You are currently viewing تکنیک فروش در فروشگاه اینترنتی با قانون 20

تکنیک فروش در فروشگاه اینترنتی با قانون 20


این پست ویدیویی کوتاه یک تکنیک هک فروش VIP را برای فروشگاه های آنلاین آموزش می دهد که پیروی و استفاده از این تکنیک در هر کسب و کاری که هستید می تواند فروش و سود شما را افزایش دهد.

حتماً قانون 20-80 را شنیده اید.

قانون 80-20 یا قانون پارتو چیست؟

قانون 80/20 که به عنوان اصل پارتو نیز شناخته می‌شود، بیان می‌کند که 80 درصد از نتایج (یا پیامدها) توسط 20 درصد از همه علل (یا ورودی‌ها) هر رویداد خاص ایجاد می‌شوند.

به عنوان مثال، 20 درصد از محصولات و خدمات شما 80 درصد درآمد شما را ایجاد می کند.

اگر بخواهیم از بازدیدهای سایت مثال بزنیم، می توان گفت 20 درصد از مقالات سایت 80 درصد بازدیدهای سایت را تشکیل می دهند.

همچنین بخوانید: افزایش 1000 درصدی ورودی گوگل و بازدید سایت با تکنیک سئو (مطالعه موردی)

در این ویدیوی کوتاه تکنیکی حرفه ای را آموزش می دهم که می تواند فروش فروشگاه اینترنتی شما را از طریق این قانون 20-80 افزایش دهد. این ویدیو را تا آخر ببینید.

مراحل تکنیک افزایش فروش فروشگاه اینترنتی با قانون پارتو

همانطور که در بالا ذکر شد، طبق قانون پارتو، 20 درصد از محصولات شما پرفروش ترین هستند و 80 درصد از فروش شما را تشکیل می دهند.

مرحله اول

بنابراین در اولین قدم باید 20 درصد از محصولات و خدمات پرفروش خود را شناسایی کنید. پس از مشاهده کل فروش و محصولات فروخته شده، احتمالاً به 5 یا 10 یا هر تعداد محصول خواهید رسید. و اگر به عنوان مثال خدمات ارائه دهید، به 3 یا بیشتر خدمات خواهید رسید که 20 درصد از محصولات و خدمات پرفروش شما هستند.

مرحله دوم

در مرحله دوم باید لیستی از مشتریان قبلی که از شما خرید کرده اند اما حداقل یکی از این محصولات پرفروش را خریداری نکرده اند ارائه دهید.

چگونه می توانید این لیست را اصلاح کنید؟ به طور کلی، شرکت ها سیستمی برای مدیریت مشتریان خود دارند. احتمالا شما یا نرم افزار crm دارید و از طریق آن می توانید لیست مشتریان و خرید آنها را مشخص کنید و یا اگر فروشگاه اینترنتی دارید و از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده می کنید، می توانید از طریق افزونه هایی که اطلاعات مشتریان را صادر می کنند، این کار را انجام دهید. انجام دهید. یکی از افزونه های مناسب برای این کار Advanced Order Export For WooCommerce است.

در واقع، تا کنون فاز اول پرفروش ترین محصولات ما را شناسایی کرده است. در مرحله دوم، لیست مشتریانی که یک بار از ما خرید کرده اند، یعنی یک بار به ما اعتماد کرده اند، اما این محصولات پرفروش را خریداری نکرده اند، مشخص شد.

سطح سوم

در مرحله بعد برای این مشتریان پیام ارسال خواهیم کرد. این پیام می تواند از طریق پیامک و پیامک باشد. چه از طریق ایمیل، از طریق تماس تلفنی یا از طریق ابزارهای دیگر مانند واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام

در پیامی که برای این مشتریان ارسال شده است، اعلام می کنیم که در 3 ماه گذشته این محصولات پرفروش ترین محصولات یا خدمات شرکت یا فروشگاه اینترنتی ما بوده اند و شما می توانید همین امروز این محصولات را با 20 درصد تخفیف خریداری کنید.

دلیل مفید بودن این تکنیک

این تکنیک دو مشکل دارد. اولاً این محصولات پرطرفدار هستند، به این معنی که مشتریان زیادی به این محصولات علاقه داشتند، بنابراین ممکن است مشتریانی که ما برایشان پیام فرستادیم نیز به این محصولات علاقه داشته باشند، اما از وجود آنها در فروشگاه شما اطلاعی نداشته باشند.

مشکل بعدی این است که ارائه کد تخفیف 10 یا 20 درصدی کوتاه مدت می تواند مشتریان بیشتری را به خرید این محصولات ترغیب کند.

این تکنیک به ظاهر ساده می تواند خریدهای زیادی را برای کسب و کار یا فروشگاه اینترنتی شما ایجاد کند و یکی از تکنیک های بازاریابی حفظ است.

همچنین بخوانید : آموزش حفظ بازاریابی فروشگاه اینترنتی (آموزش تصویری)

با عضویت در خبرنامه ایمیل ما می توانید گامی موثر در رشد کسب و کار خود بردارید!

(avangpress_form id = “10026”)