You are currently viewing بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس

بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس


بارگذاری…

یکی از بهترین روش هایی که می توانید به کمک آن فروش محصولات خود را تا چندین برابر افزایش دهید، ارائه کد تخفیف و کوپن می باشد. به صورت پیش فرض افزونه ووکامرس قابلیت کدتخفیف و کوپن را در اختیار شما قرار می دهد اما این ویژگی بسیار محدود است و شما قادر نیستید استراتژی های بازاریابی مختلفی را ارائه دهید. بنابراین یکی از بهترین روش ها برای ارائه کدتخفیف، استفاده از افزونه های کد تخفیف و کوپن می باشد. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس

یکی از رایج ترین و موثرترین استراتژی ها برای افزایش نرخ فروش محصولات، ارائه کد تخفیف به مشتریان می باشد. با کدتخفیف علاوه بر آن که می توانید مشتریان خود را از خرید خوشحال کنید، بلکه می توانید فروش محصولات خود را تا چندین برابر افزایش دهید. طیف وسیعی از افزونه های تخفیف برای ووکامرس ارائه شده است که شما می توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید.

  1. افزونه WooCommerce Smart Coupons
  2. افزونه WooCommerce Advanced Coupons
  3. افزونه WooCommerce PDF Product Vouchers
  4. افزونه WooCommerce URL Coupons
  5. افزونه YITH WooCommerce Gift Cards
  6. افزونه YITH WooCommerce Dynamic Pricing and Discounts
  7. افزونه YITH WooCommerce Coupon Email System
  8. افزونه WooCommerce Coupon Referral Program

در ادامه توضیحاتی در خصوص هریک از این افزونه های وردپرس در اختیار شما قرار می دهیم. امیدوارم تا انتهای این مطلب مارو همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های چند فروشندگی ووکامرس وردپرس 

1- افزونه کد تخفیف ووکامرس WooCommerce Smart Coupons

افزونه WooCommerce Smart Coupons یکی از بهترین افزونه های تخفیف ووکامرس می باشد که با استفاده از کوپن های هوشمند آن می توانید انواع تخفیف ها را به کاربران خود ارائه دهید. این افزونه دارای ویژگی هایی برای ارائه تخفیف، کوپن، اعتبار، هدایای محصول، پیشنهادات، تبلیغات و بسیاری موارد دیگر است. همچنین می توانید به کمک این افزونه مقادیر ثابت و درصد کوپن ها را به دلخواه تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت کوپن تخفیف در ووکامرس در چند گام ساده

2- افزونه تخفیف در ووکامرس WooCommerce Advanced Coupons

این افزونه ویژگی ها و امکانات گستریده ای در اختیار شما قرار می دهد که می توانید خیلی ساده تخفیف های بی نظیری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. با کمک این افزونه شما می توانید کدتخفیف هایی را در هنگامی که کاربر محصولی را به سبدخرید خود اضافه می کند، ارائه دهید. همچنین این افزونه قابلیت یکی بخر یکی جایزه ببر را در اختیار شما قرار می دهد که به کمک آن می توانید مشتریان خود را ترغیب به خرید کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های نمایش آخرین مطالب و اخبار در وردپرس

3- افزونه تخفیف در ووکامرس WooCommerce PDF Product Vouchers

افزونه WooCommerce PDF Product Vouchers جزء بهترین افزونه تخفیف گروهی ووکامرس محسوب می شود که می توانید به کمک آن کوپن های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار دهید. شما قادر هستید کوپن های شخصی سازی شده ای را با اطلاعات مشتری برای آنها صادر کنید. همچنین می تواند به مشتریان اجازه دهد تا کوپن ها را به صورت آنلاین برای خرید در فروشگاه شما بازخرید کنند و بسیاری از ویژگی های دیگر که این افزونه در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: افزونه Gravity Forms Coupons Addon | ایجاد کدتخفیف در افزونه فرم ساز گراویتی فرم

4- افزونه تخفیف ووکامرس WooCommerce URL Coupons

اگر به دنبال راهی آسان برای اعمال خودکار کدتخفیف به مشتریان خود هستید، افزونه WooCommerce URL Coupons می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا کوپن های تخفیف خود را به یک URL منحصر به فرد در فروشگاه ووکامرس خود لینک دهید. در این صورت زمانی که مشتری روی آن لینک کلیک می کند، افزونه به صورت خودکار یک تخفیف روی سبد خرید مشتری اعمال می کند. همچنین این افزونه را می‌توانید به گونه ای طراحی کنید که هرکسی که از یک پست وبلاگ یا صفحه فرود خاص بازدید می‌کند، کوپن برای آن اعمال شود. علوه بر آن شما قادر هستید حداقل مقدار کوپن، تاریخ انقضا و محدودیت های استفاده از کوپن ها را به دلخواه خود سفارشی سازی نمائید.

بیشتر بخوانید: افزونه WooCommerce Group Coupons | افزونه ووکامرس اعمال تخفیف بصورت گروهی

5- افزونه کد تخفیف ووکامرس YITH WooCommerce Gift Cards

افزونه YITH WooCommerce Gift Cards یکی دیگر از بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس می باشد که به مشتریان شما این امکان را می دهد تا کارت های هدیه را با تخفیف ویژه خریداری کنند و آنها را به دوستان و عزیزان خود هدیه دهند. بنابراین، شخصی که آن کارت هدیه را از فروشگاه شما دریافت کرده است، می تواند از فروشگاه شما خرید انجام دهد و از کارت هدیه برای استفاده از تخفیف استفاده نماید. این افزونه دارای دونسخه رایگان و پرو می باشد. اگر می خواهید از تمامی امکانات این افزونه بهره مند شوید، باید از نسخه پرو آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: افزونه ساخت کد تخفیف های هوشمند در ووکامرس | WooCommerce Smart Coupons

6- افزونه کد تخفیف ووکامرس YITH WooCommerce Dynamic Pricing and Discounts

افزونه YITH WooCommerce Dynamic Pricing and Discounts جزء بهترین افزونه تخفیف ویژه ووکامرس محسوب می شود که به کمک آن می توانید کوپن ها و تخفیف های پویا و جذابی را با تنظیمات مختلف در اختیار کاربران خود قرار دهید. شما می توانید با توجه به محصولی که به سبدخرید اضافه می شود یا تعداد خرید، به مشتریان خود کدتخفیف ارائه دهید. با این افزونه شما قادر هستید بر روی همه محصولات خود و یا دسته بندی خاصی از محصولات تخفیف ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های نوار اعلان اطلاع رسانی و نوتیفیکیشن وردپرس

7- افزونه کد تخفیف ووکامرس YITH WooCommerce Coupon Email System

افزونه YITH WooCommerce Coupon Email System یک افزونه ارائه کوپن است که به کمک آن می توانید کدتخفیف های مختلفی را از طریق ایمیل برای مشتریان خود ارسال کنید. شما می توانید رضایت مشتریان وفادار خود را تنها با ارسال یک ایمیل حاوی کد تخفیف در مناسبت های خاص مانند: تولد و… به دست آورید. همچنین کاربران شما می توانند از طریق همان ایمیل به سایت شما وارد شوند و خرید خود را انجام دهند. این افزونه بیش از 4 قالب منحصربفرد و جذاب را برای ارسال ایمیل ها در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های عضویت ویژه پولی و کاربران VIP وردپرس

8- افزونه کد تخفیف ووکامرس WooCommerce Coupon Referral Program

افزونه WooCommerce Coupon Referral Program یکی دیگر از بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس می باشد که به شما این امکان را می دهد تا کدهای تخفیف خود را در محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی مانند: فیس بوک، توییتر و ایمیل با دیگران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: افزودن ادامه مطلب در وردپرس + بهترین افزونه های دکمه ادامه ی مطلب

جمع بندی

اگر می خواهید علاوه بر افزایش ترافیک، فروش سایت خود را چندین برابر کنید، بهترین استراتژی ارائه انواع کوپن و کدتخفیف به مشتریان می باشد. ما در این مطلب 8 مورد از بهترین افزونه های کد تخفیف و کوپن ووکامرس را جمع آوری و در اختیار شما قرار دادیم. امیدوارم از این مطلب رضایت کامل داشته باشید.

منبع: helpiewp