You are currently viewing رندر سامسونگ گلکسی واچ 7 اولترا با تغییری اساسی در طراحی منتشر شده است

رندر سامسونگ گلکسی واچ 7 اولترا با تغییری اساسی در طراحی منتشر شده است


مدتی است که می دانیم سامسونگ این کار را می کند گلکسی واچ 7 این در سه مدل استاندارد، FE و Ultra در این مورد عرضه می شود بسته بندی نشده ارائه در ژوئیه. تاکنون، جزئیات مربوط به ساعت های هوشمند جدید کمیاب بوده است، اما با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری در حال فاش شدن است. امروز، افشاگر معروف، OnLeaksتفسیر گلکسی واچ 7 اولترا منتشر شده، طراحی مجدد عمده این ساعت رده بالا با قاب مربعی و صفحه نمایش دایره ای را نشان می دهد.

رندر از Samsung Galaxy Watch 7 Ultra

این اولین نگاه ما به یک مدل از سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 7 است که رندرهای گلکسی واچ 7 اولترا به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و اولین نگاه ما به پیشرفت‌های اصلی طراحی که سامسونگ با سری بعدی ساعت‌های هوشمند خود معرفی می‌کند، به ما می‌دهد.

این رندرها نشان می دهد که سامسونگ تلاش کرده تا حد وسطی بین طرح های مربعی و گردی که ساعت های گلکسی به آن معروف هستند ایجاد کند. نتیجه چیزی است که بسیار شبیه به ساعت های سنتی Panerai است.

رندر از Samsung Galaxy Watch 7 Ultra

فراتر از آن، به نظر می رسد یک دکمه فیزیکی سوم در وسط وجود دارد که توسط دو دکمه فیزیکی قبلی در لبه سمت راست ساعت کنار گذاشته شده است. این دکمه می‌تواند راه را برای ویژگی‌های اضافی، به‌ویژه موارد مرتبط با Galaxy AI هموار کند.

علاوه بر ادغام بهتر بند ساعت با قاب، دهانه های بلندتر بلندگو نیز به نظر می رسد. صفحه نمایش گرد 1.5 اینچی حفظ شده است و ابعاد ساعت 47 x 47.4 x 16.4 میلی متر است که آن را به ضخیم ترین ساعت هوشمند در میان تمام مدل های Galaxy Watch و Apple Watch تبدیل می کند. پنل صفحه نمایش چرخان دوست داشتنی نیز در این مدل حفظ شده است، قاب آن با نشانگرهای فاصله 5 دقیقه ای تزئین شده است، یکی دیگر از انتخاب های طراحی که آن را بیشتر شبیه به یک ساعت غیرهوشمند می کند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که سری گلکسی واچ 7 دارای این ویژگی است چیپست جدید خواهد بود، 50 درصد سریعتر آن را از نسل قبلی خود حمل می کند و در نهایت یک ویژگی ممکن است اندازه گیری قند خون به ارمگان بیاورید. انتظار می رود سامسونگ از سری گلکسی واچ 7 در رویداد Unpacked 10 تا 20 جولای در پاریس، فرانسه رونمایی کند.

نظر شما در مورد بازطراحی اصلی Samsung Galaxy Watch 7 Ultra چیست؟