبی‌‌های سایت وردپرسی همین ویژگی seo و بهینه سازی راحت آن ‌‌می‌باشد. شرکت وب نگاران ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت و تولید محتوا نیز ‌‌می‌باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت سئو سایت با ما تماس بگیرید.

تعامل با کاربران

امکانات تعاملی مانند فرم‌های تماس، نظرات و بازخوردهای کاربران ارزشمند هستند و به کاربران احساس ارتباط و اهمیت می‌دهند. باید نیاز کسب و کار خود را شناسایی کنید و باتوجه به آن امکانات تعاملی با کاربران را داخل سایت خود قرار دهید.

به عنوان مثال شما ارائه دهنده خدمات تعمیر کامپیوتر هستید، ‌‌می‌توانید با قرار دادن امکان تیکت پشتیبانی با کاربران خود تعامل داشته باشید و آن‌‌ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

سازگاری با استاندارد‌‌ها

سایت باید با استانداردهای وب سازگاری داشته باشد تا بهینه‌ترین تجربه را برای همه کاربران فراهم کند. به این منظور که باید طراحی سایت جدید باشد و از امکانات بروزی که برای آنها وجود دارد استفاده شود.

اگر وب سایت شما سازگاری خوبی نداشته باشد در نتایج جستجوی گوگل یا همان سرپ نیز به خوبی نمایش داده نمی شود و رتبه نمی گیرد.

قابلیت ارتقاء

یک سایت خوب باید قابلیت ارتقاء و توسعه داشته باشد تا با تغییرات در نیازها و فناوری‌ها همگام شود و همواره قابلیت رقابت با سایت‌‌های جدید را داشته باشد.

بروز رسانی و آپدیت سایت‌‌ها یکی از خدمات پشتیبانی و پس از فروش شرکت وب نگاران ‌‌می‌باشد، شما ‌‌می‌توانید با خیال راحت آپدیت افزونه‌‌ها و قالب خود را به ما واگذار کنید.

انواع طراحی سایت

نوع و کاری که می خواهید با سایت خود انجام دهید نیز اهمیت فراوانی. هر یک از انواع سایت نیازمند ویژگی‌‌ها و امکانات منحصر به فردی ‌‌می‌باشد، بطور مثال اگر طراحی سایت فروشگاهی می خواهید باید نیاز‌‌های یک فروشگاه اینترنتی را بدانید. در ادامه بیشتر درمورد انواع سایت صحبت کردیم.

طراحی سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی باید کاربران به سمت خریدی راحت هدایت کند. نیازهای یک سایت فروشگاهی شامل:

  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)

  • سیستم مدیریت موجودی

  • سیستم پرداخت امن

  • طراحی ریسپانسیو

  • سیستم جستجو

  • صفحه محصولات

  • سیستم بررسی و نظرات کاربران

  • سیستم ارسال و پیگیری سفارشات

  • صفحه‌های اطلاعاتی (درباره ما، تماس با ما و …)

  • بخش تخفیفات و پیشنهادهای ویژه

طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی باید دارای:

  • صفحه اصلی متناسب

  • صفحه درباره ما

  • صفحه خدمات یا محصولات

  • صفحه اخبار و رویدادها

  • صفحه تماس با ما

  • صفحه کارفرما (بخش مشتریان)

  • طراحی ریسپانسیو

  • بخش امنیتی و حریم خصوصی

  • بخش مدیریت محتوا (CMS)

  • تماس با مشتریان (پشتیبانی آنلاین)

کلام آخر

اولین قدم برای شروع دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت ‌‌می‌باشد، گفتن این نکته ضروریست که سال‌‌های سال است که گوگل بزرگترین محل تجارت آنلاین است و همینطور نیز باقی خواهد ماند. پیشنهاد ما به شما برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، شرکت وب نگاران پارسه webnegaran.co می باشد.