You are currently viewing بهترین لاستیک های خارجی – داستان ما

بهترین لاستیک های خارجی – داستان ما


سی و پنج درصد تصادفاتی که به دلیل نقص فنی خودرو رخ می دهد، ناشی از خرابی لاستیک است. سالانه 15 هزار تصادف در ایالات متحده تنها به دلیل مشکلات تایر رخ می دهد.

تقریباً هر وسیله نقلیه ای به لاستیک نیاز دارد. به همین دلیل بازار خرید و فروش آن بسیار متنوع و گسترده است. در ادامه این مقاله به نحوه انتخاب نیز خواهیم پرداخت بهترین لاستیک های خارجی ما در ایران پرداخت می کنیم.

هنگام خرید لاستیک به چه ویژگی هایی باید توجه کنیم؟

محافظ تایر:

نه! اینها برای زیبایی نیستند. شیارها و طرح های مختلفی که روی هر لاستیک می بینید. عملکردهای متفاوتی دارند. بنابراین، با توجه به نوع خودرو و زمینی که معمولاً در آن رانندگی می کنید، لاستیکی را انتخاب کنید که هندلینگ خوبی داشته باشد. همچنین باید به عمر آج لاستیک توجه کنید

سرعت و بار مجاز:

شما می توانید وزن و سرعت معینی را به هر نوع تایر تحمیل کنید. عدم رعایت این محدودیت می تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد.

تاریخ ساخت:

به دیوار لاستیکی که انتخاب کرده اید توجه کنید. تاریخ تولید را خواهید دید. طبیعتا هر چه به تاریخ تولید نزدیکتر باشید بهتر است. همچنین در مورد تاریخ انقضا و عمر لاستیک های خود تحقیق کنید.

چسبندگی:

به زبان ساده، این به معنای درجه ترمزگیری لاستیک در جاده های خشک و خیس و اصطکاک آن با زمین است. میزان کشش هر تایر در صورتی که برای چهار فصل مناسب باشد با یکی از حروف AA، A، B، C و M+S مشخص می شود. دو کلاس AA و A و همچنین لاستیک های چهار فصل مناسب تر هستند.

مقاومت حرارتی:

به درجه مقاومت حرارتی لاستیک توجه کنید. A بالاترین مقاومت است.

اندازه:

قبل از خرید لاستیک به سایز مناسب خودرو خود توجه کنید. اگر در این مورد مطمئن نیستید، می توانید با پشتیبانی رینگو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

قیمت، سازنده (برای استفاده از مواد با کیفیت)، سهولت کار، مقاومت غلتشی کم (انرژی مورد نیاز خودروی شما برای حرکت با سرعت ثابت یا افزایش سرعت) و سایش بعد از آن موارد دیگری هستند که باید بررسی کنید.

بهترین لاستیک های خارجی موجود در بازار ایران

دانلوپ

در بین بهترین لاستیک های خارجی نام دانلوپ مخترع لاستیک های بادی بسیار پررنگ است. این شرکت در حال حاضر زیرگروه Goodyear است. لاستیک های تابستانی، زمستانی و تمام فصول از انواع محصولات دانلوپ هستند. خرید لاستیک دانلوپ یکی از هوشمندانه ترین انتخاب هایی که هر راننده ای می تواند انجام دهد.

میشلن

می توانید با خیال راحت میشلن را در گروه ده تایر برتر بازار قرار دهید. برادران میشلن در سال 1889 تولید لاستیک را آغاز کردند و تایرها را در سه دسته سواری، باری و تجاری به سراسر جهان صادر کردند. برندهای معروف بنز و بی ام و تایرهای میشلن را به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی خود انتخاب کرده اند.

بریجستون، یوکوهاما و اوتسو

بریجستون سالهاست که در بازار ایران حضور دارد. همه چیز از لاستیک دوچرخه گرفته تا هواپیما و کامیون های غول پیکر را می سازد. در سال 1988، بریجستون شرکت آمریکایی فایرستون را خرید و در آمریکا شروع به کار کرد. لاستیک های تابستانی، زمستانی، تمام فصل و کامیون از محصولات بریجستون هستند.

علاوه بر این، یوکوهاما بیش از صد سال است که با شعار “ما فقط لاستیک نمی سازیم، تاریخ می سازیم” تایرهای با کیفیت را به بازار خودرو عرضه می کند.

Otsu نیز یک برند ژاپنی است که با تولید تایر هواپیما شروع کرد و سپس تولید تایر خودرو را به کارخانه های خود اضافه کرد. Otsu کارخانه های تولید لاستیک در ژاپن، تایلند، ترکیه، برزیل، چین، آفریقای جنوبی و آمریکا دارد.

سال خوب

در مورد کیفیت گودیر همین بس که کارخانه فورد آن را به عنوان تامین کننده اصلی در تولید فورد مدل T انتخاب کرده و علاوه بر آن تنها تامین کننده مسابقات نسکار است. اما باید بپذیریم که قیمت آن در رده بسیار گران است که البته به همان میزان کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد.

شاهین

عمر فالکون به 40 سال نرسید اما توانست سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد. Falcon Tires زیرمجموعه ای از برند ژاپنی Otsu است که در ابتدا در تولید لاستیک فقط برای اتومبیل های مسابقه ای تخصص داشت، اما در حال حاضر لاستیک های باکیفیت را برای اتومبیل های سواری ارائه می دهد.

بهترین لاستیک های چینی

در زیر لیستی از بهترین لاستیک چینی آنچه در بازار موجود است را به شما ارائه می دهیم.

مثلث

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک چینی Triangle است. لاستیک های آنها بیش از چهل سال است که در بازار جهانی به فروش می رسد و در بین 10 شرکت برتر جهان قرار دارند.

TR918, TR928, TE301, TR259, TH201, TC101 به دلیل هندلینگ خوب و کیفیت و قیمت مناسب از پرفروش ترین های این برند هستند.

هدوی

کارخانه بزرگ لاستیک سازی که با ایجاد مشارکت با برندهای کامیون، بازار بزرگی برای خود ایجاد کرده است. چه در شهر و چه در حومه شهر، تایرهای هدو برای شما مناسب هستند. با قیمت و کیفیت مناسب موجود است!

کوریو

Corio در سراسر جهان کار می کند. قاره آمریکا، خاورمیانه، اروپا، استرالیا، آسیا و آفریقا از بازار کوریو سود می برند. لاستیک های کوریو در 6 دسته و 1000 سایز مختلف تولید می شوند. لاستیک های TBR، PCR، OTR، STR، MT، کشاورزی، صنعتی و موتورسیکلت.

چائویانگ

Chaoyang Rubber Factory زیر گروه ZC-RUBBER است. این کارخانه 60 سال پیش کفش لاستیکی تولید می کرد. اما امروزه تایرهایی برای دوچرخه، موتور سیکلت، اتومبیل، کامیون های سبک و سنگین و تریلر تولید می کند. چائویانگ لاستیک های پهن با انعطاف پذیری بالا تولید می کند.

لینگ لانگ

این شرکت تجارت خود را تحت عنوان تعمیر تایر آغاز کرد و با رشد خود به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک چینی در جهان تبدیل شد. لینگ لانگ استفاده از مواد طبیعی و نفیس را شعار اصلی خود قرار داده و علاوه بر کسب استانداردهای جهانی به تامین کننده اصلی خودروهای چینی مانند: جیلی، چری، جک، کینگ دونگ تبدیل شده است.

سیلن

این برند نسبت به سایر شرکت های تولید کننده تایر تازه تاسیس بوده و از سال 2002 وارد بازار جهانی شده است و بازارهای هدف آن آمریکا، کانادا، اروپا، مکزیک، استرالیا و آسیا می باشد.

فشن

یکی از غول های صنعت تایر جهانی، بریجستون است که برند Fazion را در چین تولید و به دنیا صادر می کند. کیفیت در کنار مقرون به صرفه بودن یکی از ویژگی های تایر فازیون است.

لانگ مارچ

اگر نام Chaoyang را در کنار Longmarch شنیدید تعجب نکنید! از آنجایی که Longmarch در سال 1966 تأسیس شد، در سال 2003 توسط Chaoyang خریداری شد. بنابراین، این برند جدید نیست و تقریباً نیم قرن تولید تایر نتیجه ای جز کیفیت به همراه نداشته است.

ترانزیستون

لیفتراک، لودر، گریدر، اتوبوس، کامیون و تراکتور از طرفداران Turnstone هستند. بیش از 80 کشور در سراسر جهان خانه تایرهای Turnstone هستند.

این شرکت به آمریکا، آسیا و آفریقا لاستیک صادر می کند.

آخرین کلمه

در این مقاله به بررسی ویژگی های یک تایر مناسب و بهترین لاستیک های خارجی موجود در ایران پرداخته ایم. اما بهترین لاستیک خارجی کدام است؟ این انتخابی است که به ماشین، موقعیت جغرافیایی و بودجه هر فرد بستگی دارد. با همه اینها، ممکن است احساس کنید هنوز در مورد انتخاب یک لاستیک بیرونی خوب شک دارید. مشکلی نیست از یک متخصص کمک تخصصی بگیرید. پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته فروشگاه اینترنتی رینگو به راحتی شما را به سمت گزینه مناسب راهنمایی می کند.

در رینگو می توانید هر آنچه را که برای خرید لاستیک نیاز دارید از جمله گارانتی، مقایسه، تحویل سریع، قیمت مناسب و پشتیبانی تهیه کنید.