You are currently viewing واریز حقوق بازنشستگان بانک صادرات اخبار فوری امروز 28 اردیبهشت + دانلود فیش حقوقی بازنشستگان

واریز حقوق بازنشستگان بانک صادرات اخبار فوری امروز 28 اردیبهشت + دانلود فیش حقوقی بازنشستگان


به گزارش پالب بازار، آخرین اخبار زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات را در اردیبهشت 1403 در این مطلب بخوانید.

طبق آخرین اخبار حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در تاریخ 10 اردیبهشت 1403 واریز می شود.
نکات مهم:
پرداخت حقوق با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور و بر اساس مصوبه هیات وزیران انجام می شود.
حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در فروردین ماه 2 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافت.
در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با بانک صادرات تماس بگیرید.
نحوه دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران بانک صادرات
فیش حقوقی مستمری بگیران بانک صادرات در سایت قرار گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از بانک صادرات همراه باشید. مستمری بگیران بانک صادرات برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات/ سامانه مدیریت منابع انسانی بانک صادرات مراجعه کنند. در زیر نحوه دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران از بانک صادرات را می خوانیم.
در زیر فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات / بانک صادرات ایران و نحوه دریافت فیش حقوقی بانک صادرات را توضیح داده ایم. بانک صادرات ایران برای تسهیل در فرآیند دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران، خدمات شخصی بسیاری را ارائه کرده است که یکی از آنها فیش حقوقی صادرات برای مستمری بگیران است. با فیش حقوقی مستمری بازنشستگان بانک صادرات و نحوه دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران بانک صادرات همراه ما باشید. نحوه دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران از بانک صادرات را در ایده مدرن توضیح داده ایم.
بانک صادرات ایران یک بانک تجاری ایرانی است که فعالیت خود را در سال 1331 توسط خانواده بیلرفروشان و خانواده مفرح با 20 کارمند و 3 مدیر ارشد آغاز کرد. پس از انقلاب سال 57 این بانک مصادره و به مالکیت دولت درآمد. پس از گذشت چندین دهه، بخشی از سهام این بانک در بورس فروخته شد. بانک صادرات ایران در سال 2019 در رتبه دهم فهرست 100 شرکت برتر ایران قرار دارد.
اطلاعات مورد نیاز برای دریافت فیش حقوقی
رمز عبور نام کاربری
امکان دسترسی کارکنان به سامانه حقوق و دستمزد از طریق شبکه داخلی بانک وجود دارد.
معرفی سیستم مدیریت منابع انسانی بانک صادرات hrm.bsi.ir
یکی از امکانات رفاهی ارائه شده در راستای سهولت ارائه خدمات به کارکنان و کارکنان بانک صادرات، معرفی سامانه منابع انسانی بانک صادرات است. بسیاری از سازمان های بزرگ مانند بانک ها سیستم مدیریت منابع انسانی خاصی را برای مدیریت بهتر امور کارکنان خود در نظر گرفته اند که امکانات قابل ارائه در هر یک از آنها متفاوت است.
یکی از مزایای معرفی سیستم مذکور افزایش سرعت ارائه خدمات می باشد. در واقع تعداد زیاد پرسنل بانک صادرات اجازه ارائه برخی خدمات را به صورت حضوری نمی دهد. یکی از ویژگی های این سامانه بررسی و ارائه فیش حقوقی کارکنان و بررسی لیست پزشکان طرف قرارداد بانک صادرات می باشد.
به طور کلی متقاضیان دریافت فیش حقوقی یا دریافت هر یک از خدمات ارائه شده در سامانه hrm.bsi.ir بانک صادرات باید وارد این سامانه شوند که در ادامه توضیح داده شده است.
نکته مهم این است که استفاده از خدمات این وب سایت فقط برای کارکنان و کارکنان بانک صادرات ارائه می شود و اجازه ورود این افراد به این سامانه نیز ثبت نام و ثبت نام در آن می باشد. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند در نظر گرفته شده است که با وارد کردن برخی اطلاعات رمز عبور خود را بازیابی کنند.
راهنمای ورود بانک صادرات hrm.bsi.ir hrm
سامانه مدیریت منابع انسانی بانک صادرات، سامانه ای است که برای تسهیل کار کارکنان بانک طراحی شده است. یعنی تمامی متقاضیان استفاده از این سامانه باید در لیست منابع انسانی بانک صادرات بوده و در این گروه فعالیت کنند.
نحوه ورود به سایت مدیریت منابع انسانی بدین صورت است که متقاضیان ابتدا باید به سایت hrm.bsi.ir مراجعه کرده و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند. راهنمای ورود به سیستم مدیریت منابع انسانی بانک صادرات به شرح زیر است:
مرحله اول: کلیه کارکنان بانک صادرات می توانند برای انجام هر یک از اقدامات مربوط به دریافت فیش حقوقی و بررسی لیست پزشکان طرف قرارداد بانک صادرات از سامانه منابع انسانی بانک صادرات استفاده کنند. بنابراین داوطلبان برای ورود به این سامانه باید ابتدا hrm.bsi.ir را در مرورگر خود وارد کنند.
مرحله دوم: صفحه زیر به این نامزدها نشان داده می شود. در این صفحه داوطلبان باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند. این دو داده اجباری در زمان ثبت نام در سامانه مذکور در اختیار کاربران قرار می گیرد.
در نهایت کاربر پس از وارد کردن اطلاعات لازم می تواند وارد وب سایت مربوطه شده و از امکانات آن استفاده کند. لازم به ذکر است داوطلبان در صورت عدم ثبت نام در این سامانه ابتدا می بایست در آن ثبت نام کنند که در بندهای بعدی به تفصیل توضیح داده شده است.
نحوه ثبت نام در سامانه hrm بانک صادرات
کارکنان شاغل در بانک صادرات می توانند برای دریافت فیش حقوقی و سایر خدمات به سامانه hrm.bsi.ir مراجعه کنند. همانطور که قبلا ذکر شد این افراد برای استفاده از خدمات و امکانات این سامانه ابتدا باید ثبت نام کنند. پس از بررسی نحوه ورود به سایت مدیریت منابع انسانی، در این بخش به نحوه ورود به این سیستم می پردازیم.
در واقع نیروی انسانی این بانک برای ثبت نام در این سامانه ابتدا باید به وب سایت hrm.bsi.ir مراجعه کنند. سپس گزینه ثبت نام را انتخاب کرده و پس از پرکردن اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خود را در این سامانه نهایی کنید. راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سامانه منابع انسانی بانک صادرات به شرح زیر است:
مرحله اول: متقاضیان برای ثبت نام در سامانه مدیریت منابع انسانی بانک صادرات ابتدا باید آدرس hrm.bsi.ir را در مرورگر خود وارد کنند. سپس وارد صفحه ورود به سیستم مدیریت منابع انسانی بانک صادرات می شوند. متقاضیان ثبت نام در این سامانه ابتدا باید دکمه «ثبت نام» واقع در سمت راست و پایین صفحه را انتخاب کنند.
مرحله دوم: پس از آن، یک صفحه جدید حاوی فرم ثبت نام به داوطلبان نشان داده می شود. در نتیجه برای ثبت نام در این سامانه باید فرم مربوطه را پر کنید.
نحوه ثبت نام در سامانه hrm بانک صادرات
از جمله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه نیروی انسانی بانک صادرات می توان شماره کارمند، شماره شناسنامه، کد ملی، شماره حساب سپهری، تاریخ تولد، تاریخ اشتغال و … را وارد کرد. کلیه اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در این سامانه باید به طور کامل و دقیق وارد شود.
در نهایت به کارکنان بانک صادرات یک نام کاربری و رمز عبور داده می شود که باید برای ورود به سامانه از آن استفاده کنند.
بازیابی فیش حقوقی مستمری بگیران از دستگاه های خودپرداز بانک صادرات
بانک صادرات ایران در راستای کاهش مراجعات حضوری، هزینه ها و همچنین تکریم مستمری بگیران، امکان دریافت فیش حقوقی آنان را از طریق دستگاه های خودپرداز پیاده سازی کرده است.
بانک صادرات ایران در راستای کاهش مراجعات حضوری، هزینه ها و همچنین تکریم مستمری بگیران، امکان دریافت فیش حقوقی آنان را از طریق دستگاه های خودپرداز پیاده سازی کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای تکریم و تکریم زحمات بازنشستگان خدمت جدیدی را اجرا کرده است که طی آن مستمری بگیران سازمان بازنشستگی کشور که حقوق و مزایای خود را از طریق شعب این بانک دریافت می کنند. بانک، می تواند از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک بتواند فیش های حقوقی خود را دریافت کند، در همین راستا این بانک گزینه «دریافت فیش بازنشستگان» را بر روی دستگاه های خودپرداز برای چاپ آخرین فیش حقوقی قرار داده است.
بر اساس این گزارش، بیش از یک میلیون و 570 هزار مستمری بگیر از طریق شعب این بانک در سراسر کشور حقوق و مزایای خود را دریافت می کنند و با بهره برداری از این سرویس می توانند علاوه بر دریافت وجه و انجام امور مالی از جمله نقل و انتقال وجه به پرداخت نیز بپردازند. صورتحساب و فیش حقوقی آنها را دریافت کنید.
این بانک در راستای انجام وظایف و ماموریت های اجتماعی خود اولین باجه اختصاصی پرداخت حقوق مستمری بگیران را برای اولین بار در کشور زیر نظر غرب تهران جهت ارائه خدمات به این قشر زحمتکش راه اندازی کرده است.
شایان ذکر است، بانک صادرات با بیش از 3 هزار شعبه در سراسر کشور، صدور 29 میلیون و 500 هزار کارت الکترونیکی برای متقاضیان، افتتاح 47 میلیون حساب الکترونیکی برای مشتریان و نصب و مدیریت 3 هزار و 800 دستگاه خودپرداز، نقش مهمی را ایفا می کند. ارتقای خدمات بانکی و تحقق اهداف بانکداری الکترونیک در کشور.
منبع: اندیشه معاصر

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)