You are currently viewing یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است


بیشتر اوقات خطا دارد یک خطای مهم در این وب سایت وجود دارد. لطفاً برای دستورالعمل، صندوق ورودی مدیریت سایت را بررسی کنید. برای کسانی اتفاق می افتد که یا تعداد زیادی قالب و افزونه نصب می کنند و آن ها را تست می کنند، یا تازه وارد هستند و افزونه یا قالبی را نصب یا آپدیت کرده اند، اما در کل جای نگرانی نیست و در این مقاله کامل به شما می گوییم که چگونه آن را حل کنید. این مشکل

خطای بحرانی در این وب سایت چیست؟

این خطا یک خطای رایج وردپرس است و معمولا زمانی رخ می دهد که بخشی از سایت از با توجه به مسائل فنی و عدم سازگاری was هنگامی که شما این خطا را دریافت می کنید، باید علت آن را پیدا کنید و اگر دلیل آن را بدانید، کار شما آسان می شود. در زیر به طور کامل تمام روش ها را توضیح خواهیم داد.

در ضمن اگر از نسخه انگلیسی وردپرس ممکن است خطایی با عنوان خطای بحرانی در وب سایت شما رخ داده است و سایت با مشکلات فنی مواجه است، مشاهده کنید.

چگونه این خطا را رفع کنیم

حالت DEBUG را فعال کنید

برای اینکه بفهمید مشکل از کجاست، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که وارد هاست خود شوید و Debugging در وردپرس را فعال کنید. وقتی این کار را کرد، به جای پیام بالا، یک یا چند خط کد را مشاهده خواهید کرد و با نگاه کردن به پوشه افزونه یا افزونه می توانید مشکل را تشخیص دهید و به راحتی می توانید آن را غیرفعال کنید (اطلاعات بیشتر در مورد غیرفعال، ما همچنین نحوه انجام آن را به صورت دستی توضیح می دهیم ).

مرحله اول : وارد هاست خود شوید، فرقی نمی کند دایرکت ادمین داشته باشید یا سی پنل مدیریت فایل و سپس وارد پوشه public_html شوید و مطابق تصویر زیر فایلی به نام wp-config.php را مشاهده کنید و آن را ویرایش کنید تا مقداری از کدهای آن تغییر کند.

مرحله دوم: در فایل بالا، پس از ویرایش، به دنبال خطی بگردید که می گوید define(‘WP_DEBUG’, false); و آن را به define تغییر دهید (‘WP_DEBUG’, true); و سپس ذخیره کنید.

سطح سوم: به همان صفحه ای که خطا در آن ارسال شده است برگردید و برای بارگذاری مجدد صفحه بر روی F5 کلیک کنید و کد خطا را مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

در این تصویر همانطور که مشاهده می کنید این خطا مربوط به افزونه است جستجوی واکنشی و با غیرفعال کردن این افزونه مشکل من فعلا حل میشه و سایتم نشون میده.

افزونه را به صورت دستی غیرفعال کنید

برای غیرفعال کردن آن به صورت دستی کافیست به پوشه افزونه در مسیر public_html/wp-content/plugins رفته و نام دقیق پوشه افزونه را تغییر دهید و مثلاً در انتهای آن عدد 1 را وارد کنید و سپس به ارور بروید. بخش را فشار دهید و دوباره F5 را فشار دهید. کلیک کنید و بررسی کنید.

پیدا کردن مشکل ایمیل سایت شما با مشکل فنی مواجه است

با بروز این خطا در صورتی که ایمیل صحیح سایت را انتخاب کرده باشید به همان ایمیل پیامی مبنی بر مشکل فنی سایت شما ارسال می شود و در پایان جزئیات خطا برای شما ارسال می شود.

می توانید جزئیات را با دقت بخوانید و مشکل را برطرف کنید.

تداخل بین افزونه ها

این یک خطای مهم در این وب سایت وجود دارد ممکن است مربوط به زمانی باشد که پلاگینی مانند Power Pack را نصب کرده اید و افزونه دیگر خود را به روز می کنید و پس از به روز رسانی این پیام را دریافت می کنید و اگر Elementor را غیرفعال کنید (با استفاده از روش اشکال زدایی که در بالا توضیح دادیم) سایت شما کاملاً گیج می شود زیرا بر اساس Elementor کار می کند و نیاز به فعال بودن سایت دارد.

پس در این شرایط باید چکار کنیم؟ ما نسخه قبلی را به صورت دستی از اینترنت دانلود می کنیم و به صورت دستی آن را دوباره نصب می کنیم تا زمانی که برای آپدیت پاور پک بیایید و با نسخه جدید المنتور سازگاری کامل داشته باشد.

تداخل قالب با افزونه و بالعکس

شاید این بار قالب شما مشکل داشته باشد و باید دوباره از حالت اشکال زدایی وردپرس دقیقا جایی که کد قالب مشکل دارد تست کنید تا بتوانید آن را برطرف کنید.

وجود کدهای مخرب در افزونه و قالب

اگر در حال یادگیری برنامه نویسی و کد نویسی هستید، قطعاً زمانی که این خطا برای شما اتفاق افتاده و کدنویسی اشتباهی انجام داده اید، کاری را درست انجام نداده اید و باید این کد را بر اساس خط کد زیر 43 تصحیح کنید.

رفع محدودیت حافظه PHP

این احتمال وجود دارد که حافظه میزبان PHP شما کم است و باید حداقل به 256M برسید و ما باید در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم. مشکل لودر را برطرف کنید ما به طور کامل در مورد آن برای شما صحبت کردیم و فقط کافی است به مقاله بروید و اولین قدم را بررسی کنید و بردارید.

تغییر نسخه PHP

در برخی موارد با تغییر نسخه PHP مشکل شما حل می شود. دلیل ش چیه؟ خب در ابتدای این آموزش گفتیم که این خطا به دلیل کد مخرب یا ناسازگاری ایجاد می شود و در اینجا افزونه یا قالب شما می تواند با نسخه فعال PHP شما تداخل داشته باشد.

نحوه تغییر PHP در هاست دایرکت ادمین

ابتدا دایرکت ادمین خود را وارد کنید و عبارت Domain Setup را از کادر جستجو جستجو کنید، سپس روی دامنه خود در صفحه بالا کلیک کنید و نسخه فعلی را از قسمت نسخه PHP ارتقا یا کاهش دهید (یک نسخه به عقب یا جلو).

یک رفع اشکال مهم در لوکال هاست در این وب سایت رخ داده است

اگر سایت شما روی لوکال هاست و xampp است و این مشکل را دارید، جای نگرانی نیست زیرا سایت شما آنلاین نیست و با فعال کردن حالت اشکال زدایی می توانید با خیال راحت مشکل را پیدا کرده و برطرف کنید (در ابتدای مقاله گفته شد. ).

اما برای دریافت سریعتر پاسخ، وارد پوشه public_html/wp-content/ شده و پوشه plugins را به plugins2222 تغییر دهید و با فشردن F5 دوباره صفحه خطا را بررسی کنید. این کار را یکی یکی انجام دهید (البته پوشه را به نام قبلی خود برگردانید).

این به شما کمک می‌کند تا مشکل را سریع‌تر پیدا کنید و همین کار را برای پوشه themes انجام دهید، زمانی که کارهای بالا را انجام دادید و همچنان یک خطا وجود دارد.

خلاصه و نکات مهم

اولین چیزی که همیشه باید رعایت کنید این است که قبل از نصب افزونه باید قالب و هر کدی را از سایت خود تغییر دهید کپی یدکی و سپس کارها را انجام دهید و اگر به دلایلی نتوانستید نسخه پشتیبان یا نسخه پشتیبان تهیه کنید، می توانید از روش اول برای یافتن و رفع خطا استفاده کنید و گاهی اوقات مشکل از افزونه به روز شده است، باید آن را به حالت قبلی برگردانید. نسخه