You are currently viewing چگونه می توانم پست های Threads را در برنامه ذخیره کنم؟

چگونه می توانم پست های Threads را در برنامه ذخیره کنم؟


حالا برنامه تو مسئولی مانند اینستاگرام، Threads یک ویژگی ویژه اضافه کرده است که به شما امکان می دهد پست های مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا در زمان و تاریخ دیگری در برنامه دوباره مشاهده کنید. آنها در یک پوشه خاص ذخیره می شوند که در نهایت یافتن و مشاهده پست ها را بدون نیاز به جستجو برای آنها آسان تر می کند. چیزی شبیه به ذخیره پست ها در اینستاگرام و X (توئیتر سابق).

بنابراین، اگر یک نشریه در برنامه تو مسئولی اگر دوست دارید و می خواهید هر از چند گاهی آن را مرور کنید، می توانید مراحل ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید.

نحوه ذخیره پست ها در Threads

مزایای استفاده از این روش

  • استفاده از این روش آسان است.
  • همچنین امکان مشاهده آفلاین آنها وجود دارد.
  • همچنین می توانید به راحتی پست ها را برای دوستان خود ارسال کنید.

معایب استفاده از این روش

  • این ویژگی فقط برای حساب های عمومی قابل استفاده است.
  • اگر مالک حساب محتوای مربوطه را حذف کند، پست ذخیره شده شما نیز حذف خواهد شد.

پست را در برنامه ذخیره کنید تو مسئولی خیلی ساده است. برای انجام این فرآیند، به سادگی پستی را که می خواهید همیشه در فید برنامه داشته باشید پیدا کنید. روی نماد سه امتیاز افقی () که در کنار پست مربوطه قرار دارد. حال برای ذخیره پست بر روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید تا محتوای مورد نظر در پروفایل ذخیره شود. اکنون یک پاپ آپ تأیید می بینید که نشان می دهد پست مورد نظر ذخیره شده است. از طرفی گزینه ای به نام “See All” را مشاهده می کنید که با انتخاب آن می توانید به مسیر پست های ذخیره شده بروید.

نکته: همانطور که با انتخاب نماد مشاهده می کنید سه امتیاز یک منوی زمینه در پایین صفحه نمایش داده می شود که در آن می توانید با پست انتخابی به روش های مختلف تعامل داشته باشید، به عنوان مثال می توانید پست را ذخیره یا مخفی کنید، آن را مسدود کنید یا به پشتیبانی برنامه گزارش دهید.

مشاهده پست های ذخیره شده در Trades

مراحل مشاهده پست های ذخیره شده در برنامه تو مسئولی این همان اپلیکیشن اینستاگرام است. اگرچه در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • روی نماد نمایه خود در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • منوی تنظیمات دو خطی را در سمت راست انتخاب کنید.
  • در صفحه تنظیمات، روی گزینه “ذخیره شده” ضربه بزنید.
  • اکنون می توانید پست های ذخیره شده خود را مانند اینستاگرام مشاهده کنید.

اگر در آینده محتوا را در برنامه ذخیره کنید تو مسئولی یک انصراف سخت فقط برای حذف یک پست ذخیره شده روی نماد کافی است سه امتیاز کلیک کنید و سپس ضبط را لغو کنید انتخاب کنید. پس از انجام این فرآیند، پست مورد نظر از صفحه شما حذف می شود و دیگر آن را مشاهده نخواهید کرد.

نکات اضافی برای ذخیره محتوا در Trades

  • عملکرد ذخیره پست ها در برنامه تو مسئولی در برخی از مناطق یا نسخه ها فعال است. بنابراین اگر برای شما نیست، باید منتظر بمانید و با هر به‌روزرسانی آن را دریافت کنید.
  • برنامه تو مسئولی همانند نسخه اینستاگرام، گزینه ای نیز با این قابلیت دارد که در صورت نیاز می توانید پست ذخیره شده را دوباره حذف کنید.
  • تو مسئولی برخلاف اینستاگرام، ذخیره محتوا را به صورت مجموعه یا اشتراک گذاری ارائه نمی دهد.

چرا باید پست ها را در Trades ذخیره کنید

مانند سایر شبکه های اجتماعی، برنامه تو مسئولی همچنین پر محتوا است. به خصوص اگر به چیزهایی علاقه مند هستید که موضوعات در بخش برای شما به شما توصیه می کند می تواند پست هایی از افراد ناشناس در اختیار شما قرار دهد که ممکن است آنقدر عالی باشند که ارزش ذخیره کردن را داشته باشند و ممکن است در آینده برای شما مفید باشند.