You are currently viewing طراحی و مشخصات Huawei Watch Fit 3 فاش شد

طراحی و مشخصات Huawei Watch Fit 3 فاش شد


Huawei Watch Fit 3 در راه است و اکنون مشخصات کلیدی و طراحی این گجت پوشیدنی به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد بیشتر قسمت های این ساعت هوشمند هواوی ارتقا یافته است.

Huawei Watch Fit 3 با طراحی اپل واچ مانند و صفحه نمایش AMOLED عرضه می شود

افشاگر مشهور Evan Blass رندرهایی را به اشتراک گذاشته است که طراحی Huawei Watch Fit 3 را نشان می دهد. همچنین گزارش جدیدی منتشر شده است که مشخصات این ساعت هوشمند را فاش می کند. در مرحله بعد، خواهیم دید که این پوشیدنی آینده هواوی چقدر شبیه به ساعت اپل است.

Huawei Watch Fit 3

بیایید با طراحی شروع کنیم. Huawei Watch Fit مانند ساعت‌های هوشمند اپل دارای یک تاج چرخشی در سمت راست بالای قاب است. با بررسی دقیق تر متوجه وجود دکمه کوچکی می شویم که زیر تاج قرار می گیرد. دو شیار نیز در سمت چپ قاب برای خروجی صدا از بلندگوها تعبیه شده است. همانطور که در گذشته گفته شد و در تصاویر منتشر شده نیز قابل مشاهده است، صفحه نمایش ساعت فیت 3 بر خلاف واچ فیت 2 دارای طراحی مربع شکل است.نسل قبلی این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش مستطیلی بود.

Huawei Watch Fit 3

Huawei Watch Fit 3

مشخصات بیشتری از Huawei Watch Fit 3 به بیرون درز کرده است که گفته می شود این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.82 اینچی AMOLED است. این نمایشگر دارای رزولوشن 480 در 480 پیکسل است و کمی بزرگتر از نسل قبل است. صفحه نمایش طراحی شده برای این گجت پوشیدنی آینده از هواوی، قابلیت تنظیم خودکار روشنایی را دارد. این محصول احتمالا دارای 4 گیگابایت رم در کنار سنسورهای پیشرفته (برای نظارت بر پارامترهای سلامت) می باشد.

Huawei Watch Fit 3

انتظار می رود Huawei Watch Fit 3 دارای قابلیت ردیابی فعالیت، نمایش ضربان قلب، نمایش داده های کالری، چرخه قاعدگی، دارای سنسور سطح اکسیژن خون، شمارش قدم ها، مسافت طی شده، نظارت بر خواب و غیره است.

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 3 با شارژ 10 روزه و قیمت 159 یورو ارائه می شود.

هواوی احتمالا از باتری 400 میلی آمپر ساعتی در این ساعت هوشمند آینده استفاده خواهد کرد. گفته می شود این گجت در 68 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. بعد از شارژ شدن می‌توانید به مدت 10 روز (با استفاده معمولی) با Watch Fit 3 کار کنید. این محصول با بلوتوث 5.2 و پشتیبانی از GPS به دست کاربران خواهد رسید. Huawei Watch Fit 3 دارای فریم فلزی آلیاژ آلومینیوم است و دارای استاندارد ATM 5 (که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب است). 3 مدل ساعت را به ترتیب با بند های چرمی الاستومری و گلدار مناسب کنید قیمت ها 159 و 179 یورو است به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

ساعت های هوشمند Huawei Watch GT 2 Pro و Watch Fit رسما معرفی شدند

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند هواوی چیست؟