You are currently viewing یک مک بوک تاشو با صفحه نمایش 20 اینچی بدون چین و چروک در سال 2026 عرضه می شود.

یک مک بوک تاشو با صفحه نمایش 20 اینچی بدون چین و چروک در سال 2026 عرضه می شود.


شایعه شده است که اپل روی دستگاه های تاشو تمام صفحه کار می کند. با این حال، برخلاف رقبای خود، تمرکز این شرکت کمتر بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های تاشو و در عوض روی مک‌بوک تاشو تمام‌صفحه خواهد بود.

مک بوک تاشو

مینگ چی کو قبلا گزارش داده بود که اپل در حال توسعه یک مک بوک 20.3 اینچی برای سال 2027 است. اما امروز این تحلیلگر چند جزئیات کلیدی جدید در مورد مک بوک تاشو آینده نگر که در سال 2026 عرضه می شود را اعلام کرد. اشتراک، ابونمان قرار داده است

برخی از ویژگی های کلیدی که کو انتظار دارد در مک بوک تاشو ببیند در اینجا آمده است:

  • گزینه های متعدد نمایشگر تاشو همچنان امکان پذیر است، با شایعه شده که پنل 20.3 اینچی احتمالا با یک پنل 18.8 اینچی جایگزین می شود. وقتی این دستگاه تا شود، ابعاد یک مک بوک 14 تا 15 اینچی را خواهد داشت.
  • اکنون انتظار می رود این دستگاه در سال 2026 عرضه شود، یک سال زودتر از آنچه قبلا گزارش شده بود.
  • انتظار می رود مک بوک سری تراشه های M5 را دریافت کند که مطابق با جدول زمانی مورد انتظار M4 تا پایان سال 2025 در سری مک است.
  • اپل قصد دارد طراحی بدون چین و چروک برای نمایشگر تاشو ارائه کند.

مک بوک تاشو

کو همچنین در مورد جاه طلبی های طراحی اپل می گوید:

«اپل قصد دارد این پنل را تا حد امکان بدون چین و چروک کند و مشخصات طراحی بالایی هم برای پنل و هم برای لولا خواسته است. در نتیجه هزینه پانل ها و لولاها بسیار بالاست. برآوردهای اولیه فعلی هزینه پانل و لولا را به ترتیب در حدود 600-650 دلار و 200-250 دلار نشان می دهد.»

این هزینه بالای قطعات به این معنی است که انتظار می رود مک بوک با قیمتی بسیار بالاتر از لپ تاپ فعلی اپل شروع شود.

کو می گوید:

«با توجه به هزینه بالای نمایشگر و لولا، مک بوک تاشو احتمالاً گران خواهد بود. مگر اینکه اپل بتواند کارایی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و هزینه ها را قبل از تولید انبوه کاهش دهد. قیمت مک بوک تاشو نزدیک به ویژن پرو فعلی است.»

نظر شما در مورد مک بوک تاشو اپل چیست؟