You are currently viewing گوشی Nothing Phone (3) احتمالا در اواخر سال 2024 رونمایی خواهد شد

گوشی Nothing Phone (3) احتمالا در اواخر سال 2024 رونمایی خواهد شد


شرکت آجیل اخیراً در حال پیشرفت بوده است. این شرکت موفق به ارائه محصولاتی با قیمت مناسب و کارایی بالا شده است. تلفن هیچی (2a) این گوشی هوشمند جذابی بود که اخیرا به بازار عرضه شد. در حال حاضر اطلاعات جدید در مورد گوشی تلفن هیچی (3) منقضی شده است.

Nothing Phone (3) احتمالا به تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد

وب سایت Android Headlines با دستگاهی مواجه شده است که به نظر می رسد Nothing Phone 3 باشد. اگرچه در حال حاضر اطلاعات کمی در دسترس است، اما به جرات می توان گفت که گوشی هوشمند تایید شده است. متأسفانه، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند آینده نداریم. ممکن است شاهد عرضه Notting Phone 3 در اواخر امسال باشیم.

هیچی تلفن 2a

بر اساس آنچه تاکنون از این شرکت دیده‌ایم، بسیار بعید است که Nothing Phone 3 از تراشه فعلی کوالکام استفاده کند. تلفن هیچی (2) از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول وجود داشت احتمالا تراشه پرچمدار جدید این شرکت است اسنپدراگون 8 نسل 2 به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. این اطلاعات جدید، بر خلاف شایعاتی از گذشته خوب پیش از این ادعا شده بود که Notting Phone 3 به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز است

علامت گذاری تلفن 2

پسندیدن منبع این گزارش بیان می کند که ما نمی توانیم تاریخ دقیق عرضه Nothing Phone (3) را در حال حاضر پیش بینی کنیم. باید منتظر لو رفتن اطلاعات و تصاویر این گوشی هوشمند در آینده باشیم. در صورت فاش شدن مشخصات این دستگاه در ترنجی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. یک چیز در حال حاضر قطعی است و آن این است که Note Phone 3 از زبان طراحی Nothing پیروی خواهد کرد. در نتیجه انتظار داریم این گوشی هوشمند مانند دیگر گوشی های این برند از طراحی شفافی برخوردار باشد.

با اشاره به اینکه گوشی 2 به صورت رسمی رونمایی شده است

از این گوشی هوشمند پرچمدار آینده نوتینگ چه انتظاری دارید؟ آیا باید انتظار طراحی متفاوتی از این شرکت داشته باشیم؟