You are currently viewing گوگل دوربین Pixel 8a را به‌عنوان «AI-mazing» + ۷ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل معرفی می‌کند

گوگل دوربین Pixel 8a را به‌عنوان «AI-mazing» + ۷ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل معرفی می‌کند


گوشی های ارزان قیمت گوگل یا شاید بهتر بگوییم گوشی های میان رده، با پسوند a شناخته می شوند. همانطور که مشخص است، در سال 2024 و با سری پیکسل 8 شاهد یک دستگاه میان رده خواهیم بود. اخیرا گفته شده است که گوگل دوربین پیکسل 8a را با عنوان “AI-mazing” تبلیغ می کند. این نشان از وجود هوش مصنوعی در دوربین و ویرایشگر تصویر این گوشی دارد. همچنین ۷ سال به روز رسانی سیستم عامل برای دستگاهی از این دسته کاملاً بی نظیر است.

گوگل پیکسل 8a

تاریخچه Google Pixel 8a مانند اکثر محصولات سخت افزاری دیگر این شرکت با شایعات و اطلاعات فاش شده زیادی همراه است. به تازگی برخی از تصاویر تبلیغاتی پیکسل 8a به بیرون درز کرده است که اطلاعات مهمی را در اختیار ما قرار می دهد.

بر اساس این تصاویر، Pixel 8a دارای تراشه Google Tensor G3، دوربین مجهز به هوش مصنوعی و تماس‌های تلفنی با کیفیت بالا خواهد بود.

مشخصه هوش مصنوعی دوربین Pixel 8a این شامل ویژگی های زیر است:

1- عملکرد Best Take – برای تغییر چهره هر فرد برای بهبود تصویر کلی

2- عملکرد Audio Magic Eraser – برای بهبود صدای ویدئو

3- عملکرد Night Sight – برای عکاسی قوی در شرایط کم نور حتی در حالت پرتره + عکاسی نجومی

این ویژگی ها به لطف تراشه تانسور G3 گوگل به حقیقت می پیوندد. این تراشه برای پردازش هوش مصنوعی ساخته شده است و در قلب مدل های پیشرفته پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو می تپد.

ویژگی دایره به جستجو همچنین در این دستگاه موجود خواهد بود که بسیار سریعتر از روش های قبلی جستجوی تصویر است.

سایر ویژگی های پیکسل 8a عبارتند از:

  1. 1- شارژ سریع
  2. 2- باتری قابل اعتماد تمام روز
  3. 3- گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب،
  4. 4- آپدیت هفت ساله عمده سیستم عامل اندروید

احتمالا این گوشی رو گوگل کنید 27 مه 1403 یعنی 2 روز پس از سخنرانی اصلی در رویداد توسعه دهندگان Google یا Google I/O 2024.

قبلاً شنیده بودیم که پیکسل 8a با یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز ارائه می شود ایناهاش. همراه با چیپ پرچمدار خود، 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض، ترکیب دوربین دوگانه در پشت این دستگاه هستند و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن با توان 27 واتی قابل شارژ است.

نظر شما در مورد Pixel 8a چیست؟