You are currently viewing سئو سایت بینگ – وردپرس جدید

سئو سایت بینگ – وردپرس جدید


بارگذاری…

همانطور که احتمالا می دانید، Bing دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است که تا پایان مارس 2023 بیش از 8.5٪ از بازار جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده است. این پلت فرم هر روز در حال رشد است، بنابراین اگر می خواهید در رتبه های بالایی قرار بگیرید. موتور جستجوی بینگ، باید یاد بگیرید که چگونه آن را بهینه کنید. برای این منظور در این مقاله شما را با آن آشنا می کنیم سئو سایت در موتور جستجوی بینگ بیایید با هم آشنا شویم امیدوارم تا پایان این درس ما را همراهی کنید.

موتور جستجوی بینگ چیست؟

بینگ یک موتور جستجوی وب متعلق به مایکروسافت است که انواع خدمات جستجو مانند محصولات جستجوی وب، ویدئو، تصاویر و نقشه ها را ارائه می دهد که همگی با استفاده از ASP.NET توسعه یافته اند. بینگ در حال حاضر دومین موتور جستجوی قدرتمند جهان است و هر روز بهتر می شود. در زیر شما را با چند آمار مرتبط با این موتور جستجو آشنا می کنیم:

  • بینگ بعد از گوگل دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است.
  • در 234 کشور یا منطقه در سراسر جهان موجود است.
  • به 105 زبان در سراسر جهان ترجمه شده است.
  • بیش از 100 میلیون کاربر هر روز از چت بینگ استفاده می کنند
  • سهم بازار جهانی بینگ 8.5 درصد است.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با افزونه Iform; نحوه راه اندازی و پیکربندی فرم ساز eform

راهنمای سئو بینگ

برای اینکه بتوانید وب سایت خود را در موتور جستجوی بینگ بهینه کنید، باید با اصول سئو آشنا باشید. در مقاله بعدی شما را با نحوه بهینه سازی برای موتور جستجوی بینگ آشنا می کنیم.

1- از مراجع با کیفیت بالا استفاده کنید

بینگ یک موتور جستجو است که بیشتر بر کیفیت لینک ها تمرکز می کند تا کمیت آنها. بینگ پیوندهای ارگانیکی را رتبه بندی می کند که مشتریان واقعی را از وب سایت های مرتبط به صفحات شما می آورند. هنگامی که در مورد منابع معتبر صحبت می کنید، به یاد داشته باشید که بینگ سن دامنه را نشانه اصالت آن می داند.

بنابراین برای کسب رتبه در بینگ بهتر است بر روی بک لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های معتبر تمرکز کنید.

۲- بر سئوی درون صفحه تمرکز کنید

یکی دیگر از روش های بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی بینگ، سئو داخلی است. برای انجام سئو درون صفحه برای وب سایت خود، باید از عوامل رتبه بندی Bing آگاه باشید. یکی از بهترین تکنیک های سئو داخلی استفاده از کلمات کلیدی مرتبط است. بنابراین، باید از کلمات کلیدی مناسب در عناوین سایت اصلی، توضیحات متا و تگ های جایگزین استفاده کنید تا در نتایج جستجوی Bing بیشتر دیده شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین ویرایشگرهای ویدئویی هوش مصنوعی

3- از محتوای باکیفیت استفاده کنید

بینگ وب سایت هایی را با محتوای جذاب و اصلی رتبه بندی می کند و بر سه جنبه از محتوا تمرکز می کند:

  • اصالت: محتوا باید معتبر باشد و نام نویسنده و منبع آن ذکر شود.
  • سودمندی: محتوا باید برای کاربران مفید باشد و برای آنها ارزش قائل شود.
  • ارائه: محتوا باید به خوبی قالب بندی و ارائه شود و تبلیغات باید از روی محتوا قابل تشخیص باشد.

همچنین می توانید از نشانه گذاری طرحواره برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنید. این روشی است که به موتور جستجو کمک می کند تا وبلاگ شما را پیدا کند و در نتیجه نتایج جستجوی غنی از داده را ارائه دهد.

4- از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

بر خلاف سایر موتورهای جستجو، بینگ استفاده از شبکه های اجتماعی را یک عامل رتبه بندی مثبت می داند. بنابراین، بینگ بررسی می کند که آیا افراد صفحه ای را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. این بدان معناست که اگر افراد بیشتری آنها را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، می توانند رتبه سایت خود را افزایش دهند.

5- بهبود سئوی محلی

اگر کلمات کلیدی محلی را هدف قرار می دهید، فهرست کسب و کار خود را در Bing Places بهینه کنید. پس از بهینه سازی و دریافت چند بررسی، کسب و کار شما مطمئناً برای کلمه کلیدی برند شما رتبه بندی می کند.

بیشتر بخوانید: درآمد طراحی سایت وردپرس چقدر است؟

ما بهترین ابزارهای Bing SEO را برای شما آورده ایم

تا اینجا شما را با SEO Bing و بهترین روش ها برای سایت ها آشنا کردیم. حال در مقاله زیر شما را با بهترین ابزارهای بینگ سئو آشنا می کنیم که می توانند به شما در بهبود رتبه سایتتان کمک کنند. با ما همراه باشید

– ابزار Semrush

Semrush ابزاری شگفت‌انگیز است که به شما کمک می‌کند عملکرد سئوی سایت خود را نظارت کنید و در دو نسخه رایگان و پولی موجود است. با نسخه رایگان آن می توانید به راحتی در مورد کلمات کلیدی کم رقابت تحقیق کنید.

– ابزار SEO Surfer

این یک ابزار پولی است که به شما کمک می کند تا به سرعت در جستجو، بررسی، بهینه سازی، نوشتن و ایجاد وبلاگ های سئو باشید. این به عناوین، کلمات کلیدی، عبارات، مقدار مورد نیاز محتوا و تصاویر کمک می کند.

– ابزار SpySERP

این ابزار یک جستجوگر رتبه Bing را ارائه می دهد که به طور خودکار موقعیت دقیق را هنگام جستجوی عبارات جستجو تشخیص می دهد و رتبه سایت مرتبط را نمایش می دهد. همچنین به صاحبان وب سایت کمک می کند تا ببینند سایت آنها چگونه رتبه بندی می شود و موقعیت رتبه بندی خود را ارزیابی و بهبود می بخشد.

– ابزار Seomator

این یک ابزار رایگان Bing SERP است که به کاربران امکان می دهد رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجوی Bing بررسی کنند. فقط کلمه کلیدی خود را در نوار جستجوی Bing تایپ کنید و سپس نتایجی را که به دست می آورید رتبه بندی کنید. همچنین به شما امکان می دهد عملکرد صفحات خود را در پلتفرم نظارت کنید، از جمله موقعیت آنها در نتایج برای عبارات یا عبارات جستجوی خاص و غیره.

ابزارهای وب مستر بینگ

این پلتفرم جامع شبیه به کنسول جستجوی گوگل است که بینش و داده هایی را برای درک عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجوی Bing ارائه می دهد. معیارهایی مانند برداشت، کلیک، نرخ کلیک و موقعیت را برای URL های وب سایت شما ارائه می دهد. همچنین گزارش‌های سئو را برای شناسایی زمینه‌های بهبود، بخش ارجاع برای تجزیه و تحلیل ارجاع‌های رقبا، و ابزار تحقیقاتی اختصاصی کلمه کلیدی برای تحقیق در مورد حجم جستجوی کلمات کلیدی ارائه می‌دهد.

– ابزار تجزیه و تحلیل SEO Bing

این ابزار به شما کمک می کند بفهمید که آیا صفحات شما از بهترین شیوه های سئو پیروی می کنند یا خیر. فقط آدرس خود را در تجزیه و تحلیل وارد کنید و سپس لیستی از پیشنهادات برای بهبود رتبه شما ظاهر می شود.

خلاصه: راهنمای کامل SEO Bing

Bing SEO اصلاً کار دشواری نیست زیرا ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در جستجوی کلمات کلیدی، نظارت بر رتبه بندی و تجزیه و تحلیل سایر جنبه های SEO در پلتفرم وجود دارد. در این مقاله آموزش سئو سایت موتور جستجوی بینگ را به شما ارائه کرده ایم. امیدوارم این مقاله مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.