You are currently viewing اگر منتظر Galaxy Z Fold 6 Ultra هستید، سامسونگ ممکن است شما را ناامید کند!

اگر منتظر Galaxy Z Fold 6 Ultra هستید، سامسونگ ممکن است شما را ناامید کند!


به نظر می رسد سامسونگ می خواهد در سال جاری مقداری گرما را به گوشی های تاشو خود اضافه کند و احتمالاً نام این دستگاه گلکسی Z Fold 6 Ultra خواهد بود. با این حال، اگر منتظر Galaxy Z Fold 6 Ultra هستید، سامسونگ ممکن است شما را ناامید کند!

Samsung Galaxy Z Fold 6 Ultra

انتظار می رود سامسونگ در اواسط تابستان 1403 رویدادی را برای معرفی نسل جدید گوشی های تاشو خود برگزار کند. گزارش های غیررسمی حاکی از آن است که این برند قصد دارد این رونمایی با مدل جدیدی به نام گلکسی زد فولد 6 اولترا همراه شود. با این حال، یک گزارش جدید نشان می دهد که مدل Ultra ممکن است فقط در کشور باقی بماند.

در پست اخیر منتشر شده در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، افشاگر محبوب، ایوان بلاس، اعلام کرد که سامسونگ چندین محصول جدید غیر همراه در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

این محصولات عبارتند از:

1- لپ تاپ Galaxy Book 4 Edge

2- لپ تاپ Galaxy Book 4 Edge Pro

3- Galaxy Buds 3

4- هدفون Galaxy Buds 3 Pro

5- حلقه هوشمند Galaxy Ring

6- ساعت هوشمند Galaxy Watch FE

7- ساعت هوشمند گلکسی واچ 7

8- ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 اولترا

البته وی مشخص نکرد که آیا ارائه این دستگاه ها در همان رویدادی با Galaxy Z Fold 6 (و Flip 6) انجام می شود یا خیر.

با این حال، گمانه زنی ها حاکی از آن است که رویداد Galaxy Unpacked در 20 جولای 1403 در پاریس برگزار می شود، جایی که گوشی های تاشو جدید سامسونگ رونمایی خواهند شد.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ در حال توسعه Z Fold 6 Ultra با شماره مدل است SF-F958N و به طور خاص برای بازار کره جنوبی خوب، بنابراین، اگر منتظر Galaxy Z Fold 6 Ultra هستید، باید بگویم که ممکن است به هیچ وجه به بازارهای جهانی نرسد و در انحصار بازار داخلی سامسونگ یعنی کره جنوبی باقی بماند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تفاوت گلکسی زد فولد 6 و زد فولد 6 اولترا وجود ندارد.

نطر شما چی هست؟ فکر می کنید این استراتژی سامسونگ از کجا می آید؟