You are currently viewing رنگ سفید Oppo Find X7 در چین عرضه شد

رنگ سفید Oppo Find X7 در چین عرضه شد


گوشی پرچمدار اوپو X7 را پیدا کنید خود را به مدل پیشرفته تر X7 Ultra را پیدا کنید اوایل امسال عرضه شد و این مدل در رنگ های مشکی، آبی سرمه ای، قهوه ای روشن و بنفش موجود است. امروز اوپو گزینه رنگ دیگری از گوشی Find X7 را به لیست اضافه کرده است علاوه بر این ساخت: سفید

رنگ سفید Oppo Find X7

سری Find X7 Oppo اولین بار در اوایل سال جاری معرفی شد. این مدل ها به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت وارد بازار شدند. مدل پایه Find X7 در رنگ های مختلف مشکی، آبی تیره، قهوه ای روشن و بنفش عرضه شد. این مدل در حال حاضر دارای آپشن جدید رنگ سفید در بازار چین است و علاوه بر رنگ های موجود به فروش می رسد.

رنگ سفید Oppo Find X7

Oppo Find X7 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED خمیده است که وضوح 1.5K و نرخ تجدید 120 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه رده بالا مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 9300 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه است. انرژی این گوشی توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می کند.

دوربین پشتی دارای یک ترکیب سه گانه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی است. این در حالی است که دوربین جلو دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است. به جز رنگ های جدید، تفاوت دیگری از نظر طراحی، مشخصات و قیمت در نسخه تازه عرضه شده وجود ندارد. قیمت این گوشی از 3999 RMB (تقریباً 552 دلار آمریکا) برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی شروع می شود.

نظر شما در مورد رنگ سفید Oppo Find X7 چیست؟