You are currently viewing یک آیپد مینی با نمایشگر OLED در سال 2026 عرضه خواهد شد

یک آیپد مینی با نمایشگر OLED در سال 2026 عرضه خواهد شد


مجله کره ای ZDNET اخیراً گزارش شده است که اپل به تامین کنندگان خود نمایشگرهای OLED در نظر گرفته شده برای مدل های آیپد مینی آینده را سفارش داده است.

آیپد مینی با نمایشگر OLED

گزارش شده است که Samsung Display ماه گذشته شروع به توسعه نمونه اولیه پنل‌های OLED 8 اینچی برای آی‌پد مینی آینده کرده است و قصد دارد تولید انبوه آن را در نیمه دوم سال 2025 در کارخانه Cheonan خود آغاز کند. ظاهراً، این حرکت را می‌توان در زنجیره تامین خود سامسونگ نیز مشاهده کرد. کره جنوبی. سامسونگ در حال حاضر پنل‌های OLED را برای آی‌پد پرو جدید عرضه می‌کند که دارای طراحی دولایه برای بهبود روشنایی و بهره‌وری انرژی هستند. این گزارش می افزاید که اپل پنل OLED را در سال 2026 به همراه آیپد مینی به آیپد ایر خواهد آورد.

آیپد مینی با نمایشگر OLED

برنامه های اپل برای استفاده از پنل های OLED در آیپد مینی و آیپد ایر در حال حاضر گسترده تر شده است. شرکت تحقیقاتی Omdia معتقد است که iPad Air در سال 2026 دارای پنل OLED و iPad mini در سال 2027 خواهد بود، اما از طرف دیگر، یکی دیگر از رسانه های کره ای ET News با گزارش ZDNET موافق است که هر دو مدل The Air و Mini در این نمایشگاه عرضه خواهند شد. همزمان با پنل OLED در سال 2026، و تنها این احتمال وجود دارد که اپل استفاده از OLED در آیپد ایر 13 اینچی را تا سال 2027 به تعویق بیاندازد. همچنین در حالی که iPad Air OLED همان اندازه صفحه نمایش 11 اینچی را خواهد داشت. اندازه صفحه نمایش در iPad Mini را می توان از 8.3 به 8.7 اینچ افزایش داد.

برخلاف آخرین مدل‌های آی‌پد پرو اپل، که دارای پنل‌های OLED با فناوری LTPO هستند، آی‌پد مینی و آی‌پد ایر ممکن است از پنل‌های متداول‌تر LTPS بهره ببرند، به این معنی که ممکن است همچنان بدون پشتیبانی از ProMotion عرضه شوند.

نظر شما در مورد امکان آیپد مینی با پنل OLED در سال 2026 چیست؟