You are currently viewing معرفی سری هواوی نوا 13 به اوایل تابستان موکول شد

معرفی سری هواوی نوا 13 به اوایل تابستان موکول شد


گفته می شود هواوی در حال کار بر روی آن است سری نوا 13 F. یک فاش جدید نشان می دهد که عرضه این تلفن های هوشمند به ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد) به عقب کشیده شده است.

سری Nova 13 حداکثر در اوایل آگوست عرضه خواهد شد

یکی از مخبران منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo ادعا می کند که سری هواوی نوا 13 در اوایل سه ماهه سوم سال 2024، احتمالا در ماه جولای (تا اوایل آگوست) رونمایی خواهد شد. پیش از این انتظار می رفت که سری Nova 13 در کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی 2024 که برای 21 ژوئن برنامه ریزی شده است، رونمایی شود. این افشاگر مشخصات این گوشی های هوشمند آینده هواوی را به اشتراک نمی گذارد. قبل از معرفی سری نوا 12 همچنین شاهد انتشار شایعات مشابه در این مورد بوده ایم.

زمان معرفی سری Nova 13 است

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که گوشی های سری نوا 13 می توانند Kirin 9010 have این تراشه به تازگی و برای اولین بار معرفی شده است سری Pura 70 قبلا استفاده شده. در مقایسه با Kirin 9000s، این چیپست دارای هسته های اورکلاک شده است که عملکرد بهتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. انتظار می رود که سری هواوی نوا 13 از شبکه 5G پشتیبانی کند.

انتظار می رود که این سری دارای صفحه نمایش با وضوح 1.5K است. سری Nova 13 (احتمالا نه همه اعضای آن) از دوربین سلفی دوگانه بهره خواهند برد. همچنین می‌توانیم شاهد پیشرفت‌هایی در سیستم تصویربرداری XMAGE باشیم و انتظار می‌رود مدل‌های پیشرفته Nova 13 Pro و Ultra از پوشش جدید بازالت بهره ببرند.

شایعات حاکی از آن است که سری Nova 13 از فناوری ارتباط ماهواره ای دو طرفه Beidou پشتیبانی می کند. این قابلیت به کاربران امکان می دهد حتی در مناطقی که پوشش شبکه وجود ندارد، از طریق ماهواره های Beidou پیام ارسال و دریافت کنند. به غیر از اطلاعات ذکر شده، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی های هوشمند آینده هواوی نداریم.

برخی از مشخصات هواوی سری نوا 13 فاش شد

نظر شما در مورد سری هواوی نوا 13 چیست؟