You are currently viewing ویدیوی تست خمیدگی iPad Pro 2024 اپل را تماشا کنید

ویدیوی تست خمیدگی iPad Pro 2024 اپل را تماشا کنید


چند لحظه پیش آیپد پرو 2024 اپل با تراشه M4، نمایشگر OLED و ضخامت بسیار نازک رسما معرفی شد. این تبلت در مدل 13 اینچی عنوان باریک ترین محصول اپل را به خود اختصاص داده است. این بسیار جذاب است، اما پاشنه آشیل آن چیست؟ بیایید ویدیو تست خم آیپد پرو 2024 اپل را با هم تماشا کنیم و در عین حال غافلگیر و ناامید شویم!

ویدیوی تست خم شدن اپل آیپد پرو 2024

ضخامت بسیار نازک یک محصول آن را زیبا، آسان و حتی سبک می کند، اما یک نقطه ضعف نیز دارد. این ضعف می تواند در تست استقامت خود را نشان دهد.

با این حال iPad Pro M4 یا iPad Pro 2024 یا iPad Pro OLED یا هر نامی که برای آن انتخاب کنید. ممکن است ما را شگفت زده کند.

محصول با فقط 5.1 میلی متر ضخامت دارد و یک صفحه نمایش با قطر 13 اینچ که زیر دست زک می رود تا کانال JRE یوتیوب را تست کند و ببیند سالم می آید یا نه!

این ویدیو را با هم ببینیم:

همانطور که مشاهده می کنید این محصول همانند عکس اول مقاله مشکل خاصی در خمش افقی نداشت. اگرچه خم شد، اما شکسته نشد و آسیب جدی نشان نداد.

با این حال، زک اهمیتی نمی دهد و تبلت را از عمودی که تبلت نیز در آن قرار دارد خم می کند از پورت USB C می شکند! این دقیقا ضعیف ترین قسمت ساختار این تبلت 13 اینچی است.

تست خم شدن iPad Pro 2024

نظر شما در مورد دوام آیپد پرو جدید اپل چیست؟ آیا اصلاً نگران خم شدن تبلت خود هستید؟