You are currently viewing صفحه پشتیبانی Samsung Galaxy Watch FE فعال شده است

صفحه پشتیبانی Samsung Galaxy Watch FE فعال شده است


سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی موج جدیدی از پوشیدنی‌های تابستانی است. سلسله گلکسی واچ 7 و حلقه کهکشان به زودی فاش خواهد شد. صفحه پشتیبانی هم اکنون گلکسی واچ FE فعال شده و راه اندازی این ساعت هوشمند مقرون به صرفه را تایید می کند.

Galaxy Watch FE در راه است

صفحه پشتیبانی ساعت هوشمند با شماره مدل SM-R861 در وب سایت های سامسونگ در انگلستان و آمریکای لاتین فعال شده است که تایید می کند مدل جدیدی به مجموعه ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه خواهد شد. همچنین در گذشته شاهد حضور این شماره مدل در داده های گواهی FCC بودیم.

اکنون این ساعت هوشمند وارد شده است وب سایت سامسونگ آمریکا نمایش داده نشده. صفحه پشتیبانی گلکسی واچ FE به غیر از شماره مدل، هیچ مشخصات دیگری از این محصول را نشان نمی دهد. البته دیدن این ساعت این احتمال را افزایش می دهد که واقعاً شاهد معرفی یک گلکسی واچ مقرون به صرفه در سال جاری باشیم.

صفحه پشتیبانی Galaxy Watch FE

بحث هایی در مورد نام این ساعت هوشمند آینده سامسونگ وجود دارد. برخی ادعا می کنند که این محصول با نام گلکسی واچ FE تحویل داده خواهد شد. این نامی است که سامسونگ معمولاً برای دستگاه های مقرون به صرفه خود استفاده می کند.

اما برخی دیگر حدس می زنند که این ساعت هوشمند با نام Galaxy Watch 4 (2024) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین لازم به ذکر است که شماره مدل سری گلکسی واچ 4 به R860 ختم می شود و این بدان معناست که حداقل سامسونگ این ساعت جدید را بخشی از سری واچ 4 می داند.

برای اکثر مردم، نامگذاری یک محصول جدید به نام مدلی از سه سال پیش غیرمنطقی به نظر می رسد. اما سامسونگ اخیرا با معرفی یک تبلت کاری مشابه انجام داد Tab S6 Lite (2024) من کردم. البته هنوز این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ با نام Galaxy Watch FA رونمایی شود. احتمالاً شماره مدل این محصول فقط نشان می دهد که این دستگاه یک مدل تغییر برند با نرم افزار به روز شده گلکسی واچ 4 است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید!

بر اساس این گزارش منبع، جزئیات زیادی در مورد این ساعت ارزان قیمت سامسونگ فاش نشده است. اما لیست FCC نشان می دهد که این محصول فقط از اتصال بلوتوث پشتیبانی می کند. اگرچه سامسونگ هنوز تاریخ برگزاری رویداد Galaxy Unpacked را تایید نکرده است، اما شایعات متعددی مبنی بر برگزاری رویداد بعدی Galaxy Unpacked در 10 جولای وجود دارد.

در اینجا ساعت هوشمند ارزان قیمت سامسونگ به نام Galaxy Watch FE عرضه می شود

نظر شما در مورد عرضه ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟