You are currently viewing گوشی مقرون به صرفه شیائومی Redmi A3x فاش شد

گوشی مقرون به صرفه شیائومی Redmi A3x فاش شد


برند فرعی Redmi شیائومی معمولاً سعی می کند محصولات مقرون به صرفه شیائومی را ارائه دهد، اما کمی بالاتر از برند پوکو است. با این حال، گوشی های Redmi و Poco معمولا همان محصولاتی هستند که در حال تغییر نام تجاری هستند. گوشی مقرون به صرفه شیائومی ردمی A3x اخیرا به بیرون درز کرده است که می تواند یک محصول مورد انتظار باشد اما در سال 2024.

صفحه نمایش بزرگ 90 هرتزی برای Redmi A3x

دو ماه پیش گزارش دادیم که Redmi در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند ارزان قیمت بعدی خود، Redmi A3x است. در حالی که در آن زمان جزئیات کمی در مورد مشخصات آن داشتیم، اخیرا گزارشی دریافت کردیم که مشخصات اصلی گوشی را فاش می کرد.

تصاویر تبلیغاتی Redmi A3x نشان می دهد که طراحی مشابه Redmi A3 دارد. همچنین به نظر می رسد که مشخصات این گوشی کاملا مشابه Redmi A3 باشد. Redmi A3x دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ با بریدگی U شکل و نرخ نوسازی 90 هرتز F. صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

پشت با یک جزیره دوربین دایره‌ای که یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه را در خود جای داده است با شیشه پوشانده شده است. برای عکس های سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

تفاوت اصلی Redmi A3x و Redmi A3 در پردازنده آن است. Redmi A3x برخلاف Redmi A3 که دارای پردازنده MediaTek Helio G36 SoC از پردازنده است. Unisoc T603 فواید.

مشخصات احتمالی Redmi A3x

شیائومی ردمی A3x با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و امکان افزایش رم مجازی تا 4 گیگابایت وجود دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی با اندروید 14 مقدار پیش فرض ارائه خواهد شد. برای امنیت، اثر انگشت روی لبه دستگاه و قفل با چهره وجود دارد.

طبق پوسترهای رسمی باید گفت که این گوشی در رنگ سبز و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت احتمالی Xiaomi Redmi A3x در بازار هند تقریباً 88 دلار خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا این گوشی را دوست دارید؟