You are currently viewing گلکسی زد فولد 6 اسلیم تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد

گلکسی زد فولد 6 اسلیم تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد


بر اساس گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی مدل نسل بعدی گوشی تاشو خود با نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم است که گفته می شود در سه ماهه آخر سال جاری (حدود پاییز) رونمایی خواهد شد.

Galaxy Z Fold 6 Slim

مدتی از انتشار احتمالی آن می گذرد Galaxy Z Fold 6 Ultra ما می دانیم، اما این اولین بار است که در مورد Galaxy Z Fold 6 Slim می شنویم. این اطلاعات از صنعت و از یک تحلیلگر قابل اعتماد است. راس یانگنشان داد که نوع باریک ممکن است نمایشگری بزرگتر از گلکسی زد فولد 6 استاندارد داشته باشد و حتی ممکن است فاقد پشتیبانی از قلم S باشد.

یانگ جزییات بیشتری ارائه نکرد جز اینکه گفته است در گزارش های بعدی ابعاد داخلی و خارجی نمایشگر دستگاه را فاش خواهد کرد. اما می‌توانیم حدس بزنیم که Z Fold 6 Slim می‌تواند پاسخ سامسونگ به محصولات تاشوی رقیب تولیدکنندگان چینی باشد، که بسیاری از آن‌ها نمایشگرهای تاشو بزرگ‌تری دارند و به‌طور قابل توجهی نازک‌تر از تاشوهای سامسونگ هستند.

Galaxy Z Fold 6 Slim

مشخص نیست که مدل Slim برای سری Z Fold 6 چه معنایی دارد، طبق گفته یانگ، مدل باریک می تواند به قیمت Galaxy Z Fold 6 معمولی باشد، بنابراین می تواند بین مدل های معمولی و فوق العاده مانند مدل پلاس Galaxy S سامسونگ قرار بگیرد. پرچمداران

با این حال باید دید این مدل باریک چقدر عرضه می شود. گفته می شود گلکسی زد فولد 6 اولترا است فقط در کره جنوبی عرضه خواهد شد و همین امر می تواند برای Fold 6 Slim نیز صادق باشد.

البته باید دید این مدل باریک اصلا وجود دارد یا خیر. یانگ سابقه بسیار خوبی در مورد شایعات در مورد دستگاه های آینده سامسونگ دارد، اما از آنجایی که این اولین باری است که در مورد Fold 6 Slim می شنویم، باید منتظر باشیم تا اطلاعات و شواهد بیشتری ارائه شود.

نظر شما در مورد مدل احتمالی Galaxy Z Fold 6 Slim با صفحه نمایش بزرگتر و ضخامت کمتر چیست؟