You are currently viewing خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دیجی رکسل

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از دیجی رکسل


امروزه تلفن همراه یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل هر فردی است. گاهی اوقات قیمت تلفن همراه بسیار بالاست و به عنوان یکی از سرمایه های هر شخصی محسوب می شود. حفظ یک دارایی همیشه یکی از اولویت های اصلی افراد بوده است. به همین دلیل، بسیاری از فروشگاه های موبایل لوازم جانبی تخصصی موبایل را ارائه می دهند.

دی جی رکسل; ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل در تهران

فروشگاه دیجی رکسل نیز یکی از آن فروشگاه های خرید است پخش عمده لوازم جانبی موبایل و لوازم جانبی تخصصی موبایل را ارائه می دهد. فروشگاه دیجی رکسل از آنجایی که بیش از یک دهه است در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند، بهترین های بازار موبایل را می شناسد و این کالاها را به عنوان واردکننده وارد می کند. اقلام شناخته شده به عنوان Rexell.

دیجی رکسل فروشگاه های زیادی راه اندازی کرده و به بسیاری از فروشگاه ها کمک کرده تا مسیر درست را در این مسیر پر پیچ و خم پیدا کنند و بهترین تجارت را در منطقه خود داشته باشند. این بدان معناست که مردم در سراسر کشور دیجی رکسل را به عنوان فروشگاه لوازم جانبی موبایل خود انتخاب کرده و به آن اعتماد کرده اند.

البته روش های پرداخت منعطف E-Digi Rexel نیز در این زمینه بی تاثیر نیست. با ما همراه باشید تا بتوانیم شما را در راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل بیشتر راهنمایی کنیم.

لوازم جانبی اصلی موبایل را از کجا بخرم؟

این سوال مهمی است که همه در راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل با آن مواجه می شوند! لوازم جانبی موبایل را از کجا به صورت عمده بخریم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید که آیا نزدیک تهران هستید یا خیر؟ البته این را باید بدانید ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل کجاست! اگر در شهرهای همجوار تهران زندگی می کنید و فروشگاه شما در همین شهر است، بهتر است به تهران بیایید و به فروشگاه های جمهوری تهران سر بزنید و لوازم جانبی موبایل بخرید. همچنین می توانید خرید خود را به صورت آنلاین یا تلفنی از دیجی رکسل انجام دهید.

اگر از تهران دور هستید کافیست نام دیجی رکسل را در گوگل سرچ کنید و به سایت دیجی رکسل بپیوندید و قیمت محصولات را به عنوان همکار ببینید و سپس اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید با فروشگاه ارتباط برقرار کرده و محصولات را با روش های مختلف پرداخت خریداری کنید.

دیجی رکسل با توجه به اینکه یکی از واردکنندگان لوازم جانبی موبایل از چین است، لوازم جانبی موبایل را بدون واسطه و با قیمتی بسیار کمتر از سایر فروشگاه ها به شما عرضه می کند. شما می توانید هر روز در سایت دیجی رکسل این قیمت ها را مشاهده کنید و خرید خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت و به سرعت دریافت کنید.

لوازم جانبی موبایل چقدر سرمایه نیاز دارد؟

این سوال یک پاسخ کامل دارد; قطعا هر چه بیشتر سرمایه گذاری کنید مشتریان بیشتری خواهید داشت و تجهیزات کامل تری نسبت به فروشگاه های دیگر خواهید داشت. اما میزان متوسط ​​سرمایه اولیه برای یک استارتاپ:

  1. هزینه فروشگاه پیش پرداخت

  2. هزینه های ساخت دکور

  3. حداقل قیمت اجاره مغازه برای دو ماه

  4. هزینه های راه اندازی سیستم حسابداری

  5. هزینه ساخت بنر برای فروشگاه

  6. و…

لیست لوازم جانبی موبایل

در اینجا لیست کوتاهی از موارد ضروری برای هر فروشگاه لوازم جانبی موبایل را آماده کرده ایم که در ادامه به آن می پردازیم. البته توجه داشته باشید که این اقلام فقط در هر فروشگاهی رایج است و می توان موارد زیادی را نیز اضافه کرد.

  • شارژر (آداپتور) و شارژرهای سیمی

  • پاور بانک ها

  • بلوتوث و هدست سیمی و هندزفری

  • بلندگوهای بلوتوث

  • شارژر ماشین

  • پایه و پایه تلفن همراه

  • ساعت هوشمند و مچ دست

  • انواع کابل برای انتقال صدا و تصویر

  • مبدل های قدرت

  • انواع قاب و محافظ گوشی

  • انواع عینک و محافظ گوشی

سود لوازم جانبی موبایل چند درصد است؟

بسیاری از افراد و پیشکسوتان این تجارت بر این باورند که «در ابتدای کار نباید زیاد به سود کسب و کار فکر کنید و فقط باید به فکر توسعه کسب و کار باشید و سود حاصل از آن را در کسب و کار و تجارت خود خرج کنید. با عزت و قدرت مدیریت کنید.” در واقع این کاملا درست است و بر اساس این دیدگاه می توانید یک کسب و کار قوی راه اندازی کنید. اما دیگر مثل قدیم نیست و باید در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری به دو یا چهار مورد نیاز دارد. با این حال، باید بدانید که یک فروشگاه توزیع لوازم جانبی موبایل با کمترین قیمت می تواند به راحتی کل تجارت شما را تغییر دهد.

ارزان ترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل مانند فروشگاه دیجی رکسل می تواند سود قابل توجهی برای شما به ارمغان بیاورد، بنابراین منطقی است که همان اقلامی را که فروشگاه های دیگر می فروشند با قیمتی بالاتر و با قیمتی بسیار کمتر از ما تهیه کنید. سود بیشتری کسب کنید و به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

از اینکه تا اینجا در مقاله با ما همراه بودید متشکریم. اگر می خواهید یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل راه اندازی کنید، کافی است به فروشگاه آنلاین مراجعه کنید دی جی رکسل برای راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

زمان آمدن