You are currently viewing شهر انرژی در تهران ساخته می شود

شهر انرژی در تهران ساخته می شود


به گزارش بازار، سعید صادقی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران گفت: کمبود برق در کشور وجود دارد و سال گذشته به دلیل اینکه در بخش خانگی قطعی برق نداشتیم، این مشکل باعث قطعی برق شد. صنعت.”
وی افزود: تا امروز ابلاغیه ای از وزارت نیرو برای مدیریت مصرف بار دریافت نکرده ایم، امسال به احتمال زیاد در صنعت مشکل برق خواهیم داشت.
صادقی تصریح کرد: بحث تامین انرژی بر عهده وزارت نیرو است و مناقشات انرژی همواره مورد کمک صنعت بوده و توانسته ایم در چند سال اخیر بدون خاموشی در ساختمان های مسکونی جلو برویم، خوشبختانه چندین شهر انرژی زا در کشور ساخته شده است و این شهرها در تهران ساخته نمی شوند، اما با سرمایه گذاری در این بخش این وظیفه محقق می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از آمادگی ارائه زمین رایگان به نیروگاه‌های سی. (تکنولوژی تولید همزمان انرژی الکتریکی و گرما).
صادقی بیان کرد: جهش تولیدی که رهبری عنوان کردند نیز مصداق این موضوع است که امروزه یکی از زیرساخت های مهم کشور، نواحی صنعتی هستند، باید موانع سرمایه گذاری در کشور برطرف شود تا بخش خصوصی به راحتی بتواند. سرمایه گذاری در این بخش (مناطق صنعتی)، پتروشیمی بزرگ، فولاد و … واحدها وارد تولید برق شده اند و سایر واحدها بر اساس ماده 16 قانون جهش باید سالانه 5 درصد از برق مصرفی خود را به انرژی خورشیدی اختصاص دهند. .

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)