You are currently viewing آیسان کارت مرجع خرید کارت در ایران است

آیسان کارت مرجع خرید کارت در ایران است


آیسان کارت فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی از سال 1393 آغاز کرد و سپس در سال 1398 وب سایت خود را راه اندازی کرد و در این چند سال با تلاش مستمر بهترین و مرتبط ترین خدمات چاپ کارت سرگرمی را به مشتریان گرامی ارائه می دهد. کسانی که درگیر هستند آیسان کارت آنها در تلاش هستند تا همراه با طراحی و چاپ محصولات با کیفیت بالا، پشتیبانی دقیق و سریعی داشته باشند تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کنند. بر اساس سایت اینترنتی آیسان کارت علاوه بر یافتن محصولات مورد نظر خود می توانید از مطالب وبلاگ اعم از تحلیل کارت و معانی جفت ساعت نیز بهره مند شوید!

ارائه محصولات

بد نیست لیست محصولات آیسان کارت و ویژگی های آنها را بررسی کنید!

تخصصی ترین طرح ها کارت تاروت می توانید آن را در آیسان کارت پیدا کنید. تاروت به عنوان یکی از معروف ترین انواع طالع بینی شناخته می شود که با 78 کارت خود در بسیاری از دایره های پیش بینی و پیشگویی ثابت است. تاروت با انعطاف بالا سعی می کند مخاطبان خود را از نظر ثروت روحی و روانی و نمسیری بهتر برای آنها شناسایی کند! به عنوان مثال، اگر بر سر دوراهی قرار دارید یا در مورد آینده روابط اجتماعی و عاطفی خود کنجکاو هستید، تاروت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. با توجه به تنوع زیاد کارت های تاروت در آیسان کارت، غیرممکن است که طرح مورد علاقه خود را پیدا نکنید!

علاوه بر این، کارت های Lenormand و کارت اوراکل دو دسته مهم و پرفروش آیسان کارت هم هست! دانستن این نکته مهم است که فال توسط لنورماند عمیق‌تر کردن شخصیت، افکار و احساسات فرد است که به او کمک می‌کند بهترین شخصیت و رفتار را به دست آورد. همچنین اوراکل با شباهت کمی که به تاروت دارد، مسیر زندگی یک فرد را عمیقا بررسی می کند. اما اگر از فال برای تصمیم گیری های مهم و رهایی از اضطراب و تردید استفاده می کنید، بهتر است یا بروشورهای ارائه شده در آیسان کارت را به دقت مطالعه کنید یا از افراد با تجربه و آگاه کمک بگیرید.

سایر محصولات ارائه شده توسط آیسان کارت به شرح زیر است: کارت با رونز، تاروکال، ای چینگ، کاترین جوزفین و کارت قهوه و شمع هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و با مطالعه بروشورها به تسلط نسبی خواهید رسید.

راهنمای خرید کارت:

از دسته بندی های ذکر شده در بالا، کدام یک را دوست دارید انتخاب کنید. در صفحات اول بهتر است راه های در حال ارسال و سیاست بازگشت آن را تا آخر بخوانید. ثبت سفارش شما به معنای پذیرش تمامی اقلام است.

سپس باید اندازه و متریال مورد نظر را انتخاب کنید. کارت ها در 5 متریال مختلف (لمینت مات یا براق، براق سلفون یا غیر سلفون، مقوا) و همچنین سایزهای x-large، معمولی و مینی موجود هستند. توجه داشته باشید که قیمت نهایی هر نوع و سایز با دیگری متفاوت است. همچنین می توانید تعداد دقیق هر عرشه را در زیر تصاویر هر کارت مشاهده کنید.

سپس همه یا اقلام به سبد خرید شما اضافه می شود و پس از وارد کردن مشخصات و پرداخت، سفارش شما ثبت و پیگیری می شود و طی 7 تا 10 روز کاری به دست شما می رسد.

نتیجه

در پایان لازم به ذکر است که آیسان کارت یکی از بهترین و مطمئن ترین کارت ها برای خوش شانسی و تفریح ​​است و کارکنان ماهر و فداکار آیسان کارت همواره به اصول آن پایبند خواهند بود. مشتریان گرامی می توانند جهت ارسال انتقاد یا راهنمایی و مشاوره با شماره 09393211299 و یا صفحه اینستاگرام، تلگرام یا واتساپ تماس حاصل فرمایند.

www.aysancard.com