You are currently viewing عنوان پرفروش ترین گوشی جهان به آیفون 15 پرو مکس رسید

عنوان پرفروش ترین گوشی جهان به آیفون 15 پرو مکس رسید


بر اساس تحقیقات Counterpoint، اپل و سامسونگ همچنان بر بازار جهانی گوشی های هوشمند تسلط دارند. و هر ده برنده لیست “پرفروش ترین گوشی های جهان در سه ماهه اول سال 2024” شدند. این لیست تمایل مصرف کنندگان به خرید گوشی های گران قیمت را نشان می دهد. هفت مدل از ده دستگاه قابل مشاهده در این لیست در محدوده قیمتی 600 دلار یا بیشتر قرار دارند.

گلکسی اس 24 اولترا پنجمین گوشی پرفروش جهان است

سیب، دهکده آیفون 15 پرو مکس این گوشی توانست عنوان پرفروش ترین گوشی جهان را از آن خود کند. هر چهار مدل از سری آیفون 15 در لیست منتشر شده توسط Counterpoint Research قابل مشاهده است. سه جایگاه اول متعلق به جدیدترین گوشی های اپل است. آیفون 14 نیز در جایگاه چهارم قرار دارد. محبوبیت مدل‌های آیفون پرو غیرقابل انکار است و از فروش اپل در سه ماهه اول سال 2024 پشتیبانی می‌کند. آیفون‌های پرو به محرک درآمد اپل تبدیل شده‌اند و اکنون بیش از 60 درصد از فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

لیست ده گوشی پرفروش دنیا

پسندیدن منبع این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ با سری گلکسی اس 24 خود، دو رتبه در لیست «پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان» به دست آورده است. گلکسی اس 24 اولترا بعد از آیفون 14 در جایگاه پنجم قرار دارد.

اما نسخه استاندارد این سری به اندازه مدل اولترا محبوبیت ندارد و توانسته تنها رتبه نهم را از آن خود کند. در مجموع، عملکرد خوب سری گلکسی اس 24 سامسونگ به دلیل پیشرفت های Galaxy AI است که سطح جدیدی از تجربه مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در میان اعضای سری آیفون 15، نسخه پلاس کمترین تقاضا را دارد. این گوشی در جایگاه هشتم دیده می شود. همچنین می توانید برخی از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و میان رده سامسونگ را در این لیست مشاهده کنید. به عنوان مثال، گلکسی A15 5G در رتبه ششم و گلکسی A54 5G در رتبه هفتم قرار دارند. لازم به ذکر است که این موقعیت به گلکسی A34 5G نیز رسیده است.

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس رسما معرفی شدند: قاب تیتانیومی، USB-C و لنز پریسکوپ در پرو مکس

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا رسما اعلام کرد: 7 سال آپدیت اندروید و صفحه تخت

نظر شما در مورد تسلط اپل و سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند چیست؟