You are currently viewing شروع وام بدون ضامن با تحویل فوری

شروع وام بدون ضامن با تحویل فوری


در حالی که بانک رسالت خدمات خوبی در زمینه خدمات بانکی ارائه می کند و تسهیلاتی مانند افتتاح حساب غیرحضوری کار را برای مشتریان این بانک آسان کرده است. دو مورد از وام های این بانک در حال حاضر در دست بررسی است:

وام مسکن بانک رسالت در واقع یک وام با کارمزد 2 درصد است که بر اساس میزان سپرده شما و مدت سپرده گذاری شما نزد بانک تعیین می شود. حداکثر مبلغ وام 300 میلیون است و برای دریافت آن باید به مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه به همان میزان سرمایه در همان بانک سپرده گذاری کنید. اگر سرمایه شما کمتر از این مقدار باشد می توانید با 6 ماه سرمایه گذاری به همین میزان وام بگیرید. همچنین با هر ماه واریز اضافه، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

وام بانک رسالت بدون ضامن

یکی دیگر از خدمات خوب بانک رسالت اعطای وام بدون نیاز به ضامن است. اما برای این کار باید بتوانید از بانک رسالت اعتبار ممتاز دریافت کنید. با گرفتن این وام دیگر نیازی به داشتن ضامن برای گرفتن وام نخواهید داشت. نداشتن سابقه بد، نداشتن چک برگشتی یا بدهی معوق از جمله مواردی است که برای دریافت اعتبار حق بیمه مورد توجه قرار می گیرد.

برای انجام این بررسی باید به سامانه مرات مراجعه و ثبت نام کنید. اطلاعات درآمد، سابقه بازپرداخت بدهی و چک های برگشتی از جمله عواملی هستند که بر دریافت وام حق بیمه تأثیر می گذارند. ویژگی هایی مانند مذهب، نوع سازمانی که فرد در آن کار می کند، سابقه بیماری یا تعهدات حمایتی بر این ارزیابی تأثیری ندارد.

معرفی انواع وام و خدمات بانکی در ایران

وام بانک مهر ایران

بانک مهر ایران نیز مانند سایر بانک ها تسهیلات مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. وام های بانک مهر ایران شامل موارد زیر است:

وام بانک مهر ایران تا سقف 200 میلیون

یکی از وام ها و خدمات بانکی بانک مهر ایران، وام هایی است که تا سقف 200 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 60 ماهه ارائه می شود. در صورت دریافت وام 200 میلیونی از این بانک هر ماه حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان باید پرداخت کنید. برای دریافت این وام باید سپرده خود را به مدت 3 ماه در این بانک بگذارید و سه ضامن وارد کنید.

طرح سه در یک بانک مهر ایران

به این ترتیب با یک سپرده می توان 3 نمونه تسهیلات بانکی گرفت اما چگونه؟

فرض کنید 100 میلیون تومان در سپرده اجتماعی ویژه بانک مهر ایران سرمایه گذاری کرده اید. پس از تشکیل پرونده ظرف یک روز 100 میلیون تومان با کارمزد سالانه 1 درصد دریافت خواهید کرد. همزمان با این وام می توانید تسهیلات دیگری تا سقف 50 میلیون تومان با کارمزد سالانه 4 درصد دریافت کنید. البته امکان انتقال امتیاز هر دو وام به دوستانتان وجود دارد. پس از تسویه این دو وام می توانید تا سقف مجاز بانک و با کارمزد سالانه 4 درصد وام دیگری دریافت کنید.

در این نوع تسهیلات بانک مهر ایران می توانید با میانگین گردش حساب خود وام دریافت کنید. هرچه میانگین امتیاز شما بیشتر باشد، سریعتر وام خود را دریافت خواهید کرد. در حال حاضر سقف این وام 30 میلیون تومان با کارمزد تا 4 درصد است.

وام خرید کالا از بانک مهر ایران

بانک مهر ایران برای خرید تا سقف 100 میلیون تومان کارت اعتباری با نرخ سود 4 درصد ارائه می کند. شما می توانید کالای مورد نظر خود را از مغازه های طرف قرارداد بانک مهر ایران خریداری کنید. بازپرداخت این وام 24 ماهه است و برای دریافت آن باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهید.

از جمله وام های اعطایی شده در بانک ملی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تسهیلات صدف در بانک ملی

با استفاده از این وام بانک ملی می توانید پس از 6 ماه تا سقف 300 میلیون تومان با کارمزد 18-1 درصد دریافت کنید. اگر اعتبار شما تا 50 میلیون تومان باشد یک ضامن کفایت می کند. اما برای گرفتن وام بین 100 تا 200 میلیون تومان به 3 ضامن نیاز است.

وام فوری از بانک ملی

با استفاده از این طرح می توانید تا سقف 5 میلیارد تومان با نرخ سود 17 درصد وام بگیرید. برای این تسهیلات، سپرده شما تا 60 ماه مسدود می شود و تا پرداخت کامل در بانک باقی می ماند.

100 میلیون وام از بانک ملی

افرادی که به دنبال وام بدون ضامن هستند، این گزینه برای آنها مناسب خواهد بود. البته بانک ملی این وام را بدون ضامن به افرادی می دهد که حقوق یا مستمری خود را از بانک ملی دریافت می کنند. در صورت داشتن این شرایط می توانید بدون نیاز به ضامن و صرفاً با استفاده از اعتبار نامه بانک مرکزی تا سقف 100 میلیون تومان وام دریافت کنید. بازپرداخت این وام 48 ماهه است و برای دریافت آن نیاز به افتتاح حساب وام دارید. ضمن اینکه هزینه های جانبی وی نیز 1 میلیون و صد هزار تومان است که باید پرداخت شود.

بانک ملت نیز برای مشتریان خود تسهیلات ریز و درشت در نظر گرفته است که به شرح زیر است:

طرح پذیرنده بانک ملت

در این وام افراد می توانند تا سقف 3 میلیارد و 200 میلیون تومان وام با سود 18 درصد دریافت کنند. برای دریافت چنین وامی از بانک ملت نیاز به سند مالکیت و پروانه کسب دارید. مدت زمان لازم برای واریز 3 ماه است و هیچ گونه انسدادی برای واریز وجود ندارد. حداکثر مدت بازپرداخت 48 ماه است. وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد و نبود چک برگشتی از دیگر شرایط دریافت آن است. علاوه بر این، وام گیرنده باید یک درگاه متصل به شرکت پرداخت ملت داشته باشد.

طرح شایان بانک ملت

در این طرح با افتتاح حساب بین 1 تا 12 ماه می توانید تا دو برابر مبلغ سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان دریافت کنید. نرخ سود این ابزار 8 درصد است و برای اخذ آن به ضامن رسمی و اعتبار کار نیاز است. حداقل مبلغ سپرده 10 میلیون تومان است

منبع: زنهار