You are currently viewing کارتینگ در تهران هزینه زیادی دارد / 10 دقیقه سواری 300 هزار تومان

کارتینگ در تهران هزینه زیادی دارد / 10 دقیقه سواری 300 هزار تومان


کارتینگ یکی از سرگرمی های هیجان انگیزی است که هر فردی دوست دارد حداقل یک بار آن را تجربه کند. شاید برخی ندانند در کدام مناطق تهران و در کدام مجموعه ها می توانند این تجربه هیجان انگیز را تجربه کنند. به همین منظور لیستی از کارتینگ در تهران را برای شما آماده کرده ایم تا اگر می خواهید با یک کارتینگ جذاب رانندگی کنید بدانید که بهترین گزینه برای کارتینگ در تهران کدام است و چه بودجه ای را برای آن در نظر بگیرید. این سرگرمی محبوب

بهترین کارتینگ تهران شامل: کارتینگ آزادی، کارتینگ چیتگر، کارتینگ جزیره، کارتینگ شهربانو، کارتینگ کاریو، کارتینگ فراسا، کارتینگ پرند، کارتینگ دانیال، کارتینگ خاوران و کارتینگ موزه خودرو می باشد.

کارتینگ بین المللی پرند

6 دقیقه 180 هزار تومان; 12 دقیقه 330 هزار تومان

کارتینگ کاریو

دو دور 130 هزار تومان سه دور 160 هزار تومان

کارتینگ آزادی

195 هزار تومان

پیست کارتینگ دانیال

45 هزار تومان در 10 دقیقه

پیست کارتینگ فراسا

بین 7 تا 15 دقیقه زمان می برد و بین 40 تا 80 هزار تومان قیمت دارد

موزه ماشین‌های پیست کارتینگ

هر 6 دقیقه 15 هزار تومان

پیست کارتینگ شهربانو

مدت زمان 10 دقیقه معادل 50 هزار تومان است

در این مطلب به بررسی کارتینگ تهران پرداخته ایم و تعدادی از پیست های کارتینگ تهران وجود دارد که در اختیار شما قرار داده ایم. برخی از این پیست ها دارای امکانات و تجهیزات روز دنیا هستند. اکثر این آهنگ ها قوانین و امکانات کلی نیز دارند که برای جلوگیری از تکرار در این متن ذکر نشده است. به عنوان مثال، آموزش اولیه از سوی مربیان، ارائه کلاه ایمنی و تجهیزات کارتینگ به شرکت کنندگان و عدم نیاز به گواهینامه از قوانین رایج است. همچنین برخی از قوانین کلی مربوط به سن، وزن و قد افراد است، بنابراین بهتر است قبل از ورود به پیست، این موارد را با مقامات مربوطه بررسی کنید.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)