You are currently viewing قیمت نان خشک نیز رو به افزایش است/ هر بسته 230 هزار تومان به فروش می رسد

قیمت نان خشک نیز رو به افزایش است/ هر بسته 230 هزار تومان به فروش می رسد


بیسکویت خشک و نان خشک طعم دار که اکثرا رژیمی هستند اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند و انواع طعم ها در بازار موجود است. این نوع نان خشک برای یک صبحانه سبک بسیار مناسب است و افراد زیادی آن را در محل کار مصرف می کنند. نان های خشک طعم دار ارزش غذایی بسیار بالایی دارند و می توانند انرژی روزانه شما را تامین کنند و کالری بسیار کمی داشته باشند.

نان های خشک نیز بسیار راحت نگهداری می شوند و ماندگاری نسبتاً طولانی دارند. کافی است آن را در جعبه بسته نگه دارید تا خیس نشود. در این صورت می توانید آن را تا یک ماه نگهداری کنید. از آنجایی که کالری بسیار کمی دارد، لازم نیست نگران افزایش وزن باشید و در واقع می توانید از آن به عنوان یک غذای رژیمی استفاده کنید. این مدل نان در بسیاری از فروشگاه ها و همچنین در سایت های فروش کالا موجود است و قیمت های متفاوتی دارد.

طبق اخبار، پس از جستجوی کوتاه در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع نان خشک طعم دار شدیم. از 73 هزار تومان. همچنین نان خشک با طعم انجیر تنها با هزار تومان تفاوت قیمت ۷۴ هزار تومان به فروش می رسد. این نان های بیسکویتی طعم زعفرانی نیز دارند و همانطور که از نامشان پیداست به دلیل وجود زعفران در بسته بندی های 380 گرمی 78 هزار تومان قیمت دارد.

این نان های بیسکویتی طعم های مختلفی دارند و با توجه به طعم و وزن خود قیمت های مخصوص به خود را دارند. در ادامه بررسی قیمت نان بیسکویت خشک در این سایت طعم عجیبی پیدا کردیم. نان خشک حاوی لبو و شیره انگور قیمت بسته های 200 گرمی 53 هزار تومان است. لازم به ذکر است که طعم شیره انگور نسبت به سایر طعم ها محبوبیت بیشتری دارد.

نان خشک طعم دار

قیمت

نان خشک چند دانه

740000

نان بیسکویت خشک با آب انجیر

740000

نان خشک با شیره خرما و دارچین

730000

نان خشک با بذر کتان

740000

نان خشک با شیر و عسل

730000

نان خشک با سبوس زعفران

780000

قیمت نان خشک معمولی

مدل های دیگری از نان خشک نیز وجود دارد که مخصوص غذا هستند. مثلا اگر غذای شما دوغ خیار است باید از این نان های خشک استفاده کنید. نان خشک کنجدی یک و نیم کیلویی ۱۹۹ هزار تومان به فروش می رسد. همچنین نان خشک با سبزی 231 هزار تومان است.

نان خشک شده

قیمت

2 کیلو نان خشک بدون کنجد

1990000

نان خشک گرد 3 عدد

105000

نان جو خشک نیم کیلو

635500

یک کیلو نان گردویی خشک

2180000

نان خشک محلی

900000

با توجه به ارزش غذایی این نان های خشک، خرید آنها به عنوان صبحانه بسیار ارزشمند است، اما مشخص نیست چرا نان های خشک که طعم چندانی ندارند، قیمت بالایی دارند.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)