You are currently viewing برخی از مشخصات هواوی سری نوا 13 فاش شد

برخی از مشخصات هواوی سری نوا 13 فاش شد


به تازگی برخی از مشخصات گوشی های هواوی نوا 13 به بیرون درز کرده است سری Pura 70 معرفی شد و اکنون بر روی گوشی های سری نوا 13 تمرکز دارد.

سری هواوی نوا 13 به تراشه Kirin 9010 5G مجهز شده است

فاش کننده ای به نام اسمارت پیکاچو برخی از مشخصات گوشی های هواوی نوا 13 را به اشتراک گذاشته است طبق اطلاعات فاش شده، تمامی اعضای این سری قادر به اتصال به شبکه 5G خواهند بود. این یک پیشرفت قابل توجه است. زیرا Nova 12 SE یک گوشی هوشمند 4G بود.

Smart Pikachu را منتشر کنید

ما هنوز نمی دانیم که هواوی چه تراشه ای را برای سری نوا 13 در نظر می گیرد، اما این اطلاعات دهنده ادعا می کند که این گوشی های هوشمند دارای چیپست جدیدی هستند Kirin 9010 مجهز هستند. این تراشه اولین بار در سری Huawei Pura 70 مورد استفاده قرار گرفت.

انتظار می رود گوشی های سری Nova 13 دارای صفحه نمایش خمیده با وضوح 1.5K باشند. اطلاعات زیادی در مورد دوربین های این مجموعه به بیرون درز نکرده است. اما اسمارت پیکاچو مدعی است این سری به دوربین پریسکوپ و فناوری دیافراگم متغیر مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که سری هواوی نوا 13 با دوربین جلوی دوگانه تجربه ثبت سلفی های با کیفیت را در اولویت قرار دهد.

سری Nova 13 احتمالا در اوایل جولای رونمایی خواهد شد

شایعات این نشان می دهد که سری Nova 13 از فناوری ارتباط ماهواره ای دو طرفه Beidou پشتیبانی می کند. این قابلیت به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام از طریق ماهواره های Beidou را می دهد. این قابلیت در مناطق بدون پوشش شبکه بسیار موثر خواهد بود. جدا از موارد ذکر شده، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات گوشی های هوشمند آینده هواوی نداریم. انتظار می رود سری Nova 13 در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (اواسط اردیبهشت تا اوایل تیر) رونمایی شود.

هواوی Nova 12 و Nova 12 Lite رسما معرفی شدند

با توجه به اطلاعات و مشخصات فاش شده، نظر شما در مورد سری هواوی نوا 13 چیست؟