You are currently viewing امسال ، هواوی اندروید را به طور کامل رها می کند و به هارمونیوس بعدی تغییر می کند

امسال ، هواوی اندروید را به طور کامل رها می کند و به هارمونیوس بعدی تغییر می کند


پاسخ هواوی به ممنوعیت تجارت ایالات متحده فقط در تلاشهای سخت افزاری این شرکت متمرکز نیست. هواوی با یک مقدمه HarmonyOS Next از آنجایی که سیستم عامل اختصاصی جدید به طور کامل پشتیبانی از برنامه های اندروید گوگل را کنار می گذارد، جهشی بزرگ در توسعه نرم افزار انجام می دهد. اکنون گزارش جدیدی از نیقیه آسیا در این بیانیه آمده است که امسال هواوی بالاخره سیستم عامل اندروید را به طور کامل کنار گذاشته و با عرضه سری Mate 70 خود به HarmonyOS Next روی خواهد آورد.

کنار گذاشتن اندروید از هواوی

براساس گزارش ها ، Harmonyos Next باعث افزایش بهره وری حافظه و قابلیت هوش مصنوعی دستگاه می شود. با این حال ، آزمایش واقعی در دسترس بودن برنامه ها و بازی ها برای این سیستم عامل است.

در حالی که Harmonyos Next در حال حاضر بیش از 4000 برنامه از جمله نام های محبوب مانند Alipay و McDonald's دارد ، هواوی یک فروشگاه برنامه بسیار بزرگتر را تصور کرده است که امکان پذیر است پایان سال جاری تا 5000 برنامه و در نهایت به 500 هزار برنامه خواهد رسید.

اسکرین شات از محیط HarmonyOS Next

همانطور که گزارش اشاره می کند، موفقیت سری Mate 60 در سال گذشته، شرکت ها و مشاغل چینی را بر آن داشت تا در توسعه برنامه های HarmonyOS Next به هواوی بپیوندند.

این شرکت سپس سری نوا 12 را راه اندازی کرد و اخیراً سری Pura 70 را معرفی کرد که همه آنها مورد استقبال خوبی قرار گرفته اند.

TechInsights، یک شرکت تحقیقاتی کانادایی، پیش‌بینی می‌کند که هواوی امسال 10 میلیون گوشی Pura 70 به فروش برساند. پیش بینی می شود سری آینده Mate 70 آینده باعث افزایش بیشتر فروش هواوی و بازگشت این شرکت به صدر بازار تلفن های هوشمند چینی پس از غیبت طولانی شود.

WeChat، برنامه پیام‌رسان غالب چین با بیش از یک میلیارد کاربر، تأثیر قابل توجهی بر سرنوشت HarmonyOS Next دارد. توانایی هواوی برای تأمین حمایت از چنین بازیکنان اصلی برای بقای این سکو در چین بسیار مهم است.

در صورت موفقیت، HarmonyOS Next مطمئناً رقیب اصلی iOS اپل و اندروید گوگل خواهد بود و نبردی سه جانبه برای تسلط بر گوشی های هوشمند ایجاد می کند. با این حال، راه پیش رو خالی از چالش نیست و تنها زمان نشان خواهد داد که آیا هوآوی می تواند به طور موثر سیستم عامل خود را ارائه دهد.

نظر شما در مورد ترک هواوی از اندروید و تکیه کامل به هارمونیوس بعدی چیست؟