You are currently viewing قیمت Sony Xperia 1 Mark 6 احتمالاً کمی ارزان تر از نسل قبلی خواهد بود

قیمت Sony Xperia 1 Mark 6 احتمالاً کمی ارزان تر از نسل قبلی خواهد بود


قبلا در مورد شما و در ترنجی این را نوشتیم تاریخ ارائه Sony Xperia 1 VI احتمالا برای 28 می 1403 این پرچمدار جدید ژاپنی ها علاوه بر تغییرات مثبت سخت افزاری می تواند گام های خوبی در کاهش قیمت نیز بردارد. یک گزارش جدید به ما می گوید که قیمت Sony Xperia 1 Mark 6 احتمالاً کمی ارزان تر از نسل قبلی خواهد بود.

قیمت Sony Xperia 1 Mark 6

قبلاً در Tranji برای شما نوشتیم که تغییراتی در طراحی Xperia 1 VI سونی خواهیم داشت. به عنوان مثال، تغییر نسبت ابعاد صفحه نمایش یکی از آنهاست. همچنین اخیرا مشخص شد که فریم دوربین نسل جدید کمی بزرگتر از نسل قبلی است.

علاوه بر این احتمالاً باید شاهد حذف پنل 4K از این پرچمدار سونی باشیم و رزولوشن QHD+ را در محصول ژاپنی 2024 ببینیم، این احتمال وجود دارد که این تصمیم بتواند بر کاهش قیمت نهایی تاثیر بگذارد.

ظاهراً قیمت Sony Xperia 1 Mark 6 در تایوان کمی کمتر از مدل قبلی خواهد بود. نسل قبلی یعنی Xperia 1 Mark 5 با قیمتی معادل 1288 دلار در کشور فروخته شد و اکنون گفته می شود نسل جدید آن با قیمتی معادل 1224 دلار عرضه می شود.

رندر سونی اکسپریا 1 VI

این کاهش قیمت چندان چشمگیر نیست، اما بهتر از هیچ است. همچنین توجه داشته باشید که این گزارش غیر رسمی برای بازار تایوان است و مشخص نیست استراتژی سونی برای سایر بازارها چیست.

همانطور که می بینید ژاپنی ها کمی بیشتر به رقبا فکر می کنند و سعی می کنند گزینه رقابتی تری با مشخصات کلی تر و قیمت کمتر ارائه دهند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما قیمت بالای 1200 دلاری برای پرچمدار سونی ممکن است جذاب باشد؟