You are currently viewing آب نبات ها هم قیمت دارند / هر بسته 245 هزار تومان به فروش می رسد

آب نبات ها هم قیمت دارند / هر بسته 245 هزار تومان به فروش می رسد


قند نیشکر را می توان یکی از شیرین کننده های مصنوعی نامید که قند بسیار بالایی دارد و مصرف بیش از حد آن به بدن شما آسیب می رساند. البته اگر به درستی از آن استفاده کنید می تواند برای شما مفید باشد. اصولاً عادت است بعد از خوردن غذای زیاد برای جلوگیری از درد قلبی، گیاه را در چای می ریزند و مصرف می کنند. درست است که این گیاه خاصیت ضد تورم دارد و برای پیشگیری از دل درد بسیار مناسب است. گفته می شود مصرف شیرینی ها می تواند برای پیشگیری از سرماخوردگی مناسب باشد و خاصیت ضد ویروسی دارد. همچنین حافظه را تقویت می کند و به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند. البته در صورت مصرف صحیح و مناسب می تواند چنین اثرات مثبتی داشته باشد و زیاده روی در مصرف آن قند خون را بالا می برد.

به گزارش خبر، پس از جستجوی کوتاه در فضای مجازی متوجه قیمت انواع شیرینی در بازار شدیم که مدل ها و انواع مختلفی دارند و در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسند. البته می توانید آب نبات را به صورت عمده هم بخرید که قیمت هم دارد. این یکی از طعم های نبات زعفرانی است که در بسته بندی ها و مقادیر مختلف به فروش می رسد. به عنوان مثال یک بوته زعفران در بسته بندی 70 عددی 539 هزار تومان به فروش می رسد. آب نبات زعفرانی نیم کیلویی 187 هزار تومان. نبات های سفید در بسته بندی های 22 عددی 115 هزار تومان و زعفران های 8 عددی 56 هزار تومان به فروش می رسد.

یکی دیگر از مدل های او آب نبات های مایع هستند که در غذای مورد نظر حل می شوند. دیگ مایع هنوز به خوبی شناخته نشده است و اکثر مردم همان مدل های تک چوبی را می پزند. زعفران مایع در بسته بندی های 620 گرمی 106 هزار تومان به فروش می رسد. نوع دیگر میوه، ماکت له شده است که در بسته بندی های نیم کیلویی به قیمت 103 هزار تومان به فروش می رسد.

یکی از بسته های آب نبات جدید که حاوی چندین طعم مختلف در یک بسته است نیز در یکی از سایت های کالا به فروش می رسد. این بسته حاوی 18 عدد نبات با طعم های مختلف است که قیمت آن 52 هزار تومان است و بسته های 13 تایی آن به قیمت 49 هزار تومان به فروش می رسد. سبزی فله نیز در بسته بندی های 5 کیلویی 749 هزار تومان است.

در جدول زیر قیمت انواع شیرینی را مشاهده می کنید

گیاهان

قیمت

1800 گرم خربزه نیشکر

1850000

یک کیلوگرم میوه شل

1300000

30 عدد آب نبات قهوه ای

820000

سینی زعفران 5 کیلویی

799000

100 عدد زعفران

245000

نبات سفید نیم کیلو

560000

به نظر می رسد خرید عمده میوه به صرفه تر باشد. البته در حال حاضر آب نبات های تک استیک محبوبیت بیشتری دارند.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)