You are currently viewing جدیدترین مدل های دوربین کانن که تاکنون معرفی شده اند

جدیدترین مدل های دوربین کانن که تاکنون معرفی شده اند


اصلا عجیب نیست که وقتی دوربین کانن بخر آخرین دوربین های تولید شده توسط کانن را در نظر بگیرید و ممکن است بخواهید خرید خود را از بین دوربین های جدید کانن نهایی کنید. خرید دوربین‌های جدید مزایای ویژه‌ای دارد و مهم نیست که از چه محدوده قیمتی خریداری می‌کنید، دوربین‌هایی که اخیراً تولید شده‌اند از فناوری جدیدتر، ویژگی‌های بیشتر و استفاده روان‌تر بهره می‌برند.

به همین دلیل است که توصیه می کنم حتما این مقاله را بخوانید، با من همراه باشید تا جدیدترین مدل های دوربین کانن را که تاکنون در رنج های قیمتی مختلف تولید شده اند، بررسی کنیم:

جدیدترین محصولات کانن که به تازگی عرضه شده است

در زیر شما را با دوربین هایی آشنا می کنیم که در چند سال اخیر معرفی شده اند و از جدیدترین ویژگی های دوربین بهره می برند:

بررسی دوربین بدون آینه Canon EOS R6

عکس هایی که در زیر نور خورشید گرفته شده اند واضح به نظر می رسند. و در مقایسه با EOS 6D Mark II عملکرد بهتری را در شرایط یکسان ارائه می دهد، کیفیت تصویر همچنان بسیار خوب است و عکاسی با EOS R6 تجربه بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

طراحی ارگونومیک آن باعث می شود تا استفاده در تمام طول روز راحت باشد. می توانید به صورت دستی با سرعت شاتر تا 2 ثانیه عکس بگیرید و همچنان تصاویر واضح بگیرید. البته این بستگی به این دارد که آیا در حین گرفتن عکس همچنان دستان خود را ثابت نگه دارید یا خیر.

هنگام عکاسی با وضوح 4k محدودیت هایی دارید. البته کانن به صراحت اعلام کرده که EOS R6 یک دوربین عکاسی است.

R6 می تواند با سرعت 12 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. شاتر الکترونیکی آن می تواند با سرعت پیوسته 20 فریم در ثانیه عکاسی کند که با دوربین های DSLR مطابقت دارد. می توانید از سایر قاب عکس های حیات وحش یا ورزشی استفاده کنید. به طور پیش فرض، این دوربین به استفاده از شاتر برقی متکی است. اما کاربر می تواند در هر زمانی که بخواهد از شاتر مکانیکی یا الکترونیکی دوربین استفاده کند.

به طور کلی، EOS R6 یک پیشرفت بزرگ نسبت به EOS 6D Mark II Canon است. چنین عملکرد چشمگیری ارزان نیست، زیرا مدل های بدون آینه فول فریم با وضوح بالاتر قیمت مشابهی دارند. این دوربین اکنون با قیمت 2499 دلار به فروش می رسد.

ویژگی ها و مشخصات EOS R6

  • سنسور 20.1 مگاپیکسلی فول فریم CMOS
  • سیستم IBIS با قدرت تصحیح 8EV
  • تکنیک AF تشخیص سر و چشم برای تصاویر حیوانات هنگام عکسبرداری از حیات وحش

دوربین بدون آینه Canon EOS R100

دوربین کانن R100 یکی از جدیدترین دوربین های تولید شده توسط کانن است. در اردیبهشت 1402 به بازار جهانی عرضه شد و چند ماه بعد وارد بازار ایران شد و مورد استقبال قرار گرفت. این دوربین کانن یکی از گزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه است. مقرون به صرفه است، شاید مناسب ترین گزینه برای افرادی باشد که می خواهند عکاسی حرفه ای را یاد بگیرند و می خواهند یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه بخرند.

Canon EOS R100 جایگزینی مناسب و اقتصادی برای سری محصولات می باشد دوربین بدون آینه کانن برای دوربین های DSLR اقتصادی مانند 250D و 2000D. اگرچه این دوربین عمدتاً برای خریداران اولیه طراحی و ساخته شده است، اما می تواند کاربران با تجربه تر را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

نبود صفحه نمایش لمسی ممکن است کسانی را که از گوشی های هوشمند برای عکاسی استفاده می کنند را از خرید این دوربین منصرف کند. اما با نگاهی دقیق به این دوربین، ویژگی های جالب آن از جمله سنسور 24.1 مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار قدرتمند و دسترسی به انواع لنزها مشخص خواهد شد و احتمالا عکاسی را به گوشی هوشمند ترجیح خواهیم داد. علاوه بر این، قیمت مقرون به صرفه این دوربین این امکان را برای دانشجویان عکاسی و علاقه مندان به عکاسی فراهم کرده است که بدون صرف هزینه زیاد، اولین دوربین خود را تهیه کنند.

دوربین بدون آینه Canon EOS R5 C

در اینجا در مورد یکی از قهرمانان دنیای دوربین های هیبریدی صحبت می کنیم: دوربین Canon EOS R5 C که نه تنها یک دوربین حرفه ای بدون آینه فول فریم است که به کاربر اجازه می دهد تصاویر سینمایی 8K را در 30 فریم ثبت کند، این دوربین با تنها این ویژگی‌ها 680 گرم وزن دارند و نسبت به Canon EOS R5 پیشرفت زیادی دارند.

همه چیز را با دوربین Canon EOS R5 C و لنز مناسب عکاسی کنید. حتی می‌توانید به ژانرهایی فکر کنید که به دوربین‌های خاصی نیاز دارند: برای مثال، عکاسی از حیات وحش یا عکاسی ورزشی، که باید دارای وضوح بالا، سیستم‌های تثبیت‌کننده داخلی، فوکوس خودکار هوشمند و سرعت عکاسی مداوم برای ثبت زیباترین لحظات ممکن باشد.

امکانات این دوربین به قدری زیاد است که اگر بودجه شما اجازه دهد قطعا به آن دست خواهید یافت و تیم عکاسی حرفه ای شما برای مدت طولانی مجهز خواهند بود.

ویژگی های دوربین سینمای بدون آینه Canon EOS R5 C

اولین چیزی که توجه ما را جلب می کند حرف قرمز C و شاتر قرمز است. ابعاد این دوربین بدون آینه تقریباً 142*101*111 میلی متر است. دوربین Canon EOS R5 C با باتری و دو کارت حافظه معادل 770 گرم خواهد بود.

Canon EOS R5 C فیلمبرداری با کیفیت بالا

بهتر است با این ویژگی خاص Canon EOS R5 C شروع کنید. دوربینی که به این معنی است که می توان از آن برای ساخت فیلم استفاده کرد و به همین دلیل در ابتدای حرف Cinema پسوند C را اضافه کردند.

کاربر می تواند ویدیوهایی با کیفیت 8k با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. نکته قابل توجه این است که اگر آن را به منبع برق متصل کنید، به جای استفاده از باتری، می توانید با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلم بگیرید. با فیلمبرداری 4k و سرعت 120 فریم بر ثانیه می توانید اسلوموشن جالبی را با این دستگاه ضبط کنید که توجه همگان را به خود جلب کند.

همه اینها، هنگامی که با توانایی ضبط 8k DCI RAW با شاخص رنگ 12 بیتی و استفاده از یک سنسور فول فریم ترکیب می‌شوند، به نوعی تصاویر سینمایی ناب که امروزه می‌بینیم، منجر می‌شود و ویژگی‌های فراوانی را برای تیم‌های ویرایش ارائه می‌کند.

قالب بندی برای فیلمبرداران مهم است. این دوربین هیبریدی کانن از طیف گسترده ای از فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند. در ضمن می توان به انواع Cinema RAW، CF-AVC و MP4 اشاره کرد. طیف وسیعی از حرکت را با Log 3، PQ و HLG تجربه کنید.

نتیجه

در این مقاله نگاهی داریم به سه دوربین جدید کانن که به تازگی عرضه شده اند و در سراسر جهان با استقبال خوبی مواجه شده اند. مطالعه این مقاله و ویژگی های دوربین های ارائه شده می تواند به شما در انتخاب بهترین دوربین کمک کند محصولات جدید و به روز کانن را برای خود انتخاب کنید.

امیدوارم با خواندن این مقاله پاسخ سوالات خود را پیدا کرده باشید، از اینکه در این مقاله همراه من بودید متشکرم