You are currently viewing کنسول دستی OneXPlayer X1 Mini با طراحی کاربردی ارائه شد

کنسول دستی OneXPlayer X1 Mini با طراحی کاربردی ارائه شد


OneXPlayer آخرین کنسول سه گانه دستی آن است که X1 Mini گفته می شود که این تبلت دارای طراحی جمع و جور “قرص مانند” و چندین ویژگی مهم دیگر است.

کنسول OneXPlayer X1 Mini 3-in-1 ظاهری جمع و جور و ویژگی های جیبی مانند دارد.

من گزارش میدم wccftechامسال، سال خوبی برای OneXPlayer این در زمینه کنسول های قابل حمل است زیرا این شرکت در ادغام فناوری ها و معماری های جدید در دستگاه های قابل حمل خود بسیار موفق بوده است. به عنوان مثال، کنسول OneXPlayer Pro 2 که دارای APU است AMD Hawk نکته اینجاست که آخرین محصول این شرکت بازار کنسول های جمع و جور است. X1 Mini با طراحی «کوچکتر» جدید در مقایسه با همتای خود OneXPlayer X1 باید مشکلات ناشی از اندازه بزرگ این کنسول و وزن سنگین آن را برای کاربران برطرف کند.

از نظر سخت افزاری، OneXPlayer X1 Mini دارای پردازنده است Ryzen 7 8840U AMD دارای 8 هسته Zen 4 با 16 رشته، 8 مگابایت کش L2 و 16 مگابایت کش L3 است. فرکانس پایه این تراشه 3.3 گیگاهرتز طراحی شده است و با توان مصرفی قابل پیکربندی بین 15 تا 30 وات فرکانس کلاک پردازنده Red Team تا 5.1 گیگاهرتز می رسد. این تراشه همچنین دارای پردازنده گرافیکی Radeon 780M با 12 واحد محاسباتی و فرکانس 2.70 گیگاهرتز است. از این رو، انتظار می رود X1 Mini عملکرد قابل توجهی را در زمینه بازی از خود نشان دهد.

این کنسول با ابعاد نسبتا کوچک خود ممکن است نظر دوستداران کنسول های قابل حمل را به خود جلب کند

OneXPlayer X1 Mini یک صفحه نمایش دارد 8.8 اینچ در مقایسه با نمونه استاندارد خود کوچکتر است و از نرخ تجدید 144 هرتز استفاده می کند. جالب اینجاست که X1 Mini از یک SSD قابل تعویض استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت درایوها را از طریق یک اسلات مخصوص که بدون باز کردن دستگاه قابل دسترسی است، تغییر دهند. با این حال، این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد این ویژگی خاص فاش نکرده است.

OneXPlayer X1 Mini با درایورهای صوتی Harman-EFX تنظیم شده و کنترلرهای قابل جابجایی برای تجربه بهتر بازی ارائه می شود. این دستگاه دارای باتری 65 وات ساعتی است که عمر باتری بسیار خوبی را نوید می دهد، اما این شرکت به عمر باتری مورد انتظار کنسول خود اشاره ای نکرده است. برای اتصال، دستگاه مجهز به پورت USB 4.0 و پورت اختصاصی است OCulink این پورت کمتر شناخته شده برای اتصال کارت های گرافیک کلاس دسکتاپ به X1 Mini استفاده خواهد شد.

ایده کلی این دستگاه که سعی دارد کارکرد تبلت، لپ تاپ و کنسول دستی را به طور همزمان ارائه دهد، بسیار جذاب به نظر می رسد و قطعا مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت. با این حال برای ارزیابی دقیق تر باید منتظر عرضه محصول و انتشار نقدهای مربوط به آن باشیم.

نطر شما چی هست؟ به کنسول های قابل حمل علاقه دارید؟