You are currently viewing طراحی Sony Xperia 1 VI و مشخصات کامل این گوشی فاش شده است

طراحی Sony Xperia 1 VI و مشخصات کامل این گوشی فاش شده است


انتظار می رود سونی در رویداد خود در تاریخ 17/28 می از گوشی هوشمند پرچمدار Xperia 1 VI رونمایی کند. در حالی که در چند هفته گذشته در مورد این دستگاه می شنویم، امروز طراحی نهایی پرچمدار آینده سونی به همراه مشخصات کامل آن است. آشکار کرد بوده است

طراحی و مشخصات Sony Xperia 1 VI

جای تعجب نیست که Xperia 1 VI مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 است.

سونی اکسپریا 1 VI

دوربین زوم فاصله کانونی بیشتری نسبت به Xperia 1 V دارد و حداکثر 125 میلی متر است، اما سایر مشخصات دوربین یکسان به نظر می رسد. دوربین اصلی Xperia 1 VI از عکاسی ماکرو پشتیبانی می کند و سونی ادعا می کند که کیفیت تصویر باید در سطح “اندازه کاملاین شرکت باید رقابت کند.

با این حال، انقلاب بزرگ سونی در نرم افزار خواهد بود و پس از سال ها داشتن چندین اپلیکیشن دوربین، این بار تنها یک اپلیکیشن دوربین جدید با الهام از دوربین های سری آلفا سونی وجود خواهد داشت.

سونی اکسپریا 1 VI همچنین دارای «فناوری تخمین ژست انسان» است که از سری آلفا به عاریت گرفته شده است، که به شما امکان می دهد روی سوژه ها حتی زمانی که صورت آنها تار است فوکوس کنید. همچنین قرار است یک برنامه جدید Video Creator وجود داشته باشد که تولید ویدیو را ساده می کند.

سونی اکسپریا 1 مارک 6 دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است و بلندگوهای آن باس و وضوح بیشتری ارائه می دهند. این گوشی دارای پنل پشتی شیشه ای مات است و در رنگ های مشکی و نقره ای پلاتینیوم عرضه خواهد شد.

ظاهرا نمایشگر نسبت تصویر وسیع تری 19.5:9 خواهد داشت و پنل 1.5 برابر اکسپریا 1 ولت روشن تر خواهد بود. البته این پنل دارای نرخ رفرش متغیر نیز می باشد که با 1 هرتز تا 120 هرتز خواهد بود. نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز.

گفته می شود ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و برخی از فناوری های بهبود یافته سلامت باتری داخلی، عمر باتری را تا چهار سال افزایش می دهد. این گوشی از شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی می کند.

در مناطق منتخب، اگر Xperia 1 VI را خریداری کنید، یک سال پخش رایگان فیلم از Sony Pictures و همچنین حداکثر پنج عنوان فیلم بازسازی شده با ویدیوی IMAX و صدای DTS را دریافت خواهید کرد که همگی برای گوشی بهینه شده اند.

نظر شما در مورد Sony Xperia 1 VI چیست؟