You are currently viewing طراحی اداری پلان باز دکوری {ایده های جدید و مد روز}

طراحی اداری پلان باز دکوری {ایده های جدید و مد روز}


با این حال، تجربه ثابت کرده است که دکوراسیون پلان باز راه حل بسیاری از مشکلاتی است که در طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک با آن مواجه می شویم. این سبک فرصتی هیجان انگیز برای ارائه کسب و کار به کارکنان و مشتریان خود است. به عبارت دیگر، درست مانند خانه شما، دفتر شما نیز نمای کلی از شخصیت و سلیقه شما را ارائه می دهد. این چشم انداز به کارکنان سازمان و سایر ذینفعان کمک می کند تا فرهنگی را که شما تایید می کنید و می خواهید ترویج کنید نشان دهید.

اهمیت استفاده از دکوراسیون پلان باز

به خاطر داشته باشید که شما خود را یک شرکت خلاق، حرفه ای و مدرن می دانید. نشان دادن این ویژگی ها کافی نیست. زیرا در واقع مردم دوست دارند این موضوع را در نگاه اول و از فضای موجود درک کنند. از سوی دیگر، کارمندان شما نیز می خواهند به محل کار خود افتخار کنند و بدون در نظر گرفتن شرح شغلشان احساس خوبی نسبت به آن داشته باشند. کلید پیدا کردن دفتری که نیازهای هر یک از تیم شما و مشتریان شما را برآورده می کند. اطمینان از اینکه دکور اداری انعطاف کافی برای دستیابی به این اهداف را ارائه می دهد. در این شرایط دکوراسیون پلان باز برای ادارات یکی از گزینه های قابل اعتماد است.

5 ایده برای بهترین دکوراسیون پلان باز

داشتن یک دکوراسیون پلان باز برای دفاتر کار ایده بسیار جذابی است. با این حال، نکات زیادی در طراحی آن وجود دارد. بنابراین این سبک طراحی کارکردها و ویژگی های مثبت خود را نشان می دهد. در زیر 5 نکته یا ایده از مهم ترین موارد قابل ارائه در این زمینه را شرح داده ایم.

فضایی برای همکاری بیشتر

فضاهای کار مشترک اغلب می توانند به سادگی به عنوان تیم هایی که پشت سر هم و در کنار هم در انواع میزهای اداری مدرن از جمله میزهای طولانی و عریض کار می کنند شروع شود. البته، برای رسیدن به این هدف، باید راه‌هایی اندیشید که بتوانید به تیم‌ها اجازه دهید تا به راحتی با یکدیگر کار کنند و تعامل داشته باشند. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که مطمئن شوید کارکنان در همان صفحه هستند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا به جای اینکه منتظر جلسات برای دریافت پاسخ سؤالات خود باشند، سؤالات و افکار خود را روی میز بیاورند و پاسخ‌های خود را همانجا دریافت کنند.

چه چیزی در مورد دکور اداری با پلان باز است. این است که معمولاً می توانید راه حل های خوبی برای نیازهای در حال تغییر خود پیدا کنید. بنابراین با سرمایه‌گذاری در روش‌های کاری انعطاف‌پذیر، به سرعت قادر خواهید بود بسته به آینده‌ای که برای کسب‌وکارتان در انتظار است، خود را تطبیق دهید. در فضاهای اداری باز، میز اداری و صندلی را می توان گسترش داد یا از هم جدا کرد. واحدهای ذخیره سازی منتقل شده؛ و در بسیاری از موارد از این طریق فضای اضافی به دست آورد.

انعطاف پذیری فضای کاری

یکی از مهم ترین ویژگی های دفاتر مدرن، امکان ایجاد فضاهای آرامش بخش یا پاتوق است. جایی که مثل خانه راحت باشد. به عنوان مثال استفاده از مبلمان اداری در فضای باز توصیه نمی شود. بلکه می توانید این فضاهای دنج را با چیدمان مبلمان راحت منزل در قسمت هایی از دفتر کار و تبدیل آن به محلی که افراد در اطراف یکدیگر مانند اتاق نشیمن خانه جمع می شوند، شکل دهید. این به تیم شما فضای انعطاف پذیری می دهد. از این فضا می توان برای جلسات، استراحت یا بحث های خلاقانه استفاده کرد. همان بحث هایی که از نشستن روی مبل شخصی در جمع دوستانتان به وجود می آید.

از سوی دیگر، این فضا در یک دفتر شلوغ به کارمندان کمک می کند تا استراحت کوتاهی داشته باشند، در روز کاری خود فکر کنند و کارهای روزانه را اولویت بندی کنند. از طرفی این فضاها فرصت مناسبی را برای پذیرایی از مشتریان و شرکا در محیطی دلپذیر فراهم می کند. در چنین فضایی هم احساس لوکس بودن و هم راحتی خواهند داشت. آنها همچنین می توانند احساسی نسبت به پویایی تیم و دفتر شما داشته باشند.

نقاط تمرکز و حریم خصوصی

فضاهایی برای حفظ حریم خصوصی یا تمرکز بر کارهای حساس در طراحی دکوراسیون اداری پلان باز ضروری است. این فضاهای بسته برای دفاتر کوچک و بزرگ به شدت توصیه می شود. آنها اعضای تیم را قادر می سازند تا بهتر با موقعیت های کاری چالش برانگیز کنار بیایند. با وظایف و اطلاعات حساس بهتر کار کنید. و فضای لازم برای مکالمات خصوصی را بدون نیاز به خروج از ساختمان اداری داشته باشید.

نکته مهم در این زمینه این است که شما باید به تعادل بین کار و زندگی فکر کنید. و افزودن فضای حریم خصوصی به دفاتر باز یکی از آنهاست.

میزهای خصوصی یا عمومی

کار هیبریدی و کار در دفاتر مختلف یک شرکت امروزه رایج است. در چنین شرایطی داشتن میزهای عمومی یا به اصطلاح میز گرم راه حل خوبی است. با داشتن این میزها یا بهتر است بگوییم ایستگاه های کاری، می توانید نیاز به ارائه فضایی در دفتر خود را برای هر مناسبت برطرف کنید. برای مثال دفتری با 100 کارمند هیبریدی (دو روز کار از راه دور و سه روز کار حضوری) می تواند به جای صد میز و صندلی اداری، 60 میز و صندلی در اختیار خود قرار دهد.

اتاق کنفرانس

در نهایت، طراحی دکوراسیون اداری پلان باز همیشه برای جلسات و جلسات مهم مناسب نیست. راه های زیادی وجود دارد که می توانید یک دفترچه یادداشت با پلان باز را تقسیم کنید. با این حال، انتقال صدا و عدم حفظ حریم خصوصی ممکن است به یک مشکل جدید تبدیل شود. بنابراین، ارزش طراحی حداقل یک اتاق جلسه خصوصی در هر دفتر بازی را دارد.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)