You are currently viewing گلکسی واچ 7 بالاخره با مانیتور قند خون عرضه خواهد شد

گلکسی واچ 7 بالاخره با مانیتور قند خون عرضه خواهد شد


مدتی است که شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد نسل جدید ساعت های هوشمند خود را به یک ویژگی سلامت جدید مجهز کند. این شرکت مدتی است که روی این فناوری کار می کند و به نظر می رسد سری آینده باشد گلکسی واچ 7 احتمالاً سامسونگ بالاخره قابلیت پایش قند خون را دریافت خواهد کرد.

اندازه گیری قند خون با گلکسی واچ 7

مطابق با گزارش جدید از کره جنوبی، سامسونگ قرار است پایش قند خون را با گلکسی واچ 7 در سال جاری معرفی کند. دیروز گزارش دادیم که گلکسی واچ 7 در تاریخ به نسل جدید گوشی های تاشو گلکسی زد 6 و گلکسی رینگ سامسونگ خواهد پیوست. 10 ژوئیه / 20 ژوئیه آشکار شود

هونگ پاک، معاون رئيس جمهور و رئيس بخش سلامت ديجيتال در سامسونگ الکترونيکس، کار اين شرکت را براي دستيابي به پايش قند خون از طريق دستگاه هاي پوشيدني در ژانويه امسال برجسته کرد. وی خاطرنشان کرد که سامسونگ برای تحقق این امر سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده است.

اندازه گیری قند خون با گلکسی واچ 7

پارک اخیراً با اعضای هیئت مشاوره پلتفرم سلامت سامسونگ در مرکز پزشکی سامسونگ در سئول ملاقات کرد. بحث بر روی پایش قند خون، دیابت و کاربرد هوش مصنوعی در Samsung Health متمرکز شد.

اکنون انتظار می رود سامسونگ نظارت بر قند خون را به سری گلکسی واچ 7 آینده اضافه کند، اما این شرکت تنها به دلایل قانونی می تواند ساعت هوشمند خود را به عنوان یک دستگاه الکترونیکی تبلیغ کند.

همچنین این امکان وجود دارد که این ویژگی در Galaxy Ring، اولین حلقه هوشمند سامسونگ، که انتظار می‌رود اواخر امسال نیز عرضه شود، در دسترس باشد. باید دید که آیا این اتفاق با اولین محصول در این دسته می افتد یا خیر. این احتمال وجود دارد که سامسونگ برخی از ویژگی های پیشرفته را برای نسل دوم حلقه هوشمند خود حفظ کند.

نظر شما در مورد قابلیت قند خون گلکسی واچ 7 چیست؟